- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Dustyfan
-
- 5607 berichten
- 0 stemmen
Tja... dan ben ik natuurlijk uitgeluld 
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3304 stemmen
Wat was die link ook alweer naar dat overicht van alle films die dit jaar in de bioscoop zijn uitgekomen?
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2622 stemmen
rcsmit
-
- 46 berichten
- 80 stemmen
Hoi,
Ik heb de 297 pagina's niet doorgelezen, dus ik weet niet of het eerder is genoemd:
1) Kunnen jullie bij het toevoegen van films al in het begin vermelden dat er in ieder geval een filmposter bij moet? Ik heb gister veel tijd besteed aan het toevoegen van La Vie en rose (imdb /tt0450188/) en moest afhaken omdat er geen filmposter was.
2) Is het mogelijk om een submap een niveau hoger te plaatsen? Hetzij door slepen, hetzij door een linkje?
Zelva
-
- 2188 berichten
- 2726 stemmen
1) Kunnen jullie bij het toevoegen van films al in het begin vermelden dat er in ieder geval een filmposter bij moet?
Er staat toch duidelijk:
Let op! lees, voor je begint met toevoegen, eerst goed de Wiki pagina over toevoegcriteria.
rcsmit
-
- 46 berichten
- 80 stemmen
Er staat toch duidelijk:
Let op! lees, voor je begint met toevoegen, eerst goed de Wiki pagina over toevoegcriteria.
Heb ik gedaan, maar daar stond iig niet bij dat er in ieder geval een filmposter bekend moet zijn. Daarom heb ik die tekst er zelf maar bijgezet (copy/paste van de posterpagina)
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Is er ook ergens een verborgen functie waar je kunt zien op welke films je dit jaar gestemd heb ? Ben wel benieuwd hoeveel ik er dit jaar gezien heb eigenlijk ...
Ik hou dan ook sinds 8 december vorig jaar bij welke films ik heb gezien
beetje zieke hobby, maar wel erg handig 
Deze staat niet vermeld in de Wiki...
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Heb ik gedaan, maar daar stond iig niet bij dat er in ieder geval een filmposter bekend moet zijn. Daarom heb ik die tekst er zelf maar bijgezet (copy/paste van de posterpagina)
Het staat er nochtans klaar en duidelijk. 
Zelva
-
- 2188 berichten
- 2726 stemmen
Heb ik gedaan, maar daar staat iig niet bij dat er in ieder geval een filmposter bekend moet zijn.
In de eerste zin wordt alweer verwezen naar de richtlijnen voor toevoegen, goed plaatje wordt zelfs specifiek vermeld.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2148 stemmen
Ik zocht naar The Family Man en kreeg die samen met twee andere films bij de populaire zoekresultaten. Aangezien ik die andere twee dus ook heb gezien, wou ik ze alledrie in 1 keer toevoegen aan mijn updates. Maar zo dom als ik ben, vergat ik dat daaronder nog een hele lijst stond met zoekresultaten. Die zijn dus ook allemaal meegenomen. Is er een manier om dit ongedaan te kunnen maken of moet ik daadwerkelijk alles apart eruit halen?
priamo
-
- 5 berichten
- 4 stemmen
bij de filmrecensies zijn altijd de covers te zien geweest.
nu zie ik ze niet meer
Queto Yurlunyur
-
- 4775 berichten
- 3110 stemmen
Goede opmerking, maar verkeerde pagina. Het artikel Criteria voor toevoegbaarheid gaat over "de eisen waaraan de film zelf moet voldoen, niet de eisen waaraan de toevoeging moet voldoen (plotomschrijving, goed plaatje, etcetera); informatie daarover is te vinden in de richtlijnen bij het toevoegen." (zie eerste alinea). Ik heb de opmerking nu verplaatst naar het hoofdartikel Toevoegen. Op de pagina Poster stond het wellicht wat er ver weggestopt.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Het lijkt er op dat je de enige bent? Een te streng afgestelde adblocker soms ofzo?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Is er een manier om dit ongedaan te kunnen maken of moet ik daadwerkelijk alles apart eruit halen?
Dat laatste, helaas
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
2) Is het mogelijk om een submap een niveau hoger te plaatsen? Hetzij door slepen, hetzij door een linkje?
Een van de vele mogelijke verbeteringen aan de Mijn Films functionaliteit. Momenteel helaas geen tijd voor verbeteringen/aanpassingen aan de site.
Purmerend
-
- 2775 berichten
- 3317 stemmen
Bij het tv-overzicht staan geen tijden bij de films in het nieuwe jaar.
Edie
-
- 3185 berichten
- 1220 stemmen
Zou het niet leuk zijn om een aparte pagina te maken waar amateur productie's, en of korte productie's (onder de 40 minuten) op komen te staan?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Daar zijn we weer. Op een andere server, dus ik heb goede hoop dat het nu goed blijft gaan.
Er is een backup teruggezet van vrijdag op zaterdagnacht, 3 uur, dus er zijn wat berichten kwijt. Ook zouden er wat postercorrecties van de afgelopen 2 weken kwijt kunnen zijn.
MusicMeter gaat hopelijk morgen weer online, voor de Wiki geldt hetzelfde
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25200 stemmen
Zo dat was even schrikken, ik dacht al weer dat MoMe weer een week of zo uit de lucht zou zijn
Maar gelukkig heeft Jordy het weer eens geregeld
Jordy 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Ja, ik schrok ook, maar het valt mee 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Hij is wel wat langzaam niet Jordy? Bij Mijn Films staat opeens dat alles unidentified is...Ik kan geen screenshot geven want Imageshack doet het niet bij mij. Andere sites gaan wel gewoon snel.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
De site is bij mij erg snel, naar Mijn Films zal ik even kijken
Quentin
-
- 10218 berichten
- 8581 stemmen
De gebruikerslijst met stemmen is volgens mij die van een paar weken terug ....
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25200 stemmen
De gebruikerslijst met stemmen is volgens mij die van een paar weken terug ....
Bij mij klopt het precies hoor Quentin 
stinissen (crew films & series)
-
- 23795 berichten
- 77541 stemmen
Ik had een hoop films in de wacht staan en andere leden misschien ook staan die er nog??
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
De situatie is weer gelijk aan vrijdag op zaterdagnacht, 3 uur, de films die toen in de wacht stonden staan er nu nog steeds inderdaad
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Bij mij klopt het precies hoor Quentin 
Heb het even opnieuw door laten rekenen 
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25200 stemmen
Hè jammer, nou is Henkula weer 200 stemmen dichter bij mij gekomen

Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Hij is wel wat langzaam niet Jordy? Bij Mijn Films staat opeens dat alles unidentified is...Ik kan geen screenshot geven want Imageshack doet het niet bij mij. Andere sites gaan wel gewoon snel.
De site is nu opeens supersnel en ook Mijn Films doet het weer normaal. 
Purmerend
-
- 2775 berichten
- 3317 stemmen
Bijna alles gaat weer goed, alleen laden de posters van de films bij mij super traag.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.