- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Titels
- Film-Noir Classic Collection Vol. 1-5
Film-Noir Classic Collection Vol. 1-5
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
In 1e instantie had Warner CORNERED (R.K.O., 1945) geplanned ipv THE BIG STEAL

Info op 12 dec. 2006: Act of Violence (MGM, 1949). Cornered (RKO, 1945), Crime Wave (WB, 1954), Decoy (Monogram, 1946), Illegal (WB, 1955), Mystery Street (MGM, 1950), Side Street (MGM, 1950), Tension (MGM, 1950), They Live By Night (RKO, 1949) and Where Danger Lives (RKO, 1950)
Harco
-
- 978 berichten
- 0 stemmen
Prachtig al die hoezen, jammer dat er geen R2 NL releases van zijn.
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Prachtig al die hoezen, jammer dat er geen R2 NL releases van zijn.

De prachtig verzorgde DVD's hebben allemaal Engelse, Franse en Spaanse subs, plus interessante audio-commentaren en anderere extra's. Alle films, meest van RKO, zijn ook nog gerestaureerd.
Gewooon zorgen voor regiovrij en je kunt de meeste van deze films kijken voor rond de € 3,50 of minder per stuk.
Film-Noir Collection 1 t/m 3 bijvoorbeeld zijn nu € 26,11 per boxset, da's ca. € 5,20 per DVD, koopje, zeker wat je er voor terugkrijgt.
Veel kijk en verzamelplezier. Zeker met de huidige koers.
PS
Oude foto uit febr.'07, 4e boxset uit juli j.l. staat hier nog niet op:

Dutchfan
-
- 1576 berichten
- 754 stemmen
Er komt volgende maand weer een nieuwe Film-noirbox uit:
Film Noir: Five Classics from the Studio Vaults (Scarlet Street/Contraband/Strange Impersonation/They Made Me A Fugitive/The Hitch-Hiker)
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Er komt volgende maand weer een nieuwe Film-noirbox uit: Film Noir: Five Classics from the Studio Vaults (Scarlet Street/Contraband/Strange Impersonation/They Made Me A Fugitive/The Hitch-Hiker)
PS
Scarlet Street heb ik al als "losse" DVD (Kino-Video). Gary Tooze's review maar afwachten hoe de transferkwaliteit der films zal zijn...
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Warner heeft toegezegd, dat er binnen enkele maanden een 5e Film-Noir DVD boxset komt! 
**Bron (post #2 104).
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Komt het er ooit nog van?
Af en toe worden losse delen op Blu-ray uitgebracht.
Fox Film-Noir is na 22 losse delen gestopt. Laura (1944) en enkele anderen uit die reeks recent ook op Blu-ray.
Sony-Columbia is ondertussen ook met Noir-boxsets begonnen, tot nu toe 2, echter vrij prijzig.
trebremmit
-
- 3014 berichten
- 1465 stemmen
Wil iemand toevallig vol.4 aan mij verkopen? Ik zoek die nog, maar vind alleen dure versies die vanuit Amerika moeten komen.