- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Titels
- topseries op dvd
topseries op dvd
silent bob
-
- 116 berichten
- 481 stemmen
the sopranos zijn op dvd te koop. de rest is overbodig!!!!!
roda
-
- 1670 berichten
- 961 stemmen
Millennium Season 1 28 Juli
The Shield Season 2 22 Juli
(gerucht gaat dat ook S3 nog dit jaar komt)
roda
-
- 1670 berichten
- 961 stemmen
november, december en januari zijn/worden de maanden van de tv-serie releases op dvd.
de volgend zijn al of worden nog uitgebracht de komende tijd:
MillenniuM Seizoen 1,2 en 3
Profiler seizoen 1
Law and Order seizoen 2
Law and Order: Criminal Intent seizoen 1
Law and Order: Special Victims Unit seizoen 1
The A -Team seizoen 1
Knight Rider s1
Magnum PI s1
Columbo s1
CSI: Miami s1 deel 1
Without a Trace s1
Miami Vice s1
dit zijn de belangrijkste, er zullen ongetwijfeld nog meerdere zijn
Captain Pervert
-
- 4643 berichten
- 2099 stemmen
Miami Vice had nog heel wat voeten in de aarde. Jarenlang kregen fans te horen dat Universal dwars lag vanwede de vele muziek die in de serie ligt met de bijbehorende rechten. Nu kan het ineens wel? Nou, ik ga hem sowieso kopen, maakt niet uit wat het kost.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
The West Wing wordt weer over het hoofd gezien 
Echt een topserie!
bartsch
-
- 213 berichten
- 282 stemmen
Weet iemand of the Kingdom (van Lars von Trier, niet die andere) op dvd te krijgen is?
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31144 berichten
- 5447 stemmen
Ik heb Seinfeild en A-Team op dvd gekocht. In Amerika is McGuyver uit, dus afwachten maar tot die in Europe gereleased wordt.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3861 stemmen
Robin of sherwood wacht ik al tijden op. Wel met nederlands ondertitels natuurlijk de andere versie is er al.
TheRisingSun
-
- 1140 berichten
- 2261 stemmen
Robin of sherwood wacht ik al tijden op. Wel met nederlands ondertitels natuurlijk de andere versie is er al.
Wacht ik ook al een hele tijd op! Vraag me af of ze deze uberhaupt wel in NL gaan uitbrengen?! Hoop het van harte! 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3861 stemmen
ik heb de hoop inmiddels een beetje opgegeven. ga hem binnenkort dan maar regio 2 zonder nederlandse ondertitels kopen.
us_raider
-
- 2034 berichten
- 0 stemmen
Van mij mogen ze The A-Team wel eens op DVD verkopen.
Van mij mogen ze dat ook wel weer op Tv gaan uitzenden...:D
gotti
-
- 14075 berichten
- 5883 stemmen
Lijkt me sterk dat daar nu nog animo voor is.
gotti
-
- 14075 berichten
- 5883 stemmen
Da's troep, die dvd. Daar staan maar enkele afleveringen op. Koop dan liever de regio 1 DVD box van het eerste en tweede seizoen. Heb je veel meer plezier van.
-
- 31144 berichten
- 5447 stemmen
Je hebt in Free Record 2 DVD's van A-Team. 1 met zogenaamd de beste afleveringen, waarbij de helft van de afleveringen op de dvd een tweede deel is van een tweedelige aflevering. De andere dvd die je kan kopen is het complete eerste seizoen (incl de pilootaflevering waarin een andere Face te zien is)
as
-
- 3548 berichten
- 5932 stemmen
Ik hoop dat er eens een boxset uitkomt van de nieuwe doctor Who met christopher ecleston. Vast wel.
gotti
-
- 14075 berichten
- 5883 stemmen
Je hebt in Free Record 2 DVD's van A-Team. 1 met zogenaamd de beste afleveringen, waarbij de helft van de afleveringen op de dvd een tweede deel is van een tweedelige aflevering. De andere dvd die je kan kopen is het complete eerste seizoen (incl de pilootaflevering waarin een andere Face te zien is)
-
- 31144 berichten
- 5447 stemmen
Ik heb de eerste reeks van MacGuyver gekocht. 't Was wel leuk om na al die jaren nog eens een aflevering te zien. Het was echt lang geleden...
koreaan
-
- 256 berichten
- 643 stemmen
Ik vind de nanny altijd wel lachen, jammer genoeg is alleen seizoen1 uit op dvd
Viperblue
-
- 11 berichten
- 0 stemmen
Ik heb de films als de Witte enzo allang gezien op de shop van www.docdvd.nl die hebben volgens mij ook de lijst van al die 20 films van die belgische films. Moet je ze een mailtje sturen ofzo.
Viperblue
-
- 11 berichten
- 0 stemmen
Ik wil MELROSE PLACE OP DVDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD!!!!!!!

bartsch
-
- 213 berichten
- 282 stemmen
Sledgehammer voor 15 euris bij van leest.
De hele serie! Met trailers! Cult!
Tomas
-
- 33 berichten
- 37 stemmen
De beste serie is toch echt La Piovra (Octopus).. Heb net deel 1 t/m 4 gezien en vind het echt super. Wil nu The Sopranos ook wel zien 
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Voor de Nederlanders: probeer de Belgische serie "het eiland" eens...of ook goed, maar iets minder: "in de gloria".
hierishem
-
- 3 berichten
- 1 stemmen
De tv serie van de apenplaneet......hopelijk komt die er.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2242 stemmen
The Fresh Prince of Bel-Air lijkt me wel wat
Skippy-9
-
- 4 berichten
- 0 stemmen
Weet iemand of the Kingdom (van Lars von Trier, niet die andere) op dvd te krijgen is?
Je zult die DVD onderhand al wel in huis hebben, zo niet dan is ie nu bij de Bijenkorf te koop en anders bij moskwoodmedia.nl te bestellen.