- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Als er iets irritant is zijn het avatars wel. Weerhoudt me ervan om door heel veel forums te ploegen waar ze "veelvuldig" ge(mis)bruikt worden.
LZA
-
- 474 berichten
- 1557 stemmen
Moet er ook niks van hebben, wordt compleet gestoord van al die bewegende onzin op je scherm
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
we zouden natuurlijk geanimeerde avatars kunnen verbieden... zelf sta ik er vrij neutraal tegenover, als de meerderheid het niet wil vind ik het best
yosemite44
-
- 1241 berichten
- 1314 stemmen
radicalisme wordt in deze tijd niet zo gewaardeerd hoor 
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
me is ook neutraal, zoalng er geen irritant flikkerende avatars komen, daar krijg ik koppijn van 
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Al die toeters en bellen (avatars dus, bewegend of stilstaand) geven een kerstboomachtige indruk, daardoor storend en layout-verpestend, is mijn wat minder radicale mening 
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Ik ben ook tegen! Voegt niks toe aan de site en is alleen maar irritant en maakt de site langzamer.
GerwinF
-
- 1643 berichten
- 0 stemmen
Deze site moet zo snel mogelijk blijven en functioneel. Dus liever niet. Ik laat de mijne hier wel zien 

Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Doe maar niet, geeft wel een iets persoonlijker uiterlijk, maar het geeft weer zoveel heisa. Beter om ons te concentreren op belangrijkere zaken (zoals Musicmeter
).
JayLunar
-
- 748 berichten
- 2961 stemmen
Uiteraard zou dit dan mijn avatar worden
->
![]()
Avatars zijn heel even leuk maar je raakt er snel op uitgekeken, en bovendien draagt het weinig bij; het gaat tenslotte om de inhoud.
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Avatars zijn echt een heel slecht idee. Kijk nou gewoon even: twee bewegende gifjes op een pagina en het werkt me nu al op de zenuwen.
Sjoerd
-
- 999 berichten
- 1348 stemmen
Ik vind avatars eigenlijk wel leuk. Zolang er verder maar niet teveel poeha omheen komt. Ik stem voor (als een van de weinigen zie ik)...
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Ik ben tegen. Ik word er helemaal scheel van. (plus JayLunar heeft de leukste al gepakt
)
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
(plus JayLunar heeft de leukste al gepakt
)
Dan nemen we toch allemaal dezelfde 
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Ik stem overigens ook tegen het ooit verschijnen van slogans en persoonlijke teksten en dergelijke, althans zolang die bij elk bericht zouden komen te staan.
neo
-
- 15436 berichten
- 10050 stemmen
Hmm van die teksten hebben we ooit weleens gehad op het forum. Daarvan ben ik pas nog een bericht van mij waar dat nog onder staat tegen gekomen. Van mij mag dat ook achter slot en grendel blijven.
mr.Frielink
-
- 744 berichten
- 0 stemmen
Ik stem tegen. (Ik vind het verder niets met MovieMeter zelf te maken hebben.)
Agony
-
- 1985 berichten
- 1256 stemmen
inderdaad. Gewoon weglaten, is alleen maar irritant!
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3285 stemmen
Ik ben radicaal voor! O, nee t maakt me geen zak uit. Moet ik weer een BoordAppel verzinnen, khad al moeite genoeg met de naam zelf.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Al die toeters en bellen (avatars dus, bewegend of stilstaand) geven een kerstboomachtige indruk, daardoor storend en layout-verpestend, is mijn wat minder radicale mening 
nou dan wacht ik nog maar even met die flash reclame banners 
renske
-
- 1105 berichten
- 926 stemmen
Ik ben r a d i c a a l tegen avatars alcatrazes en alhambra's. Ik ben ook tegen allerhande non-informatie zoals van die persoonlijke spreukjes enzo. Bij de diverse WieIsDeMol-forums heeft dat gedoe het voor mij compleet verpest om een beetje aan de discussie mee te doen (overigens zat ik vanaf het begin goed met mijn verdenking van Elise als Mol - maar dat terzijde).
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Ik ben r a d i c a a l tegen avatars alcatrazes en alhambra's.
LOL 
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Bij de diverse WieIsDeMol-forums
Huh? Is dat een trend die ik volledig gemist heb ofzo?
Overigens ben ik ook geen voorstander van Avatars (ik kreeg al hoofdpijn van die 2 hierboven). Meestal voegt het helemaal niets toe aan een forum. Alleen bij het forum van mijn studentenvereniging vind ik het wel leuk, maar dat komt ook omdat je iedereen dan irl kent en je weet waarom mensen voor een bepaalde avatar (of spreuk) kiezen.
renske
-
- 1105 berichten
- 926 stemmen
Huh? Is dat een trend die ik volledig gemist heb ofzo?
Check it ouout man.
www.wieisdemol.nl, www.wieisdemol.be en www.wieisdemol.com.
Een paar forums zijn echt helemaal geschift, maar niet van de onzin
.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Ik zie het al, een TV-spelletje. Niets voor mij, ben ik bang.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.