- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Titels
- The Chain (met Gary Busey)
The Chain (met Gary Busey)
Mescaline
-
- 7027 berichten
- 2913 stemmen
In Film > Algemeen > Ik zoek... een filmtitel:
Ik zoek ook nog de film the chain met gary busey.
Heb deze dvd zelf gekocht paar jaar geleden maar de dvd op 1 of andere manier kwijt geraakt.. en vond het een hele mooi film.. alleen op bol.com is tie op het moment al een langere tijd niet leverbaar en kan deze dvd ook nergens vinden..
Weet iemand een site waarik deze goedkoop kan krijgen.. of is er iemand die zelf de dvd wilt verkopen of ruilen..?
Bubblez
-
- 1980 berichten
- 2361 stemmen
Ik zoek ook nog de film the chain met gary busey.
Heb deze dvd zelf gekocht paar jaar geleden maar de dvd op 1 of andere manier kwijt geraakt.. en vond het een hele mooi film.. alleen op bol.com is tie op het moment al een langere tijd niet leverbaar en kan deze dvd ook nergens vinden..
Weet iemand een site waarik deze goedkoop kan krijgen.. of is er iemand die zelf de dvd wilt verkopen of ruilen..?
Op www.ruiljedvd.nl wordt The Chain door twee mensen aangeboden. Misschien kan je hen mailen en vragen of ze hem ook willen verkopen in plaats van ruilen?
Groetjes en succes!
Mescaline
-
- 7027 berichten
- 2913 stemmen
Op www.ruiljedvd.nl wordt The Chain door twee mensen aangeboden. Misschien kan je hen mailen en vragen of ze hem ook willen verkopen in plaats van ruilen?
Groetjes en succes!
Dan ruil ik liever weinig geld op het moment haha maar bedankt voor je tip !
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
Dan ruil ik liever weinig geld op het moment haha maar bedankt voor je tip !
Hier is de film nog verkrijgbaar, maar niet echt goedkoop.
Mescaline
-
- 7027 berichten
- 2913 stemmen
Nee idd 8 euro is teveel van het goede..
Deze had ik toen voor 2 euro bijde blokker gekocht hahaha.
5 euro ismijn top punt.
Mescaline
-
- 7027 berichten
- 2913 stemmen
Mocht iemand deze film nog hebben...
Wil hem graag ruilen.. ook tegen grotere films zoals Seven..