menu

Filmdragers en apparatuur / Titels / Mulholland Drive

zoeken in:
kappeuter (crew)
Is Mulholland Drive nog ergens te vinden met 'normale hoes', dus niet de Quality Film Edition?

Ik ben er vrij zeker dat ik m laatst in een FRS tegenkwam (QFC).

Ben hem eens in de Mediamarkt tegen gekomen maar wel in een soort van Franse versie. Twin Peaks: Fire Walk With Me lag daar ook in die editie.

kappeuter (crew)
A-film had ook een special edition (2-dvd), maar die is zeker out of print?

Niet duur bij Play.com, alleen zonder NL ondertiteling.

Die 2-dvd heb ik bij dvdvalley gekocht, maar is er nu niet meer te bekennen. Volgens mij is alleen de single-disc versie van A-film nog maar in omloop.

kappeuter (crew)
Ik heb geen moeite met een single-disc editie, maar wil geen QFC uitgave. Ik vrees dat dat de enige nog beschikbare is.

Ik heb zowel de single disc editie en de 2 disc editie voor je liggen. Ik ben toendertijd wat ver gegaan met mijn Mulholland Drive obsessie. Als ik dan weer een nieuwe uitgave zag (nieuwe cover, uit een ander land etc.) kon ik hem niet laten liggen. .

kappeuter (crew)

kappeuter schreef:
Ik heb geen moeite met een single-disc editie, maar wil geen QFC uitgave. Ik vrees dat dat de enige nog beschikbare is.

Wat is er mis met de QFC uitgave? Behalve de lelijke hoes dan...

kappeuter (crew)
Ik heb idd. de voorkeur voor 'originele' hoezen en daarom verzamel ik geen QFC edities. Als je dan toch kan kiezen waarom zou je dan voor QFC kiezen? Ik hecht waarde aan mooie hoezen.
Ik vind de QFC edities niet lelijk ofzo, maar ze zijn zo weinig onderscheidend. Elk hoesje ziet er ongeveer hetzelfde uit.
Dvd's worden toch meestal wel goedkoper na een tijdje.
Het voordeel van QFC is neem ik aan de prijs en de goede verkrijgbaarheid.
Verder zal er niet veel mis mee zijn dat geloof ik ook.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:18 uur

geplaatst: vandaag om 09:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.