menu

Filmdragers en apparatuur / Titels / Gezocht: Love Exposure op Blu-ray

zoeken in:
Ik ben opzoek naar de Blu-ray van Love Exposure Weet iemand of er eentje van komt binnen Europa? Of is er een regiovrije Japanse versie verkrijgbaar met Engelse subs?

Ik heb aan het engelse bedrijf Third Window Films - thirdwindowfilms.com dat 'Love Exposure' op DVD heeft uitgebracht gevraagd of er ook een Blu-ray versie van komt en dit was hun antwoord;

"The Japanese company won't allow bluray expenses to be recouped, and because of the films running time the expenses will be astronomically high, so I don't expect a release anywhere of this title."

Ik snap niet helemaal wat ze bedoelen maar wat ik eruit kan halen is dat er geen Blu-ray van zal komen... in ieder geval niet buiten Japan. Nu heb ik op de Japanse Amazon.co.jp ook nog geen Blu-ray van deze film gevonden...

Gast
geplaatst: vandaag om 03:45 uur

geplaatst: vandaag om 03:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.