menu

Filmdragers en apparatuur / Titels / Nederlandse films/series op dvd

zoeken in:
Duits/Nederlandse co-productie

Wouter schreef:
Komt de John Lanting klucht EEN KUS VAN EEN RUS nu eens uit?
13-11 in de twee Lanting box bij VFE ...

Quido schreef:
(quote)
13-11 in de twee Lanting box bij VFE ...

Bron? Link?

Werd hier gemeld (waar je je even langskwam om dat te vragen, geloof ik).

Het deed me veel plezier deze week de dvd-cassette van PLEIDOOI bij de post te vinden. Het hele eerste seizoen.
Dat werd tijd (dacht ik bescheiden).
De andere twee seizoenen zullen wel snel volgen.

Heeft iemand enig idee uit hoeveel seizoenen Hart to Hart
( in NL beter bekend als Harten 2, met Jonathan en Jennifer Hart (Robert Wagner en Stefanie Powers) )bestaat?
Vond dat vroeger zo'n leuke serie en kwam het gister tegen bij bol.com.
Gr, Anthonia

Niet dat het een Nederlandse serie is, maar de serie bestaat uit 5 seizoenen en een hele hoop tv-films.

Wanneer komt de Zevensprong nu eindelijk op dvd??

Over 2 dagen.

bedankt voor de informatie, Quentin.

GTST complete 1e seizoen. Heb hem al gekocht.

Wil wel eens weten wanneer het tweede seizoen weer uitkomt, en of ie er komt, maar dat lijkt me wel,

Weet iemand dit?

Het wordt tijd dat Wim T. Schippersklassiekers als De lachende scheerkwast en Op zoek naar Yolanda eens uitkomen. Weet iemand iets?

Zojuist een e-mail gekregen over Fort Alpha. De eerste 10 afleveringen zullen in februari op DVD verschijnen. De overige 10 afleveringen waarschijnlijk in het najaar van 2007 (dit is nog niet helemaal zeker). Het werd tijd!!!!

Wie gaat ze uitgeven?

ik kreeg een mailtje van idtv.

Heb het dvd "De Zevensprong" op 7 dvd voor ruil of eventueel voor verkoop.

Neem contact voor meer informatie:

[email protected]

Wat mij betreft mogen ze " 12 steden, 13 ongelukken " eens op DVD uitbrengen.
Dit was een dramaserie die vanaf 1990 tot 1998 op TV heeft gedraaid.
Waargebeurde ongelukken werden gereconstrueerd met een inleiding en afkondiging door Jan Douwe Kroeske.
Hij heeft het programma tot 1995 gepresenteerd.
Menno Bentveld nam zijn plaats in.

Mag van mij ook wel. Maar eens mailen naar de VARA.

Overigens verschijnt seizoen 1 van Fort Alpha, waar hierboven over gesproken werd, op 6 februari.

"12 steden ... " was volgens mij enorm houterig gespeeld en lelijk gedraaid.

Een dergelijk 'argument' heeft nog nooit een dvd-release in de weg gestaan ...

Wegwerp tv. Dat koop je toch niet?

Ik vond het altijd wel te pruimen. Beetje over the top acting maar goed.

Wouter schreef:
Wegwerp tv. Dat koop je toch niet?

Het was vroeger anders een goed bekeken TV-serie.
Vooral de spannende melodie richting het ongeluk heeft ervoor gezorgd dat mensen niet durfden te kijken hoe rampzalig het ging aflopen.
Het heeft vele kijkers zelfs nachtmerries opgeleverd die dit in een ander forum hebben aangegeven.
Ik heb vanmiddag de VARA een mailtje gestuurd, en verwacht morgen of overmorgen een reactie.
Indien zij ons niet kunnen helpen, blijf ik gewoon zoeken.

LEIDENAAR
medisch centrum was ik altijd fan van maar durf het niet te kopen omdat dan misschien alle mooie gedachtes eraan kapot gaan in deze tijd haha..

Quido schreef:

Overigens verschijnt seizoen 1 van Fort Alpha, waar hierboven over gesproken werd, op 6 februari.

Dat is goed nieuws zeg! Een van de leukste NL-series uit mijn jeugd! Heel herkenbaar ook.

Heeft iemand een afbeelding van de hoes van de Wim Verstappen Film Collectie (5DVD)? Ik probeer de set op DVDAficionado.com toe te voegen maar heb geen scanner.
Ik heb eerder al een stuk of 50 Nederlandse DVDs toegevoegd, incl. alle Henk v.d. Linden films.
De afbeelding moet ongeveer 500x300 meten.

Niet vandaag gekocht, wel vandaag in vernieuwde staat van een klasgenote terug gekregen.

(afbeelding)

"Beste Matthijs,
to sea or not to sea",
that's the question."
Groet Frank Herrebout

Over 25 jaar geld waard!

ROFL , geeft Herrebout nu les (ik hoop het niet ...)?

Nee (bij ons op school niet in ieder geval; geloof wel dat hij scenariolessen geeft in Frankrijk). Klasgenote van me had een kort portret over hem gemaakt en ze vroeg bij de dvd van De Zeemeerman, om in de montage te gebruiken. Ik wilde deze wel afstaan, als ik hem maar gesigneerd terug kreeg.
En zie hier het resultaat...

Heerlijk!!

Gast
geplaatst: vandaag om 05:21 uur

geplaatst: vandaag om 05:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.