• 17.141 nieuwsartikelen
  • 181.901 films
  • 12.552 series
  • 34.706 seizoenen
  • 654.864 acteurs
  • 200.312 gebruikers
  • 9.456.227 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

kos

• 46802 berichten
  • 8934 stemmen

Bij mij ook, hij loopt nog niet echt lekker.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Gaat erg traag en met horten en stoten bij mij (op Apple met Safari)

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Is het soms bij jullie dat moviemeter.nl het WEL, maar www.moviemeter.nl het nog NIET doet?? Enige wat ik kan verzinnen, dat jullie de pagina bezoeken op moviemeter.nl, en dat de posters verwijzen naar www.moviemeter.nl, die het nog niet doet, en daarom is het traag. Ofzo.

Angrod_Pallanén

• 6687 berichten
  • 1042 stemmen

Ik heb dezelfde link gebruikt als daarvoor. Het bij mij aan de Adsl, toen ik die opnieuw opstarte deed MM het weer als vanouds, het poster laden doet het prima bij mij.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25200 stemmen

Als ik bij de updates op de nieuwste pagina wil drukken om te zien wat de laatste posts zijn opent de pagina niet bij mij. Alleen als ik "openen in een nieuw venster" gebruik doet ie het wel

kappeuter (crew films)

• 74733 berichten
  • 5988 stemmen

De site loopt bij mij supersnel.

Chainsaw

• 8845 berichten
  • 3690 stemmen

Hier is ie ook erg snel.

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

De site loopt goed hier. Alleen een beetje vervelend dat er nogal veel berichten verwijdert zijn. Ik heb geen zin om veel daarvan op nieuw te typen.

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Loopt supersnel hier.

sydney

• 2223 berichten
  • 0 stemmen

sneller dan ooit die site nu... Net zo snel als 4 jaar geleden...

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Vanaf film 34205, loopt het niet lekker met de posters. (of weg, of vervormd)

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Het terugzetten van de backup is wat betreft de posters niet 100% goed gegaan, er zal hier en daar helaas even opnieuw een poster gezocht moeten worden

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

The One Ring schreef:

Alleen een beetje vervelend dat er nogal veel berichten verwijdert zijn.

Inderdaad vervelend, maar het gaat "maar" om de berichten van 1 ochtend, laten we blij zijn dat de schade niet groter is.

soom

• 24931 berichten
  • 2762 stemmen

Is het geen idee om een verwijderingskruisje te maken voor bij de Mijn Updates-pagina?

Toen we nog op de oude server zaten, had ik al die 18 pagina's aan mijn Updates toegevoegd, ( ik weet niet hoe ik dat deed..) en toen begon ik maar aan het verwijderen ervan, maar als ik dan weer terug ging naar Mijn Updates, om verder te gaan met verwijderen, bleken al die verwijderde films er weer te staan, en ik deed het nog wel 2 keer voordat ik eindelijk door kreeg wat er gebeurde...

Maar volgens mij is het een goed idee om dan een verwijderingskruisje te maken.... Want nu ben je echt bezig om alle dingen er apart uit te halen, en daar ben je echt 10 jaar mee bezig...

Angrod_Pallanén

• 6687 berichten
  • 1042 stemmen

Licht eraan om de hoeveel tijd je dat doet, maar inderdaad ik vind het best wel een goed idee.

Angrod_Pallanén

• 6687 berichten
  • 1042 stemmen

Ik heb trouwens eergisteren toevoegingen opgestuurd zijn die verloren gegaan?

kappeuter (crew films)

• 74733 berichten
  • 5988 stemmen

Ik zie geen toevoegingen van jou in de wacht staan, behalve nog eentje van 25 december.

Angrod_Pallanén

• 6687 berichten
  • 1042 stemmen

Degene die ik heb "toegevoegd' staan niet meer bij rejections. Ik heb er twee gedaan, MI3 en nog een, maar die ben ik kwijt

Edit: Ik heb trouwens sinds gisteren in Opra een kleine zwarte balk tussen de regiestoel en het menu "Mijn MovieMeter".

kos

• 46802 berichten
  • 8934 stemmen

MI3 staat er al genoeg in dus die hoef je niet meer toe te voegen.

Angrod_Pallanén

• 6687 berichten
  • 1042 stemmen

? Ik kan hem niet vinden..

Hannibal

• 9400 berichten
  • 3335 stemmen

In rejections bedoelt Kos denk ik.

Er is nog geen plot van MI3, dus die wordt toch nog niet goedgekeurd.

Angrod_Pallanén

• 6687 berichten
  • 1042 stemmen

Die is er al wel, er is zelfs al een trailer, dus dat zit wel snor dacht ik zo....en die fake poster (met Pierce Brosnan en Cameron Diaz aan de onderkant) heb ik vervangen door een echte filmposter dus als hij dan nog afgewezen word dan is in elk geval de poster goed...

Hannibal

• 9400 berichten
  • 3335 stemmen

Angrod_Pallanén schreef:

Edit: Ik heb trouwens sinds gisteren in Opra een kleine zwarte balk tussen de regiestoel en het menu "Mijn MovieMeter".

Die zit er bij mij al sinds de nieuwe site er is.

Hannibal

• 9400 berichten
  • 3335 stemmen

Angrod_Pallanén schreef:

Die is er al wel, er is zelfs al een trailer.

Dan ben ik benieuwd wat je er van gemaakt hebt. Er is idd. een nietszeggende trailer, en ik kom op het internet alleen maar plots tegen als: Ethan Hunt beleeft opnieuw sensationele aktie......

Angrod_Pallanén

• 6687 berichten
  • 1042 stemmen

Een maffiabaas houd de vrouw van Ethan gevangen en dreigt haar te vermoorden als Ethan zichzelf niet overlevert. Ethan schakelt echter zijn collega's in die samen met hem zijn vrouw moeten bevrijden en de maffia moeten ontmaskeren

Veel beter is het niet, maar er zitten al wat details in

Hannibal schreef:

Die zit er bij mij al sinds de nieuwe site er is.

Ik gebruik pas sinds eergisteren actief Opra, daarvoor was het Firefox, maar die heeft het gister begeven.

blabla

• 2070 berichten
  • 5284 stemmen

Angrod_Pallanén schreef:

Ik gebruik pas sinds eergisteren actief Opra, daarvoor was het Firefox, maar die heeft het gister begeven.

Dat balkje hoort een soort van, sinds versie 8 van Opera staat ie er, bij oudere versies wordt het netjes zonder weer gegeven.

eRCee

• 13453 berichten
  • 1982 stemmen

Jordy schreef:

Daar zijn we weer. Op een andere server, dus ik heb goede hoop dat het nu goed blijft gaan.

MM heeft het jaar in ieder geval in stijl afgesloten.

kos

• 46802 berichten
  • 8934 stemmen

.

eRCee

• 13453 berichten
  • 1982 stemmen

Grapje, grapje.

Doom

• 8214 berichten
  • 1546 stemmen

eRCee schreef:

(quote)

MM heeft het jaar in ieder geval in stijl afgesloten.

hehe.

Grapje moet kunnen!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.