- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
kos
-
- 46802 berichten
- 8934 stemmen
Bij mij ook, hij loopt nog niet echt lekker.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Gaat erg traag en met horten en stoten bij mij (op Apple met Safari)
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Is het soms bij jullie dat moviemeter.nl het WEL, maar www.moviemeter.nl het nog NIET doet?? Enige wat ik kan verzinnen, dat jullie de pagina bezoeken op moviemeter.nl, en dat de posters verwijzen naar www.moviemeter.nl, die het nog niet doet, en daarom is het traag. Ofzo.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Ik heb dezelfde link gebruikt als daarvoor. Het bij mij aan de Adsl, toen ik die opnieuw opstarte deed MM het weer als vanouds, het poster laden doet het prima bij mij.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25200 stemmen
Als ik bij de updates op de nieuwste pagina wil drukken om te zien wat de laatste posts zijn opent de pagina niet bij mij. Alleen als ik "openen in een nieuw venster" gebruik doet ie het wel 
kappeuter (crew films)
-
- 74733 berichten
- 5988 stemmen
De site loopt bij mij supersnel.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
De site loopt goed hier. Alleen een beetje vervelend dat er nogal veel berichten verwijdert zijn. Ik heb geen zin om veel daarvan op nieuw te typen.
sydney
-
- 2223 berichten
- 0 stemmen
sneller dan ooit die site nu... Net zo snel als 4 jaar geleden... 
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Vanaf film 34205, loopt het niet lekker met de posters. (of weg, of vervormd)
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Het terugzetten van de backup is wat betreft de posters niet 100% goed gegaan, er zal hier en daar helaas even opnieuw een poster gezocht moeten worden
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Alleen een beetje vervelend dat er nogal veel berichten verwijdert zijn.
Inderdaad vervelend, maar het gaat "maar" om de berichten van 1 ochtend, laten we blij zijn dat de schade niet groter is.
soom
-
- 24931 berichten
- 2762 stemmen
Is het geen idee om een verwijderingskruisje te maken voor bij de Mijn Updates-pagina?
Toen we nog op de oude server zaten, had ik al die 18 pagina's aan mijn Updates toegevoegd, ( ik weet niet hoe ik dat deed..) en toen begon ik maar aan het verwijderen ervan, maar als ik dan weer terug ging naar Mijn Updates, om verder te gaan met verwijderen, bleken al die verwijderde films er weer te staan, en ik deed het nog wel 2 keer voordat ik eindelijk door kreeg wat er gebeurde...
Maar volgens mij is het een goed idee om dan een verwijderingskruisje te maken.... Want nu ben je echt bezig om alle dingen er apart uit te halen, en daar ben je echt 10 jaar mee bezig...
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Licht eraan om de hoeveel tijd je dat doet, maar inderdaad ik vind het best wel een goed idee.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Ik heb trouwens eergisteren toevoegingen opgestuurd zijn die verloren gegaan?
kappeuter (crew films)
-
- 74733 berichten
- 5988 stemmen
Ik zie geen toevoegingen van jou in de wacht staan, behalve nog eentje van 25 december.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Degene die ik heb "toegevoegd' staan niet meer bij rejections. Ik heb er twee gedaan, MI3 en nog een, maar die ben ik kwijt 
Edit: Ik heb trouwens sinds gisteren in Opra een kleine zwarte balk tussen de regiestoel en het menu "Mijn MovieMeter".
kos
-
- 46802 berichten
- 8934 stemmen
MI3 staat er al genoeg in dus die hoef je niet meer toe te voegen.
Hannibal
-
- 9400 berichten
- 3335 stemmen
In rejections bedoelt Kos denk ik.
Er is nog geen plot van MI3, dus die wordt toch nog niet goedgekeurd.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Die is er al wel, er is zelfs al een trailer, dus dat zit wel snor dacht ik zo....en die fake poster (met Pierce Brosnan en Cameron Diaz aan de onderkant) heb ik vervangen door een echte filmposter dus als hij dan nog afgewezen word dan is in elk geval de poster goed...
Hannibal
-
- 9400 berichten
- 3335 stemmen
Edit: Ik heb trouwens sinds gisteren in Opra een kleine zwarte balk tussen de regiestoel en het menu "Mijn MovieMeter".
Die zit er bij mij al sinds de nieuwe site er is.
Hannibal
-
- 9400 berichten
- 3335 stemmen
Die is er al wel, er is zelfs al een trailer.
Dan ben ik benieuwd wat je er van gemaakt hebt. Er is idd. een nietszeggende trailer, en ik kom op het internet alleen maar plots tegen als: Ethan Hunt beleeft opnieuw sensationele aktie......
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Een maffiabaas houd de vrouw van Ethan gevangen en dreigt haar te vermoorden als Ethan zichzelf niet overlevert. Ethan schakelt echter zijn collega's in die samen met hem zijn vrouw moeten bevrijden en de maffia moeten ontmaskeren 
Veel beter is het niet, maar er zitten al wat details in 
Die zit er bij mij al sinds de nieuwe site er is.
Ik gebruik pas sinds eergisteren actief Opra, daarvoor was het Firefox, maar die heeft het gister begeven.
blabla
-
- 2070 berichten
- 5284 stemmen
Ik gebruik pas sinds eergisteren actief Opra, daarvoor was het Firefox, maar die heeft het gister begeven.
Dat balkje hoort een soort van, sinds versie 8 van Opera staat ie er, bij oudere versies wordt het netjes zonder weer gegeven.
eRCee
-
- 13453 berichten
- 1982 stemmen
Daar zijn we weer. Op een andere server, dus ik heb goede hoop dat het nu goed blijft gaan.
MM heeft het jaar in ieder geval in stijl afgesloten.
Doom
-
- 8214 berichten
- 1546 stemmen
MM heeft het jaar in ieder geval in stijl afgesloten.
hehe.
Grapje moet kunnen! 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.