- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
kappeuter (crew films)
-
- 74735 berichten
- 5987 stemmen
http://www.moviemeter.nl/director/Alfred+Hitchcock
North by Northwest en Vertigo staan bij mij dubbel in de lijst.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Met de knop Prt Scr Sys Rq (naast F12) maak je een screenshot, vervolgens moet je het ergens plakken (in paint bijvoorbeeld).
Hartstikke bedankt!!!
PatrickL
-
- 1586 berichten
- 2431 stemmen
De regisseur Albert Hughes staat bij al zijn films dubbel vermeld: voorbeeld 1, voorbeeld 2
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Hmn, blijkbaar iets verkeerd gegaan bij het fixen van kappeuters probleem 3 berichten eerder... zal er vanavond of morgen even naar kijken
U-96
-
- 11875 berichten
- 2148 stemmen
Ik weet niet of het een probleem is, maar ik heb het idee dat die direkte link naar Vergelijk.nl bij sommige titels niet werkt. Bijvoorbeeld Per un Pugno di Dollari (A Fistfull of Dollars) en Il Buono, Il Brutto, Il Cattivo (The Good, The Bad and the Ugly) herkent hij simpelweg niet, omdat die commerciele bedrijven de Engelse titel gebruiken.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Gewoon een verkeerde link dus 
U-96
-
- 11875 berichten
- 2148 stemmen
Ook nog een klein iets over het PM-gedeelte.
Als je tijdens het surfen op de site een PM ontvangt, verschijnt er een vetgedrukt cijfer onderaan naast 'Berichten'. Deze verdwijnt pas als je zowel op de IN- als op de OUTbox bent geweest. Daardoor was ik vanmiddag een PM misgelopen. Ik verstuurde er 1 op hetzelfde tijdstip als dat ik er 1 ontving. Puur toeval, dus niet echt een probleem denk ik?
(ik kwam hem bij toeval tegen toen ik wat oude PM's wou teruglezen)
Purmerend
-
- 2775 berichten
- 3317 stemmen
Hoe zit het met Franse films met waarin de titel met een A begint. Doe je het dan op deze manier À Nos Amours of Boire, À. Dus een komma erin of niet?
kos
-
- 46809 berichten
- 8937 stemmen
Ligt eraan of het een lidwoord is. Is er een vloeiend Franssprekende in de zaal?
Queto had volgens mij ook een handige formule hiervoor.
Queto Yurlunyur
-
- 4775 berichten
- 3110 stemmen
Franse lidwoorden zijn uitsluitend le, la (l'), les, un, une en des. Alle andere woorden zijn blijven dus gewoon vooraan de titel staan (Boire, À was dus een onjuiste schrijfwijze - heb het net veranderd in À Boire).
mijnliefje
-
- 3 berichten
- 1 stemmen
hallo
ik heb nog niet veel ervaring met movie meter maar ik wil graag een link plaatsten op mijn exel bestand naar een film van movie meter,echter als ik ik probeer en wil aanklikken op mijn document gaat hij niet naar movie meter wie kan mij helpen hoe ik dit moet doen zodat ik een mooi overzicht krijg vd film die ik heb?
alvast bedankt groetjes
starbright boy (moderator films)
-
- 22610 berichten
- 5253 stemmen
Met ingang van vandaag heet Yorin voortaan RTL7 en morgen begint Talpa. Ik zag net de zenders in het TV overzicht nog niet zijn aangepast. Wellicht dat daar achter de schermen al lang aan gewerkt wordt, maar ik wou het toch even opmerken.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2148 stemmen
Ondanks dat 'Talpa' mol betekent in het Spaans, vind ik het een afgrijselijke naam voor een zender. Kom op zeg, Talpa! Klinkt nou net als een chemisch middel voor aambeien ofzo. 
(niet dat ik daar ervaring mee heb hoor)
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Talpa is ook een rare naam.
Ik weet ook niet wat ik er van moet verwachten..
Je hebt nu gewoon RTL 4 voor het normale vermaak , en NL2 en Eurosport voor de sport..
Talpa word dus een soort mengelmoes van dit .
kos
-
- 46809 berichten
- 8937 stemmen
Het is gewoon extra bagger bovenop de grote lading bagger die er al was.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ik heb Talpa en RTL7 toegevoegd, deze kunnen nu door Henk gebruikt worden bij het toevoegen/aanpassen van de tv-data
starbright boy (moderator films)
-
- 22610 berichten
- 5253 stemmen
Het is gewoon extra bagger bovenop de grote lading bagger die er al was.
Een speeltje van een verveelde miljardair.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Ondanks dat 'Talpa' mol betekent in het Spaans
[offtopic]Ik dacht dat het Latijn was 
Maargoed, ik weet niet wat ik moet verwachten, Big Brother met een bevalling en al die rotzooi, nieuwe en oude programma's met John's eigen draai eraan.
[/offtopic]
U-96
-
- 11875 berichten
- 2148 stemmen
Ja, we kunnen ons binnenkort al gaan verheugen op Reinout Oerlemans' creatie De Spermashow. 
kappeuter (crew films)
-
- 74735 berichten
- 5987 stemmen
Hier svp on-topic verder discussieren:
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2488 stemmen
Het kan aan mij liggen, maar ik zie geen enkele berichten (meer) staan bij Batman Begins (wel bij andere films).
JoeCabot
-
- 2682 berichten
- 1785 stemmen
Merk dat de films op ITV niet op de site worden gezet. Of kun je die zender in Nederland niet ontvangen?
Treht
-
- 290 berichten
- 343 stemmen
Het kan aan mij liggen, maar ik zie geen enkele berichten (meer) staan bij Batman Begins (wel bij andere films).
Ik zie ze hier wel
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Merk dat de films op ITV niet op de site worden gezet. Of kun je die zender in Nederland niet ontvangen?
Woon je aan de Vlaamse kust misschien? In de rest van Vlaanderen kan men deze zender ook niet ontvangen. 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Als je tijdens het surfen op de site een PM ontvangt, verschijnt er een vetgedrukt cijfer onderaan naast 'Berichten'. Deze verdwijnt pas als je zowel op de IN- als op de OUTbox bent geweest. Daardoor was ik vanmiddag een PM misgelopen. Ik verstuurde er 1 op hetzelfde tijdstip als dat ik er 1 ontving.
Sorry, overheen gelezen. Ik denk dat je juist bedoelt dat het vetgedrukte cijfer verdwijnt als je OF je inbox OF je outbox leest? En dat het logischer is dat dat alleen bij bezoek aan je inbox gebeurt?
Anders klopt je verhaal niet 
JoeCabot
-
- 2682 berichten
- 1785 stemmen
Woon je aan de Vlaamse kust misschien? In de rest van Vlaanderen kan men deze zender ook niet ontvangen. 
Woehoe! Wist ik niet... Wij kunnen wel geen Nederlandse commerciele zenders ontvangen die men in sommige streken van Vlaanderen dan weer wel kan 
U-96
-
- 11875 berichten
- 2148 stemmen
Ik denk dat je juist bedoelt dat het vetgedrukte cijfer verdwijnt als je OF je inbox OF je outbox leest? En dat het logischer is dat dat alleen bij bezoek aan je inbox gebeurt?
Anders klopt je verhaal niet 
Dat bedoel ik inderdaad. Net nog eens nagekeken en het zat zo: Ik ontving een PB en schreef daarop een antwoord die om 15:55 MM-tijd werd verzonden. Tijdens het typen ontving ik een PB om 15:54 MM. Toen kreeg ik geen vetgedrukte 1, omdat ik toen in mijn outbox bezig was, dus daardoor liep ik deze in eerste instantie mis.
Ik heb geen last van het huidige systeem (puur toeval uiteraard), maar dat alleen de inbox invloed heeft zou wellicht wel handig zijn. 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Okee dat heb ik gisteren even gefixed als het goed is.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.