- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Titels
- Wie weet waar ik deze film op dvd of blu-ray kan kopen?
Wie weet waar ik deze film op dvd of blu-ray kan kopen?
Mochizuki Rokuro
-
- 18919 berichten
- 15085 stemmen
In Film > Algemeen > op zoek:
hallo,
in 2000 heeft mijn hond en ikzelf meegespeeld in de film, lijmen het been, nu ben ik op zoek naar deze film omdat mijn hond in 2001 is overleden en ikzelf in dat jaar rolstoelgebonden ben geraakt.
kan iemand me helpen aub
De goedkoopste opties vind je op Marktplaats: Lijmen | Marktplaats
blackwolves
-
- 646 berichten
- 638 stemmen
In Film > Algemeen > supergirl 1984 helen slater:
hallo weet er iemand of er in nederland of belgie reeds de film is uit gekomen of uit gegeven op blu ray
van 1984 supergirl met helen slater faye dunaway of wanneer hij uit komt bedankt alvast voor het antwoord
brucecampbell
-
- 3269 berichten
- 6669 stemmen
blijdorp23
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
Ik zou graag King Lear van Anthony Hopkins kopen, maar kan hem alleen vinden op EBay uit Amerika - waardoor ik hem in Europa waarschijnlijkheid kan afspelen. Heeft iemand een idee hoe ik eraan kan komen?
Brix
-
- 19375 berichten
- 4807 stemmen
Ik zou in ieder geval regelmatig even Amazon UK checken.
Het is namelijk een Amazon productie, en nog vrij recent (2018)
Best mogelijk dat die alsnog een UK release krijgt.
Xavier1
-
- 25 berichten
- 35 stemmen
in Filmdragers en apparatuur > Titels > La boum 1 & 2 / The sleepwagon (1990) :
Dag allemaal... Weet niet of dit de juiste weg is maar proberen kan geen kwaad....
Wie o wie weet waar deze drie films te koop zijn in België of Nederland.? dvd of blue-ray maakt niet uit. Ik zoek me al jaren suf hier in België. Enige vereiste : Deze moeten nederlands ondertiteld zijn. Dank voor het meedenken en eventueel antwoord.
gauke
-
- 9852 berichten
- 13069 stemmen
Dag allemaal... Weet niet of dit de juiste weg is maar proberen kan geen kwaad....
Wie o wie weet waar deze drie films te koop zijn in België of Nederland.? dvd of blue-ray maakt niet uit. Ik zoek me al jaren suf hier in België. Enige vereiste : Deze moeten nederlands ondertiteld zijn. Dank voor het meedenken en eventueel antwoord.
Welke films?
kappeuter (crew films)
-
- 73625 berichten
- 5858 stemmen
Oorspronkelijke topictitel erbij gezet, nu is het duidelijk.
gauke
-
- 9852 berichten
- 13069 stemmen
La boum 1 en 2 bij amazon enkel gezien met Duitse of Engelse ondertitels.
gauke
-
- 9852 berichten
- 13069 stemmen
Is the sleepwagon de correcte titel? Kan m nergens vinden.
Xavier1
-
- 25 berichten
- 35 stemmen
gauke Gauke: Sorry, mijn dikke vergissing... Denk da ik gatenkaas boven mijn ogen heb... Is idd niet de juiste titel. De film heet 'the sleeping car' uit 1990 met D. Naughton (als ik me weer niet vergis). De titel is nu wel juist.! The Sleeping Car (1990) - IMDb