1900
frans schlooz
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
beste vriend(inn-)en,
vanaf het uitbrengen van de eerste dvd's ben ik op zoek naar 1900, il novecento van Bertolucci. Wie o wie kan mij zeggen waar ik die dvd krijgen kan ?! Als hij nog niet op dvd verkrijgbaar is, wat kunnen we dan bedenken om hem alsnog op dvd te laten verschijnen ?
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
1900 (Novocento).
The studio is currently not producing this title on DVD, but to be notified when it is available, enter your e-mail address at right. You'll also be voting for this release; we'll let the studio know how many customers are waiting for this title.
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Stem je dan voor een regio 1 versie op DVD bij Amazon.us ?
kappeuter (crew films)
-
- 74010 berichten
- 5893 stemmen
Ein grandioser Film in Minimalumsetzung. Das Bild leidet unter stellenweie starkem Rauschen und ist etwas unscharf.
Untertitel:
Französisch, Dänisch, Dt. f. Hörg., Engl. f. Hörg., Finnisch, Niederländisch, Norwegisch
Französisch DD 1.0
Englisch DD 1.0
Deutsch DD 1.0
Hmm, geen italiaans??!
Clemenza
-
- 4 berichten
- 12 stemmen
Novecento is wel degelijk uit, alleen via import. Deze import heeft wel een Nederlandse ondertiteling. Er is een Australische versie en een wat duurdere Duitse versie. Beide versies zijn in ieder geval goed in Amsterdam te verkrijgen.
Goodfella_90
-
- 10404 berichten
- 2537 stemmen
Hij is inmiddels 'gewoon' bij de FRS te bestellen.
Onderhond
-
- 87387 berichten
- 12345 stemmen
En ligt in de FNAC. (vandaag nog zien liggen zelfs). Geen import.
Schizonoid
-
- 356 berichten
- 188 stemmen
heb de DVD besteld
Ben benieuwd....
Poisonthewell
-
- 4939 berichten
- 12804 stemmen
Hij ligt trouwes ook bij Boudisque in Nijmegen, maar wel voor 33 euro of daaromtrent in ieder geval. Duur dus.
Poisonthewell
-
- 4939 berichten
- 12804 stemmen
16,99 bij Kroese zelfs. Eergister gehaald
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
Iemand misschien een tip waar ik hem het beste kan halen?
Het liefs zo veilig mogelijk, maar anders is het ook goed.
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
Zie mijn vorige bericht.
Ben de film nu aan het kijken op het MGM-kanaal, Engels gesproken
Zou hem toch wel weer is heel graag in het Italiaans willen kijken, iemand idee waar te verkrijgen?
Liefst wel een site/winkel die betrouwbaar is. Heb niet zoveel ervaring met internet-winkelen.
congo
-
- 898 berichten
- 0 stemmen
Die Italiaanse uitgave op blu-ray ziet er ook zeer fraai uit. Alleen geen ondertiteling, maar wel de Engelse versie.