- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Titels
- Jason Goes To Hell: The Final Friday
Jason Goes To Hell: The Final Friday

horrorfreak
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
hallo mensen, dit is mijn eerste bericht hier op moviemeter.nl, ik zal me ff voorstellen, ik ben patrick, ben 16 jaar, me hobby's zijn: NATUURLIJK FILM KIJKEN , Ik hoop hier veel plezier te hebben & informatie te kunnen geven aan jullie & voor me zelf.
--------- Jason Goes To Hell - The Final Friday -------------
ik heb een vraagje over deze film, ik kan hem in geen ene winkel krijgen, niet te vinden als nieuwe gesealde dvd op bedrijven sites, echt raar.... weet iemand waar ik hem op internet als nieuw kan bestellen??

_Daan_
-
- 317 berichten
- 780 stemmen
Deze is nog niet uit. ik heb wel de dvd met Nl Subs

pdonidvie
-
- 90 berichten
- 1856 stemmen

FCB-4ever
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
In DVD en VHS > Titels > Jason Goes To Hell: The Final Friday:
Kan er mij iemand vertellen of de DVD van Jason Goes To Hell: The Final Friday ondertussen al verkrijgbaar is met NL subs?
En zo ja, waar?
Ben er al langer naar op zoek, zonder succes... :/
mvg,
FCB-4ever

Film Pegasus (moderator films)
-
- 30886 berichten
- 5376 stemmen
Goeie vraag, ik heb heel de Friday the 13th reeks in m'n bezit, inclusief de spacy Jason X en de Freddy vs Jason. Enkel deze kan ik onmogelijk vinden. Al heel wat winkels afgedaan en nog steeds nergens te vinden.
Ik weet niet hoe het met FCB-4ever zit, maar moest iemand hem weten in een winkel in de buurt van Antwerpen moet het maar laten weten.

straight edge
-
- 15 berichten
- 0 stemmen
jason goes to hell vin ik ook nergens

Scarecrow
-
- 563 berichten
- 170 stemmen
Ik weet zeker dat ik deze film, en tevens de rest van de Friday-serie, heb zien liggen in Utrecht bij de FRS in Hoog Cathrijne (het overdekte centrum). Hij ligt/staat daar in het rek voor de kassa, bij de uitverkoop DVD's (hij is daar ook maar 5 euro). Oke, het is geen Antwerpen, maar voor de mensen die hem nog zoeken misschien handig.

Lui (crew films)
-
- 3453 berichten
- 11151 stemmen
ik heb alle delen bij de free record shop gekocht, maar dit deel hadden ze niet. ik heb in dvd profiler gekeken.. en die vind hem ook niet in deze regio.... misschien alleen nog maar uitgekomen in andere regio's? toch zou ik hem wel graag willen hebben

Film Pegasus (moderator films)
-
- 30886 berichten
- 5376 stemmen
Mijn vorige bericht hier dateerde van juli 2007. En ik heb de film nog altijd nergens tegen gekomen. Lijkt me wel iets zeldzaam

Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
Er is wel een regio 2-versie, maar die heeft een verkeerd beeldformaat. De regio 1-dvd heeft de correcte verhoudingen.

Lui (crew films)
-
- 3453 berichten
- 11151 stemmen
zal me benieuwen of hij ooit nog eens word uitgebracht voor regio 1, ik hoop persoonlijk van wel.

uberjason
-
- 261 berichten
- 144 stemmen
Je kunt het beste gewoon op Ebay gaan kijken, daar heb ik hem es bestelt voor een vriendin. Is dan wel een full screen versie, maar je hebt hem dan wel. (uncut) ik geloof dat je hem voor nog geen 12 euro incl. verzendkosten uit Engeland kunt laten opsturen. volgens mij is het label van Pathe films. zit dan als extra nog de bioscoop trailer + een verhaal over de Jason geschiedenis bij (als tekst)

Chainsaw
-
- 8580 berichten
- 3524 stemmen
Kocht de DVD onlangs in Duitsland. Regio 2, Engels gesproken. € 2,99.

Die Hard,Willis
-
- 4005 berichten
- 1360 stemmen
zal me benieuwen of hij ooit nog eens word uitgebracht voor regio 1, ik hoop persoonlijk van wel.

ChrisM
-
- 171 berichten
- 1379 stemmen
In Filmdragers > Koop en ruil > Gezocht Jason goes to hell:
Wie helpt mij aan dit Friday the 13th part 9 jason goes to hell deel?
Graag verneem ik waar ik deze kan krijgen?
Gr Chris

Lui (crew films)
-
- 3453 berichten
- 11151 stemmen
Je kunt de film kopen via de website van Boudisque, er zit alleen geen ondertiteling bij.
De UK-import kost 18 euro en regio 1 versie 11 euro.

clockwork72
-
- 2770 berichten
- 1701 stemmen
volgens mij is Jason Goes to hell ook nooit in Nederland uitgebracht. Ik heb zelf de hele reeks in bezit behalve die. Ook nog nooit ergens gezien.

Jason Voorhees
-
- 1 berichten
- 12 stemmen
beetje laat dat ik reageer maar ach,
Deze film is nooit op dvd uitgebracht (met NL subs). Wel op video! (VHS) Die heb ik gelukkig nog kunnen bemachtigen op: Proxis.nl
Hier stonden de nederlandse ondertiteling er wel onder TOP!
Maar je hebt natuurlijk wel de engelse versie zonder NL subs op dvd.
Greetz

Le Edzel
-
- 879 berichten
- 2604 stemmen
Voor een prikkie, wel regio 1.