• 158.130 films
  • 9.642 series
  • 28.776 seizoenen
  • 607.405 acteurs
  • 353.058 gebruikers
  • 8.845.266 stemmen

Fight Club

zoeken in:

Devastation HCT

• 405 berichten
  • 1414 stemmen

De special Edition heeft een aantal leuke extra's. De 1-dvd editie weet ik niet. Ik adviseer de SE. Het kost maar €5 meer, maar je krijgt er genoeg voor terug.

amco

• 197 berichten
  • 2473 stemmen

De special edition is wel niet meer leverbaar vandaar dat ik het vroeg.

jassonn

• 5303 berichten
  • 3105 stemmen

Hoezo niet meer leverbaar?, pas nog hele stapels gezien bij Mediamarkt voor €14,99

amco

• 197 berichten
  • 2473 stemmen

In belgie in freerecordshop is dit toch het geval. En ik ben niet van plan naar nederland te rijden.

jassonn

• 5303 berichten
  • 3105 stemmen

Hebben ze in België geen Mediamarkt-fillialen dan?

amco

• 197 berichten
  • 2473 stemmen

nope

Wolkenmeter

• 640 berichten
  • 1448 stemmen

Er zijn wel Mediamarkt-fillialen in België hoor. In Hasselt, Luik en Antwerpen kan je er één vinden, en in Brussel zelfs twee.

jassonn

• 5303 berichten
  • 3105 stemmen

Vond het al een beetje vreemd.

amco

• 197 berichten
  • 2473 stemmen

Ow maar die liggen nogal ver uit de richting.

Devastation HCT

• 405 berichten
  • 1414 stemmen

Je kan dvd's bij free record shop via internet bestellen

Ze kunnen het bij jou thuis leveren (incl. verzendkosten) of naar de dichtsbijzijnde filiaal. Je kan ook gewoon op frs zelf iets bestellen.

PsychoBoyJack

• 244 berichten
  • 72 stemmen

Dit is wel vreemd, een tijdje geleden heb de serie Band of Brothers via internet bij de free besteld, ik kon hem toen in het dichts bijzijnde filiaal , toen ze mijn extra bestelde exemplaar binnen hadden gekregen, daar ophalen.

Als ik hem direct in de winkel had gekocht was ik 10 euro duurder uit geweest......

speedy23

• 18941 berichten
  • 14043 stemmen

Hun personeelsdienst moet ook betaald worden...

Flipman

• 6161 berichten
  • 1049 stemmen

Ik heb laatst op een markt die mooie kartonnen versie gekocht. Helaas bleek het bij thuiskomst de Franse editie te zijn. Best dom, het had ook nog 's een Amerikaanse import kunnen wezen dus ik moet de volgende keer beter opletten. Nou zal deze het best doen in mijn speler, dat is het punt niet. Toch had ik graag een boekje gehad in een taal die ik goed begrijp want heel opperbest is mijn Frans niet.

Weet iemand waar ik de kartonnen versie van deze DVD nog kan krijgen? Ik heb hem een tijdje terug ook nog gezien met een kartonnen hoes om een plastic doosje, maar die zoek ik dus niet. Op de website van Fame in Amsterdam zag ik dat ze de film ook hebben voor €8 alleen weet ik niet welke versie dat is. En bovendien niet eens of het de single of de 2-Disc betreft. Zo lang zal ik het met de Franse versie moeten doen maar alle hulp/tips is/zijn welkom!

Flipman

• 6161 berichten
  • 1049 stemmen

Heb 'm inmiddels al. Toch bedankt!

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.