• 12.483 nieuwsartikelen
  • 167.180 films
  • 10.817 series
  • 31.090 seizoenen
  • 625.229 acteurs
  • 195.446 gebruikers
  • 9.136.731 stemmen

Lion King II : Dvd Hoesje

zoeken in:

Wat vinden jullie van Kiara & Kovu op het Dvd Hoesje??

Ik Vind ze maar afgeraffeld en lelijk!!

Stevo

• 499 berichten
  • 429 stemmen

Bedoel je niet Lion King 1.5? Ik merk dat je een grote Lion King fan bent. Ben je al naar de musical geweest? dat is zeker een aanrader (wel erg duur). Een groot nadeel zijn de zitplaatsen, want als je 1e klas zit, staan de stoelen nagenoeg op eenzelfde niveau opgesteld in plaats van aflopend. Hierdoor zie je weinig van de voorstelling als er een groot persoon voor je zit (zoals ik had).

amazingmoi

• 215 berichten
  • 269 stemmen

the lion king 3 trekt echt op niets he

Hanne

• 133 berichten
  • 381 stemmen

Lion King de musical is erg Gaaf!

Witch-king

• 230 berichten
  • 411 stemmen

Ik ga komende zaterdag naar de musical, met mijn vriendin. Ze krijgt de musical van mij voor haar verjaardag.

Beetje duur, maar goed, dan heb ik er zelf ook plezier van. Wij zitten 3e rang, hopelijk een beetje goede plaatsen.

kwinz

• 70 berichten
  • 426 stemmen

LionkingfennekE schreef:

Wat vinden jullie van Kiara & Kovu op het Dvd Hoesje??

Ik Vind ze maar afgeraffeld en lelijk!!

Dat vind ik ook. Ze lijken wel door een kind getekend!

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.