- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
U-96
-
- 11875 berichten
- 2148 stemmen
Aaaah, uitermate interressant. (ik hou wel van statistiek) Die zondag had ik natuurlijk wel moeten weten. De opvallend rustige donderdag is natuurlijk te vinden in de nieuwe bioskoopfilms. Toch verbaas ik me énorm over de zaterdag. Ik merk al lang dat zaterdag de rustigste MM-dag is, maar hier steekt hij met de rest wel erg hoog uit.
Is dit gebaseerd op stemmen en/of berichten?
kappeuter (crew films)
-
- 74736 berichten
- 5987 stemmen
Kunnen we dit op de een of andere manier aan elkaar koppelen (voorbeeldregisseur):
http://www.moviemeter.nl/director/Willem+van+de+Sande+Bakhuyzen
http://www.moviemeter.nl/forum/4/2236
Een handmatige link (het neo systeem), of 'gewoon' een discussie pagina plaatsen onder het regisseursoverzicht?
Dat zou iets vaker discussies uitlokken denk ik.
neo
-
- 15440 berichten
- 10071 stemmen
Het neo systeem...
Ik denk overigens dat het in ieder geval goed zou zijn als je vanaf de forum topic gelijk naar de film kan klikken, maar andersom heb ik mijn twijfels over.
Justice4All
-
- 2152 berichten
- 457 stemmen
dames/heren,
waar kan ik mijn "automatische" filmupdate vinden. Of bestaat ie niet meer hier op de nieuwe MM. 
Koekebakker
-
- 2540 berichten
- 3981 stemmen
Opmerkelijk: als je zoekt op "Los Muertos" vind je een handvol films, maar niet de film Muertos, Los (2004) die ik juist had verwacht. Als je zoekt op alleen "Muertos" zit-ie gelukkig wel in het lijstje.
Koekebakker
-
- 2540 berichten
- 3981 stemmen
Aha, na wat trial-and-error begrijp ik het al: hij doorzoekt de titels zeker zonder het eerste lidwoord? Zullen vast goede argumenten voor zijn. Al vind ik het toch een beetje gek, want ik maakte de zoekterm juist specifieker, waardoor ik hoopte in een keer de juiste film te krijgen.
Zelva
-
- 2188 berichten
- 2726 stemmen
Zoeken met het lidwoord van voren werkt niet. Als je zoekt met 'Muertos, Los' vindt ie hem wel meteen.
Koekebakker
-
- 2540 berichten
- 3981 stemmen
Ah ja, zo zit het. De termen worden blijkbaar niet in stukjes gehakt.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Opmerkelijk: als je zoekt op "Los Muertos" vind je een handvol films, maar niet de film Muertos, Los (2004) die ik juist had verwacht. Als je zoekt op alleen "Muertos" zit-ie gelukkig wel in het lijstje.
gaat op de lijst, dat hoort niet
Petero
-
- 91 berichten
- 1401 stemmen
Waarom kan je de tekst op de site de tekst niet meer selecteren? Ik wil potverdorie spoilers kunnen lezen
. Wanneer ik iets wil selecteren springt het venster naar het bovenste frame/vak whatever. Ik irriteer mij er mateloos aan..
Het zal wel zijn vanwege copyright oid maar ik vind het gebruikersgemak toch wat belangrijker eerlijk gezegd
.
En het zal wel vast meer dan 100x gezegd zijn maar das ook de reden dat ik het met de search niet kon vinden... 
V
-
- 8369 berichten
- 3383 stemmen
De smilies heb je in ieder geval onder de knie

lngrid
-
- 1234 berichten
- 554 stemmen
Het is idd al 100x gezegd, is een probleem van Internet Explorer. In andere browsers schijn je wel tekst te kunnen selecteren.
jassonn
-
- 5303 berichten
- 3251 stemmen
Yep, ik heb Firefox en kan gewoon selecteren.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
bovendien staat het uitgebreid beschreven in het "lees dit voor je iets meldt"-topic
Hannibal
-
- 9407 berichten
- 3338 stemmen
Ik heb het "voor je iets meldt" bericht nog even nagelezen, en daar staat dat het alleen een IE probleem is, maar ik kan met Firefox slechts 1 bericht selecteren, of de hele pagina met CRTL-A.
Een gedeelte, bijv. 3 berichten selecteren, lukt niet.
Purmerend
-
- 2775 berichten
- 3317 stemmen
Waarom kan je de tekst op de site de tekst niet meer selecteren? Ik wil potverdorie spoilers kunnen lezen
. Wanneer ik iets wil selecteren springt het venster naar het bovenste frame/vak whatever. Ik irriteer mij er mateloos aan..
Het zal wel zijn vanwege copyright oid maar ik vind het gebruikersgemak toch wat belangrijker eerlijk gezegd
.
En het zal wel vast meer dan 100x gezegd zijn maar das ook de reden dat ik het met de search niet kon vinden... 
Als je een spoiler wilt lezen, kun je ook gewoon effe stemmen. Spoiler lezen en dan je stem weer weghalen!
Pieter Montana
-
- 6681 berichten
- 2297 stemmen
Bij "The Passion Of The Christ"staat er 2 keer een verwijzing naar musicmeter.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ik zal neo even een privébericht sturen, bedankt
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Kunnen we dit op de een of andere manier aan elkaar koppelen (voorbeeldregisseur):
Sorry, eerder overheen gelezen. Ik vind het wel stof voor een mogelijke (latere) aanpassing, om regisseurs wat meer in het zonnetje te zetten. Dan denk ik bijvoorbeeld aan: regisseurs kun je ook vinden met via snelzoeken. Er kan een foto geupload worden, er staat een discussie onder elke regisseur, etc. Maar goed, nu even niet 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ik heb het "voor je iets meldt" bericht nog even nagelezen, en daar staat dat het alleen een IE probleem is, maar ik kan met Firefox slechts 1 bericht selecteren, of de hele pagina met CRTL-A.
Een gedeelte, bijv. 3 berichten selecteren, lukt niet.
Hmn, klopt inderdaad, was me nog niet opgevallen. Ik zal kijken of ik dat mee kan nemen wanneer ik ga proberen het IE-probleem (dat je uberhaupt niets fatsoenlijk kunt selecteren) te fixen
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
waar kan ik mijn "automatische" filmupdate vinden.
Wat bedoel je hier precies mee?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Het zal wel zijn vanwege copyright oid
Dat zou wel erg sneu zijn, jammer dat sommige mensen dat denken (heb het eerder gehoord)
Petero
-
- 91 berichten
- 1401 stemmen
Dat zou wel erg sneu zijn, jammer dat sommige mensen dat denken (heb het eerder gehoord)
Sorry voor het twijfelen aan je klantvriendelijkheid
.
neo
-
- 15440 berichten
- 10071 stemmen
Zag net even ipv de adds dingen als:
require '_h2ph_pre.ph';unless(defined(&HAYESESP_H)) {eval 'sub HAYESESP_H () {1;}' unless defined(&HAYESESP_H);if(defined(&__KERNEL__)) {eval 'sub ESP_DMA_CHANNEL () {0;}' unless defined(&ESP_DMA_CHANNEL);eval 'sub ESP_RX_TRIGGER () {768;}' unless defined(&ESP_RX_TRIGGER);eval 'sub ESP_TX_TRIGGER () {768;}' unless defined(&ESP_TX_TRIGGER);eval
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Ik heb het ook al een paar keer opgemerkt. Maar toen ik 'vernieuwde' was alles normaal. 
Koekebakker
-
- 2540 berichten
- 3981 stemmen
Is mij ook een paar keer overkomen vandaag. Net ook bij musicmeter trouwens. Foutje bij google?
edit: ook bij google-ads op nog weer andere sites -> vast en zeker foutje van google.
jassonn
-
- 5303 berichten
- 3251 stemmen
Ik heb al een paar keer gehad dat de Google-ads in het midden van de pagina staan ipv rechts.
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
Jordy, zou je misschien éénmalig een lijst kunnen maken met de meest populaire 'Mijn Films' en 'Mijn Topics'. Ik ben daar wel eens benieuwd naar.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.