• 12.343 nieuwsartikelen
  • 166.350 films
  • 10.742 series
  • 30.964 seizoenen
  • 624.086 acteurs
  • 195.144 gebruikers
  • 9.114.526 stemmen

topseries op dvd

zoeken in:

TheRisingSun

• 1140 berichten
  • 2261 stemmen

TheRisingSun schreef:

(quote)

Wacht ik ook al een hele tijd op! Vraag me af of ze deze uberhaupt wel in NL gaan uitbrengen?! Hoop het van harte!

Nu ik de Import versie zo'n anderhalf jaar geleden maar heb aangeschaft in de veronderstelling dat deze serie toch nooit meer met NL subs zou komen, blijkt dit toch het geval te gaan worden. In januari zal seizoen 1 dan eindelijk mét NL subs verschijnen. Waarna seizoen 2 en 3 later in 2007 zullen verschijnen.

Mocht het nou een hele mooie uitgave zijn, zal ik deze misschien ook aan schaffen, maar dan moet het wel echt de moeite waard zijn, natuurlijk!

TheRisingSun

• 1140 berichten
  • 2261 stemmen

TheRisingSun schreef:

(quote)

Nu ik de Import versie zo'n anderhalf jaar geleden maar heb aangeschaft in de veronderstelling dat deze serie toch nooit meer met NL subs zou komen, blijkt dit toch het geval te gaan worden. In januari zal seizoen 1 dan eindelijk mét NL subs verschijnen. Waarna seizoen 2 en 3 later in 2007 zullen verschijnen.

Mocht het nou een hele mooie uitgave zijn, zal ik deze misschien ook aan schaffen, maar dan moet het wel echt de moeite waard zijn, natuurlijk!

Nou schijnt de NL versie van het eerste seizoen van de tv-serie Robin of Sherwood (1983) afgelopen 9 januari verschenen te zijn, maar vinden doe ik hem nergens! Iemand enig idee, waar hij wél te koop is?!

Dogie Hogan

• 13381 berichten
  • 788 stemmen

TheRisingSun schreef:

Nou schijnt de NL versie van het eerste seizoen van de tv-serie Robin of Sherwood (1983) afgelopen 9 januari verschenen te zijn, maar vinden doe ik hem nergens! Iemand enig idee, waar hij wél te koop is?!

* Robin of Sherwood - The Complete Collection (8 Discs), R-2.

* De R-1 5DVD boxset is goedkoper (€ 29,28); meer info.

Subs?, maar ziet er wel mooi uit.

Dogie Hogan

• 13381 berichten
  • 788 stemmen

Top tv-series, wel in R-1, maar nog steeds niet in R-2, o.a.

- Into the West, Release Date: October 4, 2005 (Eng. subs);

- Mr. Ed - The Best of Mister Ed - Volume 1 & Vol. 2, Release Dates: January 13, 2004 & March 8, 2005 (geen subs);

- Rawhide - The Complete First Season, Release Date: July 25, 2006 (geen subs);

- Big Valley - Season 1 & 2, Release Dates: May 16, 2006 & Jan. 30, 2007 (Eng. subs);

- The Untouchables - Season One, Vol. 1, Release Date: April 3, 2007 (Eng. subs);

- Hawaii Five-0 - The Complete First Season, Release Date: March 6, 2007 ( geen subs);

- Mission Impossible - The Complete First Season, Release Date: December 5, 2006 (Eng. subs)

- Perry Mason - Season One, Vols. 1 & 2, Release Date: Nov. 21, 2006, geen subs;

- The Streets of San Francisco - Season 1, Vol. 1, Release Date: April 3, 2007 (geen subs);

- Xena, Warrior Princess - Complete Series (Seasons 1-6), Release Date: March 8, 2005 (geen subs);

- Get Smart - The Complete Collection, aantal discs: 25, geen subs;

enz., enz.

Amerikaanse tv-series, die allemaal op de NL tv geweest en ook in de meeste andere Europese landen.

Consument-onvriendelijk is dat DVD-regio-gedoe. R-0 releases met tig subs (al dan niet PAL of NTSC) moet toch mogelijk en goedkoper zijn...

Zo mooi kan het eruit zien, alle 138 afleveringen van Get Smart + agent-99 op 25 discs:

(afbeelding) ...(thumbnail)

TheRisingSun

• 1140 berichten
  • 2261 stemmen

Dogie Hogan schreef:

Top tv-series, wel in R-1, maar nog steeds niet in R-2, o.a.

- Into the West, Release Date: October 4, 2005 (Eng. subs);

Komt als het goed is 5 april van dit jaar uit! Zie hier: http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?BOL_OWNER_ID=1002004004849327&Section=VIDEO&lgl=1&plid=J_uR5LdRJX4AAAEQcsw%2eCxso&lgl_BOL_OWNER_ID=1&lgl_Section=1

TheRisingSun

• 1140 berichten
  • 2261 stemmen

TheRisingSun schreef:

(quote)

Eindelijk te koop via internet! Bij FRS voor € 19,99 en bij Bol.com voor € 24,99. Heb hem dus mooi bij de FRS besteld! Geen geld voor het eerste seizoen van een serie, al zijn het dan maar 6 afleveringen. Voor sommige films betaal je soms nog meer en deze serie is het absoluut waard, dus geen probleem.

FixX

• 622 berichten
  • 456 stemmen

tour of duty moet onderhand eens opschieten

maar daar liggen de rolling stones dwars

beauty and the beast uit 1987en night heat uit 1985 mogen van mij ook uit komen profiler heb ik nu gevonden bij bol.com dus dat seizoen word ook besteld

FixX

• 622 berichten
  • 456 stemmen

wie kent deze serie nog Misfits of Science met courteney cox

deze serie heeft een jaar bestaan

kids met power .vond die gozer gaaf met electriciteit uit z,n handen

ook al hebben ze maar 1 seizoen gehad deze mag ook op dvd uitkomen

FixX

• 622 berichten
  • 456 stemmen

nu net nog gelezen dat chips ook in 2007 uitkomt

ben benieuwd of die ook in nederland komt

DirtyHarry57

• 1 berichten
  • 16 stemmen

Ik zou graag eens wat oudere series op DVD willen zien, zoals

"the Monkees", wel verkrijgbaar in de States maar niet bij ons...

evenals "The Twlilight Zone" prachtige sf serie van de beginjaren 60 & 70, ook hier wederom wel in de States verkrijgbaar maar niet bij ons in de lage landen....

Dogie Hogan

• 13381 berichten
  • 788 stemmen

DirtyHarry57 schreef:

evenals "The Twlilight Zone" prachtige sf serie van de beginjaren 60 & 70, ook hier wederom wel in de States verkrijgbaar maar niet bij ons in de lage landen....

The Twilight Zone , wat een aanbod zeg... en alle afleveringen (geremastered) voor € 1 per episode.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.