• 155.448 films
  • 9.300 series
  • 27.667 seizoenen
  • 604.335 acteurs
  • 346.583 gebruikers
  • 8.762.771 stemmen

Gezocht Stygian (James Wan)

zoeken in:

Brianna

• 218 berichten
  • 161 stemmen

Weet nietprecies of ik hier moet zijn met mn toppic, maar probeer het toch. Ik ben op zoek naar de film Stygian, van James Wan, maker van oa Saw. Wie weet hoe ik hieraan kan komen. Thx

Hando

• 1806 berichten
  • 1362 stemmen

In het topic bij de film stond het volgende bericht.

Hi,

I'm Shannon Young, co-director of the film 'Stygian' which I made on a very low budget with James Wan (of SAW) in Melbourne a number of years ago. Leigh Whannell (writer and star of Saw) has also been a long time mate of ours and appeared in Stygian in a small role. Obviously with the success of Saw, a lot of people have been seeking out my first collaboration with James but at this stage we are reluctant to release it. If you weren't amongst the lucky few who caught it at some festivals years ago, you're not likely to see it unfortunately.

However, a few shots from the film will be available with the DVD extras package of my new feature 'RAZOR EATERS' (which is a multi-award winning film that has played at a lot of festivals - if you liked Saw, you're bound to dig Razor Eaters), along with a cool deleted scene featuring Leigh.

That might be your only chance of seeing some images from Stygian...

mvd87

• 4 berichten
  • 51 stemmen

In Filmdragers > Titels > Ik zoek de film Stygian:

Ik zoek de film Stygian uit 2000 van regisseur James Wan (o.a. Saw en Death Sentence).

Op internet en in de plaatselijke videotheek kan ik hem nergens vinden en nu ben ik al een lange tijd aan het zoeken dus het is een soort sport geworden om hem te vinden!

Wie heeft deze film of weet waar ik hem kan vinden.

Alle tips zijn welkom!

mvd87

• 4 berichten
  • 51 stemmen

Ja dit bericht heb ik al eens eerder gelezen maar misschien dat toch iemand iets heeft, aangezien ik hem ook op moviemeter tegen kwam.

Toch bedankt voor het opzoeken.

Ps. Kent iemand misschien een film met hetzelfde soort verhaal?

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.