• 17.341 nieuwsartikelen
  • 182.498 films
  • 12.576 series
  • 34.809 seizoenen
  • 656.572 acteurs
  • 200.490 gebruikers
  • 9.469.799 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

Onderhond

• 87698 berichten
  • 13084 stemmen

Iedereen akkoord om die vervelende smilies af te schaffen dan, en over te stappen op de wat volwassenere tekstuele smilies ?

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3307 stemmen

Onderhond schreef:

Iedereen akkoord om die vervelende smilies af te schaffen dan, en over te stappen op de wat volwassenere tekstuele smilies ?

flipsen

• 1696 berichten
  • 482 stemmen

Onderhond schreef:

Negative

Yekezzez

• 2512 berichten
  • 1126 stemmen

Een voorbeeldje:

(afbeelding)

Oordeel zelf.

kappeuter (crew films)

• 74746 berichten
  • 5988 stemmen

Jordy schreef:

we zouden natuurlijk geanimeerde avatars kunnen verbieden... zelf sta ik er vrij neutraal tegenover, als de meerderheid het niet wil vind ik het best

Mooi!

Dustyfan

• 5607 berichten
  • 0 stemmen

Jordy schreef:

Het gaat er niet per se om dat je weet dat een bepaald persoon bij een bepaald icoon hoort, maar het lezen van een discussie wordt veel visueler (en vind ik fijner), aangezien je vanuit je ooghoek ziet dat dat rode dingetje iets zegt, dat groene dingetje reageert, die rode geeft daar weer antwoord op, dit blauwe komt er even tussendoor, etc.

Juist die rode, blauwe en groene dingetjes maken dat ik wordt afgeleid en helemaal niet meer lees wat anderen te zeggen hebben.

Er is een reden dat alle (!) forums dit hebben, en niet alleen vanuit speeltuin-overwegingen.
Allemaal van die hoogst irritante fora, die ik mijdt als de pest. Moeten we die nou echt gaan na-apen? MM heeft die onzin gewoon niet nodig.

flipsen

• 1696 berichten
  • 482 stemmen

Ik denk dat de boodschap nu wel ongeveer is doorgekomen.

Zie het niet als kritiek Jordy, maar als een compliment: De site is gewoon al heel erg goed.

U-96

• 11875 berichten
  • 2151 stemmen

Ben het met Dustyfan eens.

Onderhond

• 87698 berichten
  • 13084 stemmen

Ach ja, moest de leiding altijd naar het volk luisteren, zaten we nu nog in het stenen tijdperk .

Ik vind het voorbeeldje van Yekezzez best wel overzichtelijker dan de huidige situatie.

kappeuter (crew films)

• 74746 berichten
  • 5988 stemmen

Onderhond schreef:

Ik vind het voorbeeldje van Yekezzez best wel overzichtelijker dan de huidige situatie.

kappeuter (crew films)

• 74746 berichten
  • 5988 stemmen

Een kleuterschrift met plakplaatjes zal je bedoelen.

Onderhond

• 87698 berichten
  • 13084 stemmen

Deelt hij zelf mede met z'n kleutersmiley en in twee aparte posts ... Het is dit soort gedrag dat avatars inderdaad tot een pest maakt.

kappeuter (crew films)

• 74746 berichten
  • 5988 stemmen

Nou sorry dat ik het niet in een berichtje postte. Gebeurt mij eens per jaar.

Onderhond

• 87698 berichten
  • 13084 stemmen

(afbeelding)

Al een tijdje mijn avatar.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Het onderste gedeelte van een hond?

(afbeelding)

Voorspelbaar, ik weet het... (hij zou wel resized moeten worden)

Dustyfan

• 5607 berichten
  • 0 stemmen

kappeuter schreef:

Een kleuterschrift met plakplaatjes zal je bedoelen.

LOL

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

kappeuter schreef:

(quote)

Mooi!

Tja, een mening kan veranderen...

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Erg mooi, dat voorbeeld. En de vergelijking met de smilies vind ik een goede, waarom wel bewegende smilies maar geen kleine stilstaande icoontjes? Puur een kwestie van gewenning. En nogmaals, als het je niet bevalt kun je de icoontjes bij je profiel uitzetten.

sn@ke

• 2077 berichten
  • 888 stemmen

Ik ben het eens met onderhond , zijn argumenten slaan voor mij de spijker op de kop. Ach het maakt me ook niet echt veel uit. De meeste zijn er tegen , ik snap hun punt wel , dus

Onderhond

• 87698 berichten
  • 13084 stemmen

Dustyfan schreef:

(quote)
LOL

Berichten als deze worden op een "deftig" forum ook categoriek verwijderd. Chatten doe je op een chatbox. Mij best als jullie MM wat elitair en classy willen houden, maar geef dan wel zelf het goede voorbeeld. Potten die ketels allerlei dingen verwijten etc ...

Ik denk dat Jordy het nog het beste omschrijft als kwestie van gewenning.

kappeuter (crew films)

• 74746 berichten
  • 5988 stemmen

Onderhond schreef:

Ik denk dat Jordy het nog het beste omschrijft als kwestie van gewenning.

Ik zie die forums al jaren en omdat ik er maar niet aan kan wennen zit ik hier.

kappeuter (crew films)

• 74746 berichten
  • 5988 stemmen

Je helpt de unieke look van de site om zeep.

Bovendien, als 95 procent van de mensen die het meeste posten op MovieMeter er op tegen is, vind ik dat je daar niet aan voorbij kunt gaan.

We zitten hier met z'n allen MEDE omdat het een sober en overzichtelijk forum is waarbij de nadruk op de inhoud ligt.

We zijn een community. Ik zou het erg vreemd en onterecht vinden als je voorbij gaat aan wat er leeft op deze site.

Dustyfan

• 5607 berichten
  • 0 stemmen

Onderhond schreef:

Berichten als deze worden op een "deftig" forum ook categoriek verwijderd. Chatten doe je op een chatbox. Mij best als jullie MM wat elitair en classy willen houden, maar geef dan wel zelf het goede voorbeeld. Potten die ketels allerlei dingen verwijten etc ...

Dus berichten die niet langer zijn dan 1 regel worden ook verboden?

MM is geen 'deftig, elitair en classy' forum, maar gewoon een heel erg goed forum en daarmee uniek. Waarom zou je dat teniet willen doen? Waarom zou MM op alle andere fora moeten gaan lijken?

U-96

• 11875 berichten
  • 2151 stemmen

Dustyfan schreef:

MM is geen 'deftig, elitair en classy' forum, maar gewoon een heel erg goed forum en daarmee uniek. Waarom zou je dat teniet willen doen? Waarom zou MM op alle andere fora moeten gaan lijken?

Laat het uniek; het is niet erg als MM een buitenbeentje is van alle fora, het is eerder prachtig.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Ik zal de beslissing niet impulsief nemen en nog even uitstellen. Maar ik ben niet van mening veranderd, vind het erg jammer dat ik op deze manier het gevoel kwijtraak dat dit mijn site is (zou er niet eens meer mee kunnen doen wat mij het beste lijkt). Elke verandering wordt fanatiek aangevochten, en drie maanden later is iedereen gewend en is het "inderdaad toch wel een stuk beter zo". Maar goed, even laten bezinken maar.

Onderhond

• 87698 berichten
  • 13084 stemmen

Jordy: binnen een paar jaar ben je rijp voor de politiek joh, zie het als een test .

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3307 stemmen

Dit vraagt om een referendum!

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

En op zijn Vlaams gezegd, er kunnen dan ook klootzakjes komen met een swastika in hun avator. Wil ik maar zeggen, waar begint het en waar houdt het op???

neo

• 15444 berichten
  • 10076 stemmen

Een swastika?

kappeuter (crew films)

• 74746 berichten
  • 5988 stemmen

Hakenkruis.

(die types zou je meteen kunnen bannen, dat is op zich geen probleem)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.