• 17.238 nieuwsartikelen
  • 182.246 films
  • 12.561 series
  • 34.738 seizoenen
  • 655.887 acteurs
  • 200.408 gebruikers
  • 9.462.634 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

lil bastard

• 1 berichten
  • 0 stemmen

Wou eve melden dat er een dikke fout hier op jullie site sta. Pantserkruiser Potemkin ( Battleship Potemkin) komt ni uit de Verenigde Staten maar uit Rusland. Gemaakt door Eisenstein.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

U-96 schreef:

Bij het zoeken op een gebruikersnaam bij een film waar maar enkele berichten van een bepaalde gebruiker zijn geplaatst, krijg je alsnog deze melding:

Er zijn meer dan 100 berichten gevonden die aan je zoekopdracht voldoen, alleen de eerste 100 worden getoond.

sorry, overheen gelezen, gaat op de lijst

Doom

• 8214 berichten
  • 1546 stemmen

Ben hier net nieuw, maar heb wel een klein verbeterpuntje aan de site, als je op het forum leest kun je de tekst niet selecteren, dus wat je aan het lezen bent. Dat doe ik altijd automatisch, maar op deze site werkt dat niet echt, is irri zelfs !

Ghecko

• 59 berichten
  • 62 stemmen

Ik wil graag opmerken dat de zoekfunctie op moviemeter niet correct werkt. Hij neemt een hoop gegevens niet mee en de zoekresultaten zijn verre van relevant.

Ik gaf bv. als stem minimaal 3 mee, en in mijn zoekresultaten stond alles alsnog door elkaar, met stemmen van lager dan 3.

Eveneens is het zo dat het ontzettend lastig is dat hij een maximum van 100 zoekresultaten weergeeft.

Als je zoekt op 1 criteria zoals bv jaar, dan geeft hij de eerste 100 resultaten, waarbij hij dus begint met titels die beginnen met a en al eindigt met b. Als je geluk hebt tenminste. Dat schiet niet op als je wilt gaan zoeken op leuke titels e.d.

Ik zou aanraden om de sql nog eens te herzien, en daarbij aanpassingen maken zoals bv. een blader functie voor meerdere pagina's met resultaten.

Purmerend

• 2775 berichten
  • 3317 stemmen

De film D-Day 6.6.1944 uit 2004 staat 2x op de site!

kappeuter (crew films)

• 74737 berichten
  • 5987 stemmen

Bedankt voor de tip. Ik heb de laatst toegevoegde verwijderd.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Ghecko schreef:

Ik gaf bv. als stem minimaal 3 mee, en in mijn zoekresultaten stond alles alsnog door elkaar, met stemmen van lager dan 3.

Kun je een concreet voorbeeld geven? Als ik zoek op een bepaald woord in de titel en gemiddelde minimaal 3 dan lijkt het bv. gewoon te werken.

Als je zoekt op 1 criteria zoals bv jaar, dan geeft hij de eerste 100 resultaten, waarbij hij dus begint met titels die beginnen met a en al eindigt met b.

De search is dan ook absoluut niet bedoeld om even een lijst met "alle films uit 2002" te genereren. Ik zal nog eens kijken naar subpagina's in de resultaten, maar ik kan uit gebruikersoogpunt eerlijk gezegd niet echt een reden hiervoor bedenken. Wie gaat er nou 650 resultaten handmatig doorlopen op zoek naar "een leuke film"? Als je zoveel resultaten krijgt is het toch veel logischer om je zoekopdracht aan te passen?

Hannibal

• 9407 berichten
  • 3338 stemmen

Bij films op tv die op donderdag komen valt de zendernaam weg. De datum en tijdstip staat op twee regels zodat de derde regel niet meer te zien is.

Zie

Hannibal

• 9407 berichten
  • 3338 stemmen

In het tv-overzicht zie ik op twee plekken de optie staan om naar het volledige tv-overzicht te gaan. Alleen de linker werkt, en die is alleen te zien als je er een keer met de muis overheen gaat.

Zie:

De komende dagen kun je onder anderen de volgende films op TV verwachten:

De n kan trouwens ook weg achter "anderen"

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Is het misschien mogelijk om bij een film naast een bericht te zoeken ook een stem te zoeken?

Hannibal

• 9407 berichten
  • 3338 stemmen

Ja, bij tabblad stemmen, username invullen, zoeken klikken

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Zal m'n Opera binnenkort weer eens starten Hannibal vreemd ook dat die links niet vetgedrukt zijn in je screenshot. Dat van die tekst die je tweemaal ziet lijkt me een vreemde Opera bug, op eerste gezicht.

Over die tekst heb je inderdaad gelijk

Hannibal

• 9407 berichten
  • 3338 stemmen

Dat van die vetgedrukte links is al sinds de nieuwe site zo, en ik dacht dat dat een bekend probleem was.

Alleen de bovenste film is vetgedrukt, en alles daaronder niet.

Hannibal

• 9407 berichten
  • 3338 stemmen

Bij updates - toevoegingen is dat ook zo, daar zie ik alleen de eerste twee films vetgedrukt. Tevens zie ik maar sporadisch de naam van de toevoeger erbij staan.

Zie:

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Volgens mij zou het opgelost moeten zijn (behalve dat rare dubbelprobleem). Als je in Opera nog ergens iets raars ziet hoor ik het graag

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Oh wacht, dat probleem van die tv-datum moet ik nog doen, gaat op de lijst

Hannibal

• 9407 berichten
  • 3338 stemmen

Jordy schreef:

Volgens mij zou het opgelost moeten zijn (behalve dat rare dubbelprobleem).

En hiermee is het rare dubbelprobleem ook opgelost! Ik zie nu alles weer zoals het hoort.

kappeuter (crew films)

• 74737 berichten
  • 5987 stemmen

The Adventures of Mozilla Jordy in Browserland

flipsen

• 1696 berichten
  • 482 stemmen

Ik heb een idee: Zal het misschien een leuk idee zijn om in het forum users de mogelijkheid te geven om een "poll" te maken, naast de mogelijkheid om een regulier nieuw forumtopic aan te maken?

Zo'n poll ziet er dan uit als een gewoon topic, alleen bovenaan het topic komt dan een multiple choice vraag te staan met de antwoorden. Users kunnen dan antwoord geven op die vraag, en daarna kun je (als in een gewoon topic) gaan discusieren over de vraagstelling van de poll. Ook kan iedereen de uitslag van de poll bovenaan de pagina bekijken.

Ik kwam op die idee omdat er de laatste tijd vrij veel topics komen als "knock-out games", "knappe actrice game" etc. Bij deze topics gaat het er buitengewoon omslachtig aan toe wat betreft puntentelling en overzichtelijkheid. Zomaar een idee, ik vermoed dat er veel gebruik van gemaakt zal gaan worden en het lijkt mij een leuke toevoeging aan het forum.

Onderhond

• 87698 berichten
  • 13060 stemmen

http://www.moviemeter.nl/director/Brian+Smith

Film dubbel in dit lijstje.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

De regisseur staat 2x ingevoerd bij die film...

Onderhond

• 87698 berichten
  • 13060 stemmen

Een scherp oog, correctie ingediend

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Bij het televisie-overzicht staat nog niets over aankomende zaterdag t/m dinsdag.

sarara

• 19 berichten
  • 279 stemmen

In De Site > Algemeen > meer acteurs:

Hallo. Ik zou even willen melden dat het misschien een goed idee zou zijn om wat meer vakjes vrij te maken om acteurs in te vullen. In sommige films spelen echt wel meer dan 3 goede acteurs mee, en hier is geen plaats voor voorzien.

Neem nu bv Playing By Heart: Ellen Burnstyn, Sean Connery en Gillian Anderson staan erbij. Maar ook Angelina Jolie, Ryan Phillippe, Dennis Quaid, Madeleine Stowe spelen mee!!!

Groetjes!

feanaro surion

• 5765 berichten
  • 1770 stemmen

Ach, je kan altijd IMDB chekken als je alle acteurs wilt.

U-96

• 11875 berichten
  • 2149 stemmen

Titanic heeft geen plaatje meer.

davidov

• 3474 berichten
  • 2220 stemmen

of hij doet het weer, of het ligt aan jou

U-96

• 11875 berichten
  • 2149 stemmen

Bij mij is hij nogsteeds niet zichtbaar.

gotti

• 14091 berichten
  • 5945 stemmen

Beeldscherm maar eens schoonmaken dan...

U-96

• 11875 berichten
  • 2149 stemmen

Net schoongemaakt, maar nogsteeds niet zichtbaar. Als ik de cover wil zien kan ik net zo goed mijn DVD erbij pakken .

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.