menu

Filmdragers en apparatuur / Titels / Nederlandse films/series op dvd

zoeken in:
FisherKing
Ik vind de info ook wel thuishoren bij de regisseur, waar dit soort gegevens makkelijk op te sporen zijn, dan in een algemeen topic.

Straks staan hier 400 pagina's en zoek dan de juiste dvd-release er maar even tussen uit.

Maar goed ligt ook aan mij, want ik ben soms te lui met zoeken...

Dat hysterische verplaatsen ook altijd...

Wouter schreef:
Dat hysterische verplaatsen ook altijd...
Hij stond (hier) goed hoor, al de hele tijd. FK heeft een eerder bericht van hem verwijderd, waardoor het lijkt alsof Kapp mijn bericht verplaatst heeft, wat dus niet het geval is.

Is de Nederlandstalige animatie en miniserie "Fungus De Bullebak" de moeite waard?

Volgens mij is dat oorspronkelijk een Engelstalige productie geweest en heeft men enkel NL stemmen ingesproken. Wat ik van de trailer zag was bijzonder matig (of eigenlijk slecht).

Mug
Dat is geen Nederlands produkt....
Check ook eerst de informatie bij de film zelf.

ik had een vraagje zijn hier al meer mensen die de dvd van vrouwenvleugel seizoen 3 hebben gekocht? ik zit namelijk met het probleem dat de dvd steeds vastloopt of uitvalt heb hem al terug gebracht en een nieuwe gehad maar die heeft het ook ben benieuwd of meer mensen hier last van hebben of dat me dvd speler niet goed is???

Ik heb gemaild naar Bridge hierover (zitten productiefouten op drie dvd's), maar "vandaag was hun kantoor gesloten". Hoop maandag antwoord te krijgen. Je bent dus niet de enige.

Wat voor produktiefouten?
M'n broer heeft seizoen 3 ook en is nu bezig met de vierde disc te bekijken, maar heeft nog niets gemerkt.

Beste Guido,

We zullen zoals de release van seizoen 1 een omruilactie op touw zetten. De desbetreffende consument kan naar de winkel gaan waar ze de dvd hebben aangekocht en de disc zullen geruild worden, en namens Bridge Entertainment Group excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Mark Haring

Netjes!

ik heb de dvd van de week weer terug gebracht en daar zit ook weer een fout in, vanaf wanneer zijn de goede dvd's dan weer in de winkel???

Zullen deze week geleverd worden. Verschilt natuurlijk per winkel en filiaal. Gewoon even binnenlopen en vragen.

Wie heeft van Vrouwenvleugel seizoen 3 gekocht en al gekeken?
Ik heb tot 2x toe de dvdbox terug gebracht. Beide keren omdat dvd 5 aflevering 64 halverwege stopte en overging naar aflevering 65.
Wie heeft dit ook gehad of had ik net dvd's van een verkeerde partij?
Ik had mijn boxen gekocht bij Media Markt in Amsterdam.
Ik wil nog graag seizoen 3 hebben. Dus vandaar mijn vraag of er ook mensen zijn waarbij de dvd's wel goed werkte.
Groet,
Anita

Sorry zie nu pas dat er al iemand was met hetzelfde probleem. Ook ik heb gemaild met Bridge( op 20 sept.), maar tot op heden niks van hen vernomen.

Zie hierboven de reactie van Bridge, hier nog maar een keertje:

We zullen zoals de release van seizoen 1 een omruilactie op touw zetten. De desbetreffende consument kan naar de winkel gaan waar ze de dvd hebben aangekocht en de disc zullen geruild worden, en namens Bridge Entertainment Group excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Mark Haring

We zijn nu ongeveer 2 weken verder, de goede discs zouden dus zeker al een week in de winkels moeten liggen.

weet er imand hoe veel seizoenen er zijn van het zonnetje in huis.

stinissen (crew)
barry k schreef:
weet er imand hoe veel seizoenen er zijn van het zonnetje in huis.

TV-Series 1993-2003]

Weet iemand waarom bij veel series altijd op de voorkant staat welke afleveringen het zijn en nooit of het of seizoen 1,2 enz. gaat?

En op welke uitgaves doel je ?

Westenwind, Zeg eens AA,Oppassen

Spartaan1986 schreef:
Westenwind
Staat op de voorkant toch duidelijk aangegeven dat het om seizoen 1 gaat
Zeg eens AA
Is niet compleet bewaard gebleven, de dvd's zijn zgn. 'best of'-dvd's. Achterop staat aangegeven welke afleveringrn het betreft en ook uit welk seizoen die afkomstig zijn.

Oppassen
Is niet op dvd ...

Quido schreef:
(quote)
Staat op de voorkant toch duidelijk aangegeven dat het om seizoen 1 gaat
(quote)
Is niet compleet bewaard gebleven, de dvd's zijn zgn. 'best of'-dvd's. Achterop staat aangegeven welke afleveringrn het betreft en ook uit welk seizoen die afkomstig zijn.

(quote)
Is niet op dvd ...

Westenwind staat op Aflevering 1 tot 6 bij mij

Zeg eens AA: Bij mij staat er ook geen seizoen achterop alleen de afleveringen

Oppassen: Ik heb toevallig een DVD gekocht in Belgie waarop stond aflevering 30 tot 41.
Weet niet of het een originele is.

Spartaan1986 schreef:
Westenwind staat op Aflevering 1 tot 6 bij mij
Die mochten eigenlijk niet eens los verkocht worden ... maar kijk eens rechtsboven op zowel de voor en achterkant.

Zeg eens AA: Bij mij staat er ook geen seizoen achterop alleen de afleveringen
Op allevijf de dvd's staat op de achterkant (boven het stukje inleidende tekst) aangegeven om welk seizoen het gaat.

Oppassen: Ik heb toevallig een DVD gekocht in Belgie waarop stond aflevering 30 tot 41.
Weet niet of het een originele is.
Waarschijnlijk niet.

Ik zie het in ieder geval staan nu bij Zeg eens AA. Bedankt!

Tja die van Oppassen zal dan wel een kopie ofzo zijn maar goed het ziet er echt origineel uit

Bij Westenwind kan ik echt niks van een seizoen ontdekken maar ik kan het wel via IMDB zien welke acteurs er in een bepaalde periode inzaten.

Spartaan1986 schreef:
Bij Westenwind kan ik echt niks van een seizoen ontdekken maar ik kan het wel via IMDB zien welke acteurs er in een bepaalde periode inzaten.
Misschien is dat ook geen legale uitgave ... er is eigenlijk alleen een box van seizoen 1 uitgekomen met daarin 5 losse slimcases. Die mochten echter niet los verkocht worden (maar dat zou zomaar eens wel kunnen gebeuren). Als je originele hebt dan moet er echt bijstaan dat het om aflevering 1 t/m 6 van seizoen 1 gaat. Dat staat bij mij op elke slimcase aangegeven (en ook nog eens op de box zelf).

Komt de John Lanting klucht EEN KUS VAN EEN RUS nu eens uit? heeft iemand hem op wat voor drager dan ook?

Quido schreef:
(quote)
Misschien is dat ook geen legale uitgave ... er is eigenlijk alleen een box van seizoen 1 uitgekomen met daarin 5 losse slimcases. Die mochten echter niet los verkocht worden (maar dat zou zomaar eens wel kunnen gebeuren). Als je originele hebt dan moet er echt bijstaan dat het om aflevering 1 t/m 6 van seizoen 1 gaat. Dat staat bij mij op elke slimcase aangegeven (en ook nog eens op de box zelf).

Wel raar dat alleen seizoen 1 uit is.
Die serie is in 2003 al gestopt. Hadden ze niet vlak daarna al met een DVD reeks kunnen komen?

Spartaan1986 schreef:
Wel raar dat alleen seizoen 1 uit is.
Verkoop vlot niet echt, maar seizoen 2 komt 14 december.

Quido schreef:
(quote)
Verkoop vlot niet echt, maar seizoen 2 komt 14 december.

Ik dacht dat het wel een vrij populaire serie was.
Maar goed even tot 14 December wachten dan maar

Is "Dort kommen die clowns" eigenlijk nederlands? Ja toch!

Gast
geplaatst: vandaag om 20:12 uur

geplaatst: vandaag om 20:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.