- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Titels
- Paul Verhoeven Box
Paul Verhoeven Box
Capo_Vincent
-
- 25 berichten
- 125 stemmen
Klik hier voor de Verhoeven...
Dit is dus een box van Paul Verhoeven op bol.com. Lekker goedkoop, zo lijkt. Alleen, welke films zitten er in de box?
streeter
-
- 1436 berichten
- 6799 stemmen
wat zijn de extra's, behalve de bonus disc met documentaire? In de vs kregen we kommentaar op iedere film.
Quido
-
- 14638 berichten
- 6056 stemmen
Ja, vraag me af of het die box is, hoor. Dat kan eigenlijk niet voor dat geld.
De box die Indies op 8 december gaat releasen bevat als extra enkel de docu disc. Op de discs van de films staan alleen een trailer. Erg jammer.
Die regio 1 box heb ik ook. Fijne box, mooie transfers. Commentaar van Verhoeven is altijd interessant. Zaten ook nog wat leuke setfoto's tussen op de photo galeries op de dvd en een klein, informatief begeleidend boekje over Verhoeven. Jammer dat er in het buitenland meer gedaan wordt met deze belangrijke films. Er is hier zoveel materiaal te vinden, maar het wordt gewoon niet gebruikt.
Quido
-
- 14638 berichten
- 6056 stemmen
Die prijs bij Bol is weer een fout. Ontving CSI: Grave Danger ipv de box.
De Paul Verhoeven box zoals hierboven afgebeeld gaat bij de Media Markt 37,99 kosten. Dit zijn de films die in de box zitten:
1. Soldaat van Oranje
2. Turks Fruit
3. Keetje Tippel
4. De Vierde Man
5. Wat Zien Ik!?
6. Extra : Nou, Dat Was Het Dan!
Belachelijke release. Waar zijn zijn korte films ? Audiocommentaren, interviews, eventuele set-opnames, etc. ? Ach ja ... waar maak ik me nog druk om. Betaalde liever 2x zoveel voor een box met relevante extra's. Dit is wederom zo goedkoop en snel mogelijk op dvd gezet.
Bas17
-
- 986 berichten
- 1010 stemmen
nl.bol.com is echt een belachelijke winkel.. Ik bestel de Visconti box voor 16 euro, nog steeds niks binnen terwijl ik begin oktober heb besteld.
Belachelijk, ook verscheidene malen aan het lijntje gehouden over de telefoon. BAH
Quido
-
- 14638 berichten
- 6056 stemmen
Ik heb de Visconti en deze PV box besteld voor respectievelijk 15,99 en 16,99 ... Kreeg voor beide boxen andere producten geleverd, en de prijzen van beide boxen zijn inmiddels flink omhoog gegaan, maar ik mag ze opnieuw bestellen van Bol en dan krijg ik van hen het prijsverschil terug zodat ik beide boxen toch voor 15,99 en 16,99 in huis heb ! Dat noem ik nou goede service
PatrickL
-
- 1586 berichten
- 2349 stemmen
Ik heb de Visconti box voor €16 ook nog steeds niet binnen. Ik heb twee weken geleden een mailtje gestuurd maar ik heb nog steeds geen reactie gehad.
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
Ik heb de Visconti bestelling binnen.........maar het was niet de Visconti-box maar een Scandinavische jeugdfilm.
Nog geen bericht omtrent de retourzending.
Maar Quido's bericht doet me deugd...
Quido
-
- 14638 berichten
- 6056 stemmen
Ik heb de Visconti bestelling binnen.........maar het was niet de Visconti-box maar een Scandinavische jeugdfilm.
Anatolia
-
- 2666 berichten
- 1511 stemmen
Nederlands/Vlaams gesproken nog wel...
Ja, ik ben ook slachtoffer.
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
Ja, verrassend zeg dat jullie die ook kregen...
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Is toch ongeveer even leuk. Ik zou het verschil tussen Sergeant Pepper en Visconti ook niet weten. Pepper heeft duidelijk zijn invloeden bij Visconti gehaalt.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Was als grapje bedoelt
Wel opvallend dat ondanks dat nu veel MM-ers Sergeant Pepper in bezit hebben, de film nog niet 1 stem heeft.