menu

Filmdragers en apparatuur / Titels / Coen Collection

zoeken in:
Zijn er nog mensen hier die zaterdag met de bon uit de Volkskrant deel 1: The Big Lebowski met gratis verzamelboek gaan kopen?

www.vk.nl/coencollection

Als er nou zo'n collectie met Kubrick-films zou komen. (hoewel ik ze bijna allemaal heb)

De Coen-films die ik kan waarderen, heb ik al in bezit, dus ik laat het aan me voorbij gaan.

Reinbo
Als ze het nu met blu-ray's zouden uitbrengen. Beetje achterhaald dit.....

Overdrijven is ook een kunst.

Reinbo
Hoezo, de helft van die films heb ik al op dvd en ik ga ervan uit dat dat voor de meeste mensen geldt die interesse hebben in de gehele Coen collectie. Bovendien denk ik dat DVD zijn langste tijd gehad heeft. Blu-Rays zijn al nauwelijks meer duurder. In de Media Markt al te koop vanaf 5 voor 20 euro.... En gewoon goede titels.

Maar bij mijn weten heeft de meerderheid van de mensen nog geen Blu-Rayspeler.

Reinbo
Nog niet, maar binnen 2 jaar wel. Anyway, deze dvd set zal me verder een zorg zijn. Was het een BR set geweest had ik m graag willen hebben. En om nu nog de hele set op dvd te gaan sparen blijft achterhaalt.

VaLeN79 schreef:
Zijn er nog mensen hier die zaterdag met de bon uit de Volkskrant deel 1: The Big Lebowski met gratis verzamelboek gaan kopen?

www.vk.nl/coencollection

Yes, ik ga er ook voor, trouwens ook een interessante krant.

Reinbo schreef:
Nog niet, maar binnen 2 jaar wel. Anyway, deze dvd set zal me verder een zorg zijn. Was het een BR set geweest had ik m graag willen hebben. En om nu nog de hele set op dvd te gaan sparen blijft achterhaalt.
Vind jij...

Reinbo
Klopt, maar je bent gewaarschuwd.

Het is heel logisch dat ze het uitbrengen op DVD. Een DVD kost niets meer tegenwoordig dus kunnen ze er nog winst op maken ook, verder zijn de 'meeste' Volkskrantlezers al redelijk op leeftijd en zien het nut niet in van een Blu-Ray speler. Zoiezo hoef ik de meeste Coen films ook niet op Blu-Ray, is volgensmij een en al grain, zeker als je de naar mijn mening al slechte dvd kwaliteit ziet van Fargo en Lebowski.

Maar verder vind ik het best een leuk iets, al heb ik er zelf niks aan.

Reinbo schreef:
Hoezo, de helft van die films heb ik al op dvd en ik ga ervan uit dat dat voor de meeste mensen geldt die interesse hebben in de gehele Coen collectie. Bovendien denk ik dat DVD zijn langste tijd gehad heeft. Blu-Rays zijn al nauwelijks meer duurder. In de Media Markt al te koop vanaf 5 voor 20 euro.... En gewoon goede titels.

De andere helft heb je dus nog niet. Bovendien vind ik dvd nu al achterhaald noemen echt overdrijven als kunst.

kappeuter (crew)
Ik denk dat ik alleen voor het eerste deel (Big Lebowski) ga, dan heb ik toch mooi een Coen boek.
(Ik heb alle films van de Coens al op dvd danwel blu-ray)

Heb dit erg mooie boek net ook gehaald, plus nog met een mooie Special Edition van The Big Lebowski erin. Ga de rest van de films ook wel kopen denk ik. Is natuurlijk over een jaar of 30 ook nog eens erg veel geld waard.

13woutie13
Had het boek ook al aangeschaft en Burn After Reading nu ook erbij gekocht.
No Country for old Men, Fargo en O, Brother where Art Thou heb ik al op DVD, dus dat wordt 3 weekjes wachten. Ik denk dat ik gewoon de discs van die films die ik al heb, in het boek doe en de covers ervan in het boek bewaar.
Mooie Collectie hoor!

Tjah, ik heb vrijwel alle Coen films al op dvd. Dus dit gaat em niet worden voor mij .

'Vrijwel'. Koop die film(s) die je nog niet hebt, zou ik zeggen. Alleen het boek is de 5 euro al waard.

Moet je persé die bon hebben van de Volkskrant of kan je 'm ook gewoon zo aanschaffen?

Heb even op de site gekeken, maar je kunt ze niet los kopen toch? Of kijk ik ergens overheen?

2 j0enne: de eerste dagen als een nieuw film van de Coen Collection te koop staat, wordt er (bij de FRS) gelet of je het bon inlevert. Als je een aantal dagen, zonder bon, een deel wilt ophalen is de beslissing aan de verkoper zelf of je het meekrijgt of niet. Bonnetjes worden niet bewaard en gestuurd naar de Volkskrant, ze worden gewoon weggegooid.

2 Elineloves: bij FRS kan je ze i.i.g. los kopen.

Je krijgt de collectie gratis bij een half jaar abonnement (volkskrant.nl/coen), en gisteren werd ik door de volkskrant gebeld voor een jaarabonnement, waarbij je een gratis blu ray speler en de coens-collectie kreeg

Gast
geplaatst: vandaag om 23:46 uur

geplaatst: vandaag om 23:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.