• 12.207 nieuwsartikelen
  • 165.632 films
  • 10.690 series
  • 30.865 seizoenen
  • 623.142 acteurs
  • 194.909 gebruikers
  • 9.097.548 stemmen

Wie weet waar ik deze film op dvd of blu-ray kan kopen?

zoeken in:

Mochizuki Rokuro

• 18919 berichten
  • 15085 stemmen

swarol 55 schreef:

In Film > Algemeen > op zoek:

hallo,

in 2000 heeft mijn hond en ikzelf meegespeeld in de film, lijmen het been, nu ben ik op zoek naar deze film omdat mijn hond in 2001 is overleden en ikzelf in dat jaar rolstoelgebonden ben geraakt.

kan iemand me helpen aub

De goedkoopste opties vind je op Marktplaats: Lijmen | Marktplaats

blackwolves

• 646 berichten
  • 638 stemmen

In Film > Algemeen > supergirl 1984 helen slater:

hallo weet er iemand of er in nederland of belgie reeds de film is uit gekomen of uit gegeven op blu ray

van 1984 supergirl met helen slater faye dunaway of wanneer hij uit komt bedankt alvast voor het antwoord

blijdorp23

• 1 berichten
  • 0 stemmen

Ik zou graag King Lear van Anthony Hopkins kopen, maar kan hem alleen vinden op EBay uit Amerika - waardoor ik hem in Europa waarschijnlijkheid kan afspelen. Heeft iemand een idee hoe ik eraan kan komen?

Brix

• 19375 berichten
  • 4807 stemmen

blijdorp23

Ik zou in ieder geval regelmatig even Amazon UK checken.

Het is namelijk een Amazon productie, en nog vrij recent (2018)

Best mogelijk dat die alsnog een UK release krijgt.

Xavier1

• 25 berichten
  • 35 stemmen

in Filmdragers en apparatuur > Titels > La boum 1 & 2 / The sleepwagon (1990) :

Dag allemaal... Weet niet of dit de juiste weg is maar proberen kan geen kwaad....

Wie o wie weet waar deze drie films te koop zijn in België of Nederland.? dvd of blue-ray maakt niet uit. Ik zoek me al jaren suf hier in België. Enige vereiste : Deze moeten nederlands ondertiteld zijn. Dank voor het meedenken en eventueel antwoord.

gauke

• 9852 berichten
  • 13069 stemmen

Xavier1 schreef:

Dag allemaal... Weet niet of dit de juiste weg is maar proberen kan geen kwaad....

Wie o wie weet waar deze drie films te koop zijn in België of Nederland.? dvd of blue-ray maakt niet uit. Ik zoek me al jaren suf hier in België. Enige vereiste : Deze moeten nederlands ondertiteld zijn. Dank voor het meedenken en eventueel antwoord.

Welke films?

kappeuter (crew films)

• 73625 berichten
  • 5858 stemmen

Oorspronkelijke topictitel erbij gezet, nu is het duidelijk.

Xavier1

• 25 berichten
  • 35 stemmen

thx

gauke

• 9852 berichten
  • 13069 stemmen

La boum 1 en 2 bij amazon enkel gezien met Duitse of Engelse ondertitels.

gauke

• 9852 berichten
  • 13069 stemmen

Is the sleepwagon de correcte titel? Kan m nergens vinden.

Xavier1

• 25 berichten
  • 35 stemmen

gauke Gauke: Sorry, mijn dikke vergissing... Denk da ik gatenkaas boven mijn ogen heb... Is idd niet de juiste titel. De film heet 'the sleeping car' uit 1990 met D. Naughton (als ik me weer niet vergis). De titel is nu wel juist.! The Sleeping Car (1990) - IMDb

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.