- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
De film Forteresse Suspendue, La 2001 staat 2 keer op de site.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Wanneer kan er weer gewoon een pagina geprint worden? Iedere keer dat ik het probeer wordt alles afgesloten en telkens een print screen verbruikt veel te veel inkt.
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Zijn er mensen die veel printen vanuit MovieMeter dan? Ben wel eens benieuwd wat je dan eigenlijk print Speedy23! Of is dat geheim
.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Helemaal niet geheim. Op die pagina schrijf ik nog andere gegevens zoals bijvoorbeeld het nummer die de film in mijn datebase krijgt, de zes eerste acteurs, is de film zwart/wit, de staat waarin hij zich bevindt, enz... Daar er hier telkens enkele tientallen films 'rondslingeren' die ik bij mij nog niet ingegeven heb en nog niet bekeken heb, heb ik altijd de synopsis kort bij de hand en moet ik niet telkens de site op om te lijken over wie of wat deze film nu weer gaat. Daarom is zo'n print zeer makkelijk. 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Wanneer kan er weer gewoon een pagina geprint worden? Iedere keer dat ik het probeer wordt alles afgesloten
Aangezien de oorzaak van dit probleem bij Internet Explorer ligt en niet bij de site heeft dit een lage prioriteit. Eerst de bekende problemen oplossen en missende functionaliteiten bouwen, dan ga ik kijken of hier iets omheen te verzinnen is (wat nog maar de vraag is).
Tot die tijd raad ik je aan om een goede browser te gebruiken, bijvoorbeeld Mozilla Firefox: http://www.mozilla.org/firefox
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Dat kan toch niet bij Internet Explorer liggen? Het gaat overal en altijd. Het ging vroeger wel. 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
De site houdt zich tegenwoordig aan alle moderne afspraken en regels wat betreft hoe een site in elkaar moet zitten. Aangezien Microsoft al een jaar of 6 niets aan z'n browser heeft gedaan, zijn zij nog niet zover als de rest van de wereld.
Gezien het grote aantal Explorergebruikers (en gezien het feit dat mensen geneigd zijn om de oorzaak van dit soort problemen bij de site te zoeken ipv bij de browser) wil ik natuurlijk graag dat alles het ook in Explorer doet, maar het heeft gewoon een iets minder hoge prioriteit.
Onderhond
-
- 87698 berichten
- 13060 stemmen
"Er zijn meer dan 100 berichten gevonden die aan je zoekopdracht voldoen, alleen de eerste 100 worden getoond."
Volgens mij zijn het de laatste 100 berichten. Of je kan er ook gewoon "de meeste recente 100 berichten" van maken natuurlijk 
davidov
-
- 3474 berichten
- 2220 stemmen
je kan moeilijk als website verwachten dat mensen maar een andere browser kiezen

Dustyfan
-
- 5607 berichten
- 0 stemmen
Je kunt ook moeilijk als web-site achterblijven, omdat Microsoft achterblijft... 
davidov
-
- 3474 berichten
- 2220 stemmen
true...
Het is leuk als een site moderner kan worden, maar wat heb je eraan als je grootste doelgroep (en dan denk ik aan 80% ofzo?) het niet kan volgen 
Ach MM werkt nu prima zo, enige wat ik vervelend vind is dat de mogelijkheid om tekst te selecteren weg is....voor de rest absoluut geen klachten 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Het is leuk als een site moderner kan worden, maar wat heb je eraan als je grootste doelgroep (en dan denk ik aan 80% ofzo?) het niet kan volgen
Vandaar dus ook dat ik m'n best doe om de site wel 100% werkend te krijgen in IE. Maar zolang het alleen nog maar een paar extraatjes zijn die het niet helemaal doen, vind ik dat even minder belangrijk dan bugs, of een totaal ontbrekende Mijn Films functionaliteit.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Volgens mij zijn het de laatste 100 berichten
Hangt denk ik van je sorteervolgorde af, of het de eerste of de laatste 100 zijn, ik zal dat tekstje even aanpassen, bedankt
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
In De Site > Algemeen > Slechte verbinding:
Moderators .
Hoe komt het dat de site zo vaak uit de lucht is ?
En het voor steeds een korte tijd niet doet ?
aegron
-
- 4030 berichten
- 1290 stemmen
Je verbinding met internet is niet goed? 
Ik heb nergens last van iig
aegron
-
- 4030 berichten
- 1290 stemmen
de film innocence wordt niet gevonden als ik op innocence zoek.
Edie
-
- 3185 berichten
- 1220 stemmen
Ik heb ook nergens last van, wel irriteert @Home mij de laatste tijd behoorlijk... Veel "Onderhoud" in regio Heerlen/Tilburg vaak 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
http://www.moviemeter.nl/film/search/innocence
staat ie gewoon tussen
davidov
-
- 3474 berichten
- 2220 stemmen
Vandaar dus ook dat ik m'n best doe om de site wel 100% werkend te krijgen in IE. Maar zolang het alleen nog maar een paar extraatjes zijn die het niet helemaal doen, vind ik dat even minder belangrijk dan bugs, of een totaal ontbrekende Mijn Films functionaliteit.
ben ik met je eens hoor daar niet van 
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Nee, maar dat is bij meerdere films. Suicide Kings bijvoorbeeld.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Klopt, bekende bug. Altijd op donderdag 
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Kun je de site niet beter elke donderdag sluiten Jordy? 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
En dan als melding
"MovieMeter is vandaag helaas dicht. Donderdag is te breed. Tot morgen!"
U-96
-
- 11875 berichten
- 2149 stemmen
Jordy, klopt het volgens jouw statistieken ook dat maandag altijd de drukste MM-dag is? Heb je misschien zoiets als grafiekjes e.d.? Ben wel benieuwd
.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.