• 15.775 nieuwsartikelen
  • 178.124 films
  • 12.218 series
  • 33.989 seizoenen
  • 647.188 acteurs
  • 199.039 gebruikers
  • 9.373.531 stemmen

Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #3

zoeken in:

John Milton

• 24222 berichten
  • 13387 stemmen

Helaas heeft Mcsavah gelijk, we hebben er hier alleen iets aan als het bij Amazon of Barnes & Noble is.

En zeker doet het dat wel, Grunt! Ik heb mijn kamer vol video's en dvd's jaren met liefde gecureerd en herschikt. Maar ik woon nu echt te klein. Echter pindakaas ik niet alleen hoor, ik consumeer vooral bioscoop, Netflix, Mubi, HBO en VOD, wat daar niet bijzit wordt inderdaad gepindakaast. Ik heb de ruimte en het geld er niet meer voor over, stapels blu-Ray's, in de meeste gevallen.

Maar Criterion en Arrow zijn zo mooi dat ze mijn meeste bezwaren overwinnen

Toch ben ik ook bang dat als ik eraan begin het hek van de dam raakt. Maar een kast vol van die prachtige uitgaves, wie wil dat niet?

de grunt

• 4336 berichten
  • 1576 stemmen

Ik snap je volledig, maar er zijn gewoon veel films die gaan nooit op Netflix komen, dat weet jij ook. Van de 60s 70s 80s worden enkel de Usual Suspects toegevoegd. Daarbij gaat het ook gewoon een keer stoppen met die pinda's. In bijv. Duitsland kan het nog..., maar alleen met een factuurtje achteraf. Het klopt dat je het qua fysieke dragers beter binnen de perken kunt houden. Bij mij komen er alleen nog Arrow, Criterion, Shout en Eureka in, met een enkele bol.com blu ray daar gelaten zoals een Drive of Rundskop).

trebremmit

• 3014 berichten
  • 1465 stemmen

Blu-ray:

Skyfall

Quantum of Solace

Interstellar

Tinker Tailor Soldier Spy

Dvd:

Purple Sunset

Summer Palace

Point Break

One False Move

City of Industry

Cyborg

The Hot Spot

Warp

• 963 berichten
  • 3048 stemmen

Chronicle is nog best een goeie

Roger Thornhill

• 6012 berichten
  • 2446 stemmen

Nou, ik vond die eerste Fantastic Four ook aanzienlijk leuker dan veel latere (commercieel veel succesvollere) Marvels, minder spierballen en meer humor en verhaal (en Jessica Alba natuurlijk).

Zwolle84

• 8022 berichten
  • 0 stemmen

Ik moet toegeven dat ik die FF's ook best vermakelijk vind. Sowieso leuke aanvulling op m'n Marvel-blu's.

DVD-T

• 15565 berichten
  • 3124 stemmen

Die FF films zijn inderdaad nog best leuk. En de Blu transfers zijn ook zeer de moeite waard.

Meifesto

• 28 berichten
  • 0 stemmen

Seizoen 4, 5 en 6 van Criminal Minds

de grunt

• 4336 berichten
  • 1576 stemmen

Heerlijke aankopen Quentin

Bélon

• 1795 berichten
  • 0 stemmen

John Milton schreef:

Criterion heeft tot morgenavond =https://www.criterion.com/sale]Flash Sale: 50% korting, ook op die McCabe and Mrs. Miller, Blood Simple en Dekaloog blu-rays. Als je er snel bij bent. Als ik een regiovrije speler had zou ik die laatste kopen.

Edit: Dekaloog setjes zijn al op. En het is pas vier uurtjes bezig.

Als je full nerd gaat dan weet je dat de Dekalog in 25 FPS PAL is opgenomen en de Arrow boxset dus de enige échte keuze is (Criterion moet wel in 24 FPS coderen vanwege de US/Regio A Blu-ray standaarden).

Dat dit hele regio-gelazer maar over mag zijn in het 4K UHD tijdperk overigens

(Ik hoop de die Arrow boxset in een sale te kopen sssssst )

John Milton

• 24222 berichten
  • 13387 stemmen

Trek me aan mijn mouw Bélon, als je dat ziet.

Zwolle84

• 8022 berichten
  • 0 stemmen

Je mooi-artworkverzameling heeft de afgelopen maanden sowieso een boost gekregen, DVD-T.

Lore is een mooie film trouwens.

DVD-T

• 15565 berichten
  • 3124 stemmen

Een behoorlijke boost, Zwolle84. Misschien niet helemaal bewust, maar ik merk wel dat ik nu wel veel meer naar de total packaging kijk dan ik een paar jaar geleden deed.

Zwolle84

• 8022 berichten
  • 0 stemmen

Zit veel bij wat ik puur om het artwork zou willen hebben, ook al ken ik de films niet.

danuz

• 12935 berichten
  • 0 stemmen

Heb zelf mijn dvd-verzameling jaren geleden al weggedaan (kijk en heb alles digitaal), maar sommige van die blurays zijn inderdaad erg nice qua artwork. Die From Beyond van jeroentjuhhhhh bijvoorbeeld

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Embrace of the Vampire Stond helemaal wild van Alyssa Milano ten tijde van Charmed (nu nog steeds eigenlijk, film zelf is echt wel niet om aan te zien. Verder wel wat leuke dingen precies Jeroen, vooral die Vincent Price House of Wax is leuk! Met wat geluk heb je zelfs Mystery of the Wax Museum (1933) als extra op de DVD staan?

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Metalfist schreef:

Embrace of the Vampire Stond helemaal wild van Alyssa Milano ten tijde van Charmed (nu nog steeds eigenlijk, film zelf is echt wel niet om aan te zien. Verder wel wat leuke dingen precies Jeroen, vooral die Vincent Price House of Wax is leuk! Met wat geluk heb je zelfs Mystery of the Wax Museum (1933) als extra op de DVD staan?

Die staat er inderdaad ook op! Vond ik wel iets minder (2.5*). Heb House of Wax op 3* staan, maar van alle pre-jaren 60 films die ik afgelopen zomer heb gekeken, is die me wel het meest bijgebleven.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.