• 17.228 nieuwsartikelen
  • 182.218 films
  • 12.561 series
  • 34.738 seizoenen
  • 655.841 acteurs
  • 200.401 gebruikers
  • 9.462.167 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

kos

• 46814 berichten
  • 8938 stemmen

Waar heeft zombie hier op gestemd?

(afbeelding)

kappeuter (crew films)

• 74736 berichten
  • 5987 stemmen

Ik vermoed op een inmiddels verwijderde film.

Ik heb vandaag een straight-to-video docu van de site gehaald, misschien was het die film.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Ik zet op m'n lijstje dat bij het verwijderen van een film ook de stemmen de prullenbak in moeten

neo

• 15440 berichten
  • 10071 stemmen

Precies wat hij zegt

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Sorry ik snap het al , ik las even verkeerd

Vraag verwijderd

starbright boy (moderator films)

• 22617 berichten
  • 5254 stemmen

Klein dingetje dat me zojuist opviel:

http://www.moviemeter.nl/user/12110

Deze persoon heeft twee stemmen geplaatst, een 3.5 en een 5. Bij het stemgemiddelde staat 4.00, terwijl dat natuurlijk 4.25 moet zijn.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Ik ga er (tot dit vaker voorkomt) van uit dat dit een fout van de oude site was (laatste stem, 25 april), daar gebeurde dit wel vaker

kappeuter (crew films)

• 74736 berichten
  • 5987 stemmen

Er is een nieuwe hoofdcategorie in het forum aangemaakt:

toplijsten

Alle reeds bestaande topics over toplijsten en beste ... topics zijn hier naar toe verplaatst.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

netjes

mocht het zondag wat minder warm zijn zal ik weer wat bugjes fixen, overigens, komt de laatste tijd niet zoveel van

Onderhond

• 87698 berichten
  • 13059 stemmen

http://www.moviemeter.nl/film/10476

Geen idee wat daar aan de hand is, maar volgens mij gaan de meeste berichten daar niet over de film die bovenaan de pagina staat. Docu's en atoombommen, kan het niet zo verenigen met de omschrijving van de film eerlijk gezegd

Yekezzez

• 2512 berichten
  • 1126 stemmen

Vandaar dat ik nog niet gestemd heb.

Justice4All

• 2152 berichten
  • 457 stemmen

Jordy schreef:

(quote)

Wat bedoel je hier precies mee?

Kijk. Je heb filmupdatelijst, dat je zelf moet aanmaken. En je HAD -oude MM site- een filmupdatelijst waar ik mijn reviews had gegeven. Dat was wel handig voor mij omdat ik daarmee kon zien wie een reactie heeft gegeven op mijn review.

Nu heb ik dat niet meer

kappeuter (crew films)

• 74736 berichten
  • 5987 stemmen

Onderhond schreef:

http://www.moviemeter.nl/film/10476

Geen idee wat daar aan de hand is, maar volgens mij gaan de meeste berichten daar niet over de film die bovenaan de pagina staat. Docu's en atoombommen, kan het niet zo verenigen met de omschrijving van de film eerlijk gezegd

Het zijn berichten van een film die verwijderd was. Ik zal de berichten even opruimen. Bedankt voor de tip.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Justice4All schreef:

Nu heb ik dat niet meer

Die mogelijkheid was voglens mij al maanden weg, omdat het te zwaar was voor de site.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

kappeuter schreef:

Het zijn berichten van een film die verwijderd was. Ik zal de berichten even opruimen. Bedankt voor de tip.

De berichten hadden overigens natuurlijk gewoon automatisch verwijderd moeten worden

kappeuter (crew films)

• 74736 berichten
  • 5987 stemmen

De titel van de forumcategorie Algemeen is abusievelijk veranderd in Toplijsten.

Films > Toplijsten

moet zijn:

De Site > Algemeen

http://www.moviemeter.nl/forum/1

jassonn

• 5303 berichten
  • 3251 stemmen

Jordy, de site loopt ruim 3 minuten voor.

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Nu weeral

Ik heb nog een ideetje dat misschien wel leuk is: is het niet mogelijk om gebruikers nota's te laten nemen bij bepaalde dingen? Ik denk hier een beetje aan het systeem dat je hebt in de userlist van Soulseek (niet dat ik dat verderfelijk programma gebruik natuurlijk ) dat wanneer je met je cursor over een username in je userlist komt dat er dan zo'n boxje verschijnt met wat je over die user genoteerd hebt. Dat zou je op deze site gemakkelijk algemeen kunnen invoeren voor alles wat maar eens in een lijst terechtkomt: film, forumtopics en users. En dan zou je bijvoorbeeld (ik verzin maar iets) alle films die je gezien hebt de nota 'gezien' kunnen geven, en dan kun je in het updates lijstje zien welke films je al hebt gezien als je er met je muis overheen gaat (voor de Alzheimer-mensen is dat toch leuk ) En dat zou dan net zo goed gaan als je alle films van een regisseur bekijkt of gezocht hebt op iets of een toplijst bekijkt. Het is maar een ideetje hoor

kos

• 46814 berichten
  • 8938 stemmen

Die nota's voor users hebben de mods al .

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Tsss

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

kappeuter schreef:

De titel van de forumcategorie Algemeen is abusievelijk veranderd in Toplijsten.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

jassonn schreef:

Jordy, de site loopt ruim 3 minuten voor.

Als ik er vannacht aan denk zal ik 'm dan even terugzetten, heeft niemand er last van

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Freud schreef:

Het is maar een ideetje hoor

Denk niet dat het er ooit van komt, vind het niet zo'n heel sterk idee persoonlijk

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Ik vind het best een goed idee van Freud , Jordy

Onderhond

• 87698 berichten
  • 13059 stemmen

Jordy schreef:

(quote)

Als ik er vannacht aan denk zal ik 'm dan even terugzetten, heeft niemand er last van

Blijft één van de mooiste moviemetermomenten vind ik, dat liggen verzetten tijdens het oerspannende knock-out game

Dustyfan

• 5607 berichten
  • 0 stemmen

Onderhond schreef:

(quote)

Blijft één van de mooiste moviemetermomenten vind ik, dat liggen verzetten tijdens het oerspannende knock-out game

Een grap om op een messing plaat te laten graveren...

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

zo dan, we zien weer wel of iemand er last van heeft Zal eens uitzoeken hoe ik de tijd elke nacht kan laten synchroniseren

kappeuter (crew films)

• 74736 berichten
  • 5987 stemmen

kappeuter schreef:

Jordy schreef:

In de loop van gistermiddag was het ineens weer goed.

Het is geen vergissing van mij, want ik heb het meerdere keren gecheckt.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

warm he?

U-96

• 11875 berichten
  • 2148 stemmen

In mijn updateslijst staat Flodder in Amerika!, maar zonder updateslogootje. Mijn vermoeden was juist, en het betrof een verwijderd bericht. Hoort het dat de filmtitel dan nog in de lijst blijft staan?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.