- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Als ik iets aan het zoeken ben krijg ik niet meer dan 100 resultaten te zien...kan daar niet iets aan gedaan worden?
Purmerend
-
- 2775 berichten
- 3317 stemmen
. Weet je zeker dat er wel foute toevoegingen na de 't' zijn?Ja, er zijn foute toevoegingen na de 'T' maar hij gaat niet verder dan 100, ik heb het even nageteld.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
kan daar niet iets aan gedaan worden?
Gerichter zoeken? 
Het zoekscript kan altijd beter, als je bepaalde films niet kunt vinden hoor ik het graag zodat ik er naar kan kijken, maar de search is nu eenmaal niet bedoeld om grote filmoverzichten te genereren.
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Ik wil juist niet gerichter zoeken.Ik wilde bijv. een overzicht van alle films uit 2006 krijgen maar ja waar blijft de rest dan...
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
oke als het je stoort maak ik geen opmerkingen meer.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Ik wil juist niet gerichter zoeken.Ik wilde bijv. een overzicht van alle films uit 2006 krijgen maar ja waar blijft de rest dan...
Dat is inderdaad wel handig, maargoed, dan kan je ook IMDB proberen (of niet?)..
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Ik heb het geprobeerd te vinden, maar daar kan je dus niet op jaar zoeken.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
vreemd
ik kon het nergens vinden, goed van je
bedankt overigens
stan
-
- 4649 berichten
- 1288 stemmen
Klopt het dat jullie klok net ietsje sneller gaat, want die van mij staat nu weer is 4/5 min ongelijk en dan ineens is het weer gelijk... best maf 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Hij loopt inderdaad een beetje uit de maat, zal er weer eens naar kijken eerdaags
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
29 oktober was helemaal geen zaterdag...
stan
-
- 4649 berichten
- 1288 stemmen
29 oktober was helemaal geen zaterdag...
29 oktober was wel een zaterdag hoor
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Sorry, ik was in de war met november.
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
waar kan je zien wat de laatst toegevoegde films zijn?
Hannibal
-
- 9403 berichten
- 3337 stemmen
PatrickL
-
- 1586 berichten
- 2431 stemmen
Ik kreeg net na het toevoegen van een film de volgende melding: "er is een onbekende fout opgetreden, de beheerder van de site wordt hiervan op de hoogte gesteld, excuses voor het ongemak", of iets dergelijks. Is mijn toevoeging wel aangekomen?
Tarkus
-
- 6409 berichten
- 5315 stemmen
In De Site > Algemeen > Slepen vergemakkelijken:
Goede avond. Is het niet mogelijk om de functie 'slepen' van de ene map naar de andere aan te passen. Nu is dit een zenuwslopend werkje hoor, het lukt bijna nooit van de eerste keer, soms zelfs niet na 10 keer !!! Dit moet toch beter kunnen ?? Voor de rest, proficiat, dit is een van de beste filmsites die ik ken. Geen opmerkingen behalve wat ik hier dan zeg..
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Het lukt mij helaas maar niet om het slepen NIET te laten lukken. Maar ja, ik heb het dan ook gebouwd 
Tarkus
-
- 6409 berichten
- 5315 stemmen
Kan je dan uitleggen hoe het precies in zijn werk gaat. De ene keer lukt het me door enkele seconden op het mapje te blijven staan en dan de muisknop los te laten. De andere keer door het kruisje precies op het vierkantje te plaatsen en dan los te laten. Maar het lukt niet steeds op die manieren. Soms gaat het zelfs niet na 25 pogingen !!!
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Goed mikken
Als ik heel eerlijk ben ging het bij mij net ook een paar keer mis, is dus inderdaad voor verbetering vatbaar. Ik zal het op de lijst zetten, dat moet makkelijker kunnen
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.