menu

Filmdragers en apparatuur / Titels / The American Grindhouse Untamed Film Collection

zoeken in:
In de FRS en Media Markt en andere consorten verkopen ze films die in deze edities zitten. Volgens de achterkant van de hoes zijn het stuk voor stuk pareltjes uit de Grindhouse van vroeger maar heeft iemand hier al wat ervaring mee. Dan bedoel ik of het wat deftige kwaliteit is en of het echt goeie films wat ik dus betwijfel...

Een lijst van de films vind ik raar genoeg niet of ik heb slecht gezogt maar een hoes ziet er zoiets als dit uit

(afbeelding)

Hier is te zien welke titels er allemaal uit zijn op dit label!

http://www.filmfreaks.nl/label_frameset.asp?label=Encore

Hier op MM hebben precies niet veel mensen de films gezien. Om hier nu 7€ voor te betalen vind ik wat te gortig. Bedankt voor de link Stephan!

Strontlelijk artwork maar ik koop die DePalma nog wel eens.

De beeld en geluids kwaliteit is wel goed, zeker voor zo'n oude Grindhouse producties. Zitten ook een aantal erg interessante titels tussen.

Buiten dit label is ook het Filmfreak label een goed alternatief, heb ik al verschillende films van op dvd.

Alle titels: (Zover als ik weet)

-Rent-A-Girl
-Transplant
-Bad Girls Go To Hell
-Confessions Of A Psycho Cat
-Aroused
-Alice In Acid Land
-Mondo Bizarro
-Murder A La Mod
-The Touch Of Her Flesh
-Sinthia, The Devil's Doll
-The Curse Of Her Flesh
-Indecent Desires
-Smoke And Flesh
-The Kiss Of Her Flesh
-A Thousand Pleasures
-Sex By Advertisement
-Take Me Naked

Dit is een serie die ik altijd met heel veel belangstelling volg, maar heb er nog geen enkele titel van gekocht, noch gezien. Zelfs al kosten ze minder dan 10 euro, ik heb het er nog niet voor over gehad. Volgens mij zou de verkoop hiervan kunnen toenemen mochten ze om de zoveel tijd de films bundelen in een box. Bijvoorbeeld een 10-tal films in één box voor 50 euro.
Nu is het een beetje in het wilde weg gokken op welke film best aangenaam is om te kijken.

Welke waren intressant?

Zodra deze iets wat in prijs zakken riskeer ik het om ineens heel de collectie aan te schaffen. Maar pas als ze 4 euro of minder per stuk kosten. 10 euro per dvd in deze reeks vind ik nog teveel. Daar koop ik liever andere dvd's voor waarbij ik meer garantie heb dat ik geen spijt ga krijgen.

Ik heb 'way out' gezien uit deze collectie, en die was erg vermakelijk, vooral het eind

Meneer Bungel
Die Hard,Willis schreef:
Alle titels: (Zover als ik weet)

-Rent-A-Girl
-The Amazing Transplant
-Bad Girls Go To Hell
-Confessions Of A Psycho Cat
-Aroused
-Alice In Acid Land
-Mondo Bizarro
-Murder A La Mod
-The Touch Of Her Flesh
-Sinthia, The Devil's Doll
-The Curse Of Her Flesh
-Indecent Desires
-Smoke And Flesh
-The Kiss Of Her Flesh
-A Thousand Pleasures
-Sex By Advertisement
-Take Me Naked
+ in ieder geval Seeds (aka Seeds of Sin) + Another day, another woman + Career bed + Satanis, the devil's mass + Johnny Firecloud + Help wanted female + Scare their pants off + My brother's wife + The moving finger + Mondo Freudo + Blaze Starr goes nudist + Satan's bed

Gast
geplaatst: vandaag om 00:32 uur

geplaatst: vandaag om 00:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.