- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Algemeen
- Movie Moments (v.h. Movie Minutes)
Movie Moments (v.h. Movie Minutes)
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Heb er al 5 afleveringen van gezien voordat ik de dvd had, maar kijk hem liever op dvd. Vandaar dus dat ik even gestopt ben om verder te kijken. Eerste 5 afleveringen vond ik al erg leuk, dus ik zal er wel zo doorheen zijn.
Seizoen 2 net ook maar meteen besteld. 
DBTim
-
- 854 berichten
- 1151 stemmen
Heb vandaag Criminal Minds seizoen 1 binnen gehad, ben echt heel erg benieuwd!
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Oeh, Criminal Minds kijker erbij, altijd goed! Veel plezier DBTim, hoop dat het je gaat bevallen!
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Ben ook van plan seizoen 1,2 en 3 te bestellen, d'r staat namelijk verder niet echt iets interessants tussen.
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Ik vind juist zowat alles interessant wat er tussen staat. Mijn broertje heeft net Army Wives S1 besteld, dus die ga ik daar graag lenen. Verder lijken Samantha Who, Private Practice, Criminal Minds, The Ghost Whisperer, Brothers and Sisters, Desperate Housewives en Castle me wel wat. Lost vond ik niet echt bijzonder, maar misschien moet ik die maar eens gaan herkijken (S1 + S2 hier in de kast staan).
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen

En dan wel iets in het CM topic hier plaatsen, ik ben de enige lijkt 't wel. 
the flash
-
- 317 berichten
- 103 stemmen
kunt ge criminal minds 1 - 5 nu niet winnen met veiling?
is die goed?
er staan nu wel heel wat series maar geen enkele ken ik goed.
lost vind ik niets maar ghost whisperer, brothers and sisters, private practice, dirty sexy money zijn dat goeie series?
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Criminal Minds blijft mijn #1 favoriet. Grey's Anatomy, Lost, Desperate Housewives zijn ook wel goed, de rest ben ik niet weg van.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2541 stemmen
Laatste Blu-ray bestelling binnen. Ik heb nu alle films die ik in de shop wil hebben al.
Ik blijf wel punten sparen om eventueel te bieden op een veiling of om beperkte films te bestellen. Totale punten blijven maar groeien.
daxclusive
-
- 2560 berichten
- 2414 stemmen
Hoelang duurt eigenlijk zo'n bestelling via MM?
the flash
-
- 317 berichten
- 103 stemmen
1 tot 2 weken meestal heb wel al gehad dat het vier maanden duurde maar dat waren toen 5 dvd ineens.
heb toen mail gestuurd en dan zeiden ze dat ze het vergeten waren en redelijk rap daarna kwamen ze toch nog aan.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2541 stemmen
Langste wachttijd van mij was 10 dagen, kortste 3 of 4.
Sasja
-
- 1338 berichten
- 120 stemmen
mijne was een paar maanden, maar das ook alweer heel lang geleden
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Ik zit inmiddels ook alweer 2 weken te wachten.
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Wat raar. Bij mij is het ook altijd binnen 10 dagen binnen. Deze keer waren het 9 dagen.
daxclusive
-
- 2560 berichten
- 2414 stemmen
Volgens mij, zijn ze gisteren verstuurd.
Kreeg net op me telefoon een e-mail binnen, maar PDF opent niet correct...
Zal het dus toch zo zijn? Als het wel zo is, heeft het 5 dagen geduurd.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2541 stemmen
Ik kreeg ook een e-mail met 'uw bestelling is binnen', maar ik kreeg mijn bestelling pas een dag later.
chevy93
-
- 12755 berichten
- 1325 stemmen
Criminal Minds blijft mijn #1 favoriet.
daxclusive
-
- 2560 berichten
- 2414 stemmen
Vandaag keurig afgeleverd, net meteen nieuwe bestelling gedaan (op een of andere manier kon ik dubbel profiteren van een aanbod, want het systeem heeft de punten niet naar 0 gezet of de laatste 20 ik overhield) Mijn eerste bestelling is LOST seizoen 2 en Pirates of the Carribean 3 (Heb 3.75 voor verzenden moeten betalen) en daarna stond het punten systeem opnieuw op 360 dus probeerde ik LOST seizoen 3 en The Chronicles of Narnia – Prince Caspian te bestellen en moest weer €3.75 betalen) en nu is het uiteindelijk wel afgeschreven en heb ik nog 80 punten te besteden. Dus een leuk meevallertje, wie niet waagt, wie niet wint.. 
Musicer
-
- 614 berichten
- 652 stemmen
Had verwacht dat het wat langer ging duren voor België, maar vrijdag besteld en donderdag erop (vandaag) geleverd. 
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2541 stemmen
Brothers & Sisters seizoen 1 t/m 4 voor 500 punten (beperkt voorraad).
Het is maar dat ik een selectieve keuze heb onder series, maar 500 punten is wel een leuke deal.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2541 stemmen
Je kan nu op Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides bieden. Dat wil ik ook, maar als ik telkens op 'plaats bod' klik, gebeurt er g...erdomme niets...
the flash
-
- 317 berichten
- 103 stemmen
Vandaag keurig afgeleverd, net meteen nieuwe bestelling gedaan (op een of andere manier kon ik dubbel profiteren van een aanbod, want het systeem heeft de punten niet naar 0 gezet of de laatste 20 ik overhield) Mijn eerste bestelling is LOST seizoen 2 en Pirates of the Carribean 3 (Heb 3.75 voor verzenden moeten betalen) en daarna stond het punten systeem opnieuw op 360 dus probeerde ik LOST seizoen 3 en The Chronicles of Narnia – Prince Caspian te bestellen en moest weer €3.75 betalen) en nu is het uiteindelijk wel afgeschreven en heb ik nog 80 punten te besteden. Dus een leuk meevallertje, wie niet waagt, wie niet wint..
bij mij nooit gelukt. zal waarschijnlijk rap gemerkt zijn bij hun.
the flash
-
- 317 berichten
- 103 stemmen
Je kan nu op Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides bieden. Dat wil ik ook, maar als ik telkens op 'plaats bod' klik, gebeurt er g...erdomme niets...
voor plaats bod moet ge iets invullen en dan pas op de knop klikken. het kadertje is heel slecht te zien daarom
Musicer
-
- 614 berichten
- 652 stemmen
Niet dat ik van plan was te bieden, maar er zijn er toch altijd een paar die het voor iedereen moeten verpesten. Van een bod van 250 MM naar 800 MM gaan is gewoon pesterij. 
Jammer dat MM hier niets aan doet, maar zoveel te meer MM verspild worden zoveel te beter voor hen natuurlijk.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2541 stemmen
@ flash
Zodra ze weer iets nieuws in de shop plaatsen, zal ik het even uitproberen. Hopelijk komen nog meer POTC 4 delen.
Bedankt.
davincstyle
-
- 242 berichten
- 189 stemmen
Deze codes werken allemaal nog !
ENQ1C67NZ8
MMMG7WN0JM
MMMPTJWEFA
TFAJCYNXQY
TFAMPSLAEG
TFAR4FG6GY
ACT4UNWTSHZ
ACT3HCECE8S
ACT3F7SPLQA
ACT3MTK6UM8
the flash
-
- 317 berichten
- 103 stemmen
ze geven nu desperate housewives weg. is die serie de moeite om te bestellen?
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2541 stemmen
Aangezien je een man bent; nee.
the flash
-
- 317 berichten
- 103 stemmen
Aangezien je een man bent; nee.
heb het toch maargedaan voor 8.5 euro voor 5 series is geen prijs. trailer zag er lachen en intrigerend uit
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.