- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
kappeuter (crew films)
-
- 74736 berichten
- 5987 stemmen
Ik vermoed op een inmiddels verwijderde film.
Ik heb vandaag een straight-to-video docu van de site gehaald, misschien was het die film.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ik zet op m'n lijstje dat bij het verwijderen van een film ook de stemmen de prullenbak in moeten 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Sorry ik snap het al , ik las even verkeerd 
Vraag verwijderd
starbright boy (moderator films)
-
- 22617 berichten
- 5254 stemmen
Klein dingetje dat me zojuist opviel:
http://www.moviemeter.nl/user/12110
Deze persoon heeft twee stemmen geplaatst, een 3.5 en een 5. Bij het stemgemiddelde staat 4.00, terwijl dat natuurlijk 4.25 moet zijn.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ik ga er (tot dit vaker voorkomt) van uit dat dit een fout van de oude site was (laatste stem, 25 april), daar gebeurde dit wel vaker
kappeuter (crew films)
-
- 74736 berichten
- 5987 stemmen
Er is een nieuwe hoofdcategorie in het forum aangemaakt:
Alle reeds bestaande topics over toplijsten en beste ... topics zijn hier naar toe verplaatst.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
netjes 
mocht het zondag wat minder warm zijn zal ik weer wat bugjes fixen, overigens, komt de laatste tijd niet zoveel van
Onderhond
-
- 87698 berichten
- 13059 stemmen
http://www.moviemeter.nl/film/10476
Geen idee wat daar aan de hand is, maar volgens mij gaan de meeste berichten daar niet over de film die bovenaan de pagina staat. Docu's en atoombommen, kan het niet zo verenigen met de omschrijving van de film eerlijk gezegd 
Justice4All
-
- 2152 berichten
- 457 stemmen
Wat bedoel je hier precies mee?
Kijk. Je heb filmupdatelijst, dat je zelf moet aanmaken. En je HAD -oude MM site- een filmupdatelijst waar ik mijn reviews had gegeven. Dat was wel handig voor mij omdat ik daarmee kon zien wie een reactie heeft gegeven op mijn review.
Nu heb ik dat niet meer 
kappeuter (crew films)
-
- 74736 berichten
- 5987 stemmen
http://www.moviemeter.nl/film/10476
Geen idee wat daar aan de hand is, maar volgens mij gaan de meeste berichten daar niet over de film die bovenaan de pagina staat. Docu's en atoombommen, kan het niet zo verenigen met de omschrijving van de film eerlijk gezegd 
Het zijn berichten van een film die verwijderd was. Ik zal de berichten even opruimen. Bedankt voor de tip.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Nu heb ik dat niet meer 
Die mogelijkheid was voglens mij al maanden weg, omdat het te zwaar was voor de site.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Het zijn berichten van een film die verwijderd was. Ik zal de berichten even opruimen. Bedankt voor de tip.
De berichten hadden overigens natuurlijk gewoon automatisch verwijderd moeten worden
kappeuter (crew films)
-
- 74736 berichten
- 5987 stemmen
De titel van de forumcategorie Algemeen is abusievelijk veranderd in Toplijsten.
Films > Toplijsten
moet zijn:
De Site > Algemeen
jassonn
-
- 5303 berichten
- 3251 stemmen
Jordy, de site loopt ruim 3 minuten voor.
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Nu weeral 
Ik heb nog een ideetje dat misschien wel leuk is: is het niet mogelijk om gebruikers nota's te laten nemen bij bepaalde dingen? Ik denk hier een beetje aan het systeem dat je hebt in de userlist van Soulseek (niet dat ik dat verderfelijk programma gebruik natuurlijk
) dat wanneer je met je cursor over een username in je userlist komt dat er dan zo'n boxje verschijnt met wat je over die user genoteerd hebt. Dat zou je op deze site gemakkelijk algemeen kunnen invoeren voor alles wat maar eens in een lijst terechtkomt: film, forumtopics en users. En dan zou je bijvoorbeeld (ik verzin maar iets) alle films die je gezien hebt de nota 'gezien' kunnen geven, en dan kun je in het updates lijstje zien welke films je al hebt gezien als je er met je muis overheen gaat (voor de Alzheimer-mensen is dat toch leuk
) En dat zou dan net zo goed gaan als je alle films van een regisseur bekijkt of gezocht hebt op iets of een toplijst bekijkt. Het is maar een ideetje hoor 
kos
-
- 46814 berichten
- 8938 stemmen
Die nota's voor users hebben de mods al
.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen

Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Jordy, de site loopt ruim 3 minuten voor.
Als ik er vannacht aan denk zal ik 'm dan even terugzetten, heeft niemand er last van 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Het is maar een ideetje hoor 
Denk niet dat het er ooit van komt, vind het niet zo'n heel sterk idee persoonlijk
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Ik vind het best een goed idee van Freud , Jordy 
Onderhond
-
- 87698 berichten
- 13059 stemmen
Als ik er vannacht aan denk zal ik 'm dan even terugzetten, heeft niemand er last van 
Blijft één van de mooiste moviemetermomenten vind ik, dat liggen verzetten tijdens het oerspannende knock-out game 
Dustyfan
-
- 5607 berichten
- 0 stemmen
Blijft één van de mooiste moviemetermomenten vind ik, dat liggen verzetten tijdens het oerspannende knock-out game 

Een grap om op een messing plaat te laten graveren... 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
zo dan, we zien weer wel of iemand er last van heeft
Zal eens uitzoeken hoe ik de tijd elke nacht kan laten synchroniseren
kappeuter (crew films)
-
- 74736 berichten
- 5987 stemmen
De titel van de forumcategorie Algemeen is abusievelijk veranderd in Toplijsten.

In de loop van gistermiddag was het ineens weer goed.
Het is geen vergissing van mij, want ik heb het meerdere keren gecheckt.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2148 stemmen
In mijn updateslijst staat Flodder in Amerika!, maar zonder updateslogootje. Mijn vermoeden was juist, en het betrof een verwijderd bericht. Hoort het dat de filmtitel dan nog in de lijst blijft staan?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.