• 15.977 nieuwsartikelen
  • 179.033 films
  • 12.273 series
  • 34.079 seizoenen
  • 649.209 acteurs
  • 199.270 gebruikers
  • 9.389.786 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

renske schreef:

(overigens zat ik vanaf het begin goed met mijn verdenking van Elise als Mol - maar dat terzijde).

Knap!!! Ik heb heel lang Chandrika verdacht. Pas bij één na laatste aflevering ging ik meer richting Elise.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3705 stemmen

ik ron

gremlin gizmo

• 111 berichten
  • 0 stemmen

Yak schreef:

Avatars zijn echt een heel slecht idee. Kijk nou gewoon even: twee bewegende gifjes op een pagina en het werkt me nu al op de zenuwen.

een avantar hoeft niet te bewegen

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

gremlin gizmo schreef:

een avantar hoeft niet te bewegen

Maar de meesten schijnen het nodig te vinden.

Joetje

• 86 berichten
  • 226 stemmen

Op zich wel een leuk idee. Alleen Movie Meter is al vaak niet al te snel, dus ava's lijken me dan niet zo handig. Mensen zelf die dingen laten hosten werkt volgens mij ook niet echt, dan heeft driekwart geen ava en van de rest zal een deel vaak ook niet werken of mensen nemen irritante, bewegende afbeeldingen.

petey

• 1901 berichten
  • 3828 stemmen

eerst een opmerking vooraf. Ik ben erg lui, dus misschien is dit idee al een keer gelanceerd en staat het zelfs op de to-do-list, maar ik ben te beroerd om alles door te lezen.

Idee.

Kan er aan het eind van een forumonderwerp ook een mogelijkheid komen om dit onderwerp te openen.

Vooral als er bij een onderwerp flink gepost is, moet ik eerst een stuk terugscrollen om dit onderwerp te openenen.

Hierna moet ik natuurlijk dat zelfde stuk weer helemaal naar beneden scrollen.

Ja ik zei het al, ik ben lui en gemakzuchtig.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

jij te lui om te lezen, ik te lui om te antwoorden...

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5985 stemmen

Het antwoord is: NEE!

Kapp, ook lui en gemakzuchtig.

petey

• 1901 berichten
  • 3828 stemmen

me toch maar even ingespannen (een verschrikkelijk aantal pagina´s zitten doorworstelen, terwijl het eenvoudig met todo.txt achter de url in 1 tel gepiept is).

Een soort gelijk idee staat al bij prioriteit laag. Bummer.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Ik ben de site momenteel compleet opnieuw aan het programmeren (ETA: verschoven van juli 2003 naar september 2003, en daarna pas MusicMeter, sorry mensen). Op de nieuwe site zal de updates pagina op meerdere punten verbeterd zijn.

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5985 stemmen

Ik verwacht veel van de 3d versie van de updates pagina.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Nog iets wat ik graag op de nieuwe site zou zien: Als je klikt op 'films op tv' direct naar de films van vandaag en niet eerst 1 film eruit lichten, dat is alleen maar extra klikken.

neo

• 15436 berichten
  • 10049 stemmen

Zavo schreef:

Nog iets wat ik graag op de nieuwe site zou zien: Als je klikt op 'films op tv' direct naar de films van vandaag en niet eerst 1 film eruit lichten, dat is alleen maar extra klikken.

ik wist dat sommige mensen lui waren maar zo lui!

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

kappeuter schreef:

Ik verwacht veel van de 3d versie van de updates pagina.

Inderdaad, hebben jullie allemaal al een VR-bril gekocht? En vergeet m'n andere goede ideeën niet: een midi-muziekje op de achtergrond! Een flash intro van 4 minuten (ZONDER skip button natuurlijk!) Een geanimeerd "mail me" icoontje!! ik zit VOL goede ideeën!

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Zavo schreef:

rechtermenu gaat weg, de video, bios en tv-links in het menu gaan direct naar "overzichtspagina's". Zo'n pagina zal bestaan uit 1 film die er uitgelicht wordt, en een lijst met alle films die binnenkort uitkomen (of op tv zijn). Hoe het het precies uit zal zien weet ik nog niet, maar dat is het idee.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

neo schreef:

ik wist dat sommige mensen lui waren

Het duurt dan ook altijd even voor dat plaatje is geladen enzo, ja ik ben lui en ongeduldig wat dat betreft

Het scheelt jou ook werk want je hoeft dan geen film uit te kiezen daarvoor

neo

• 15436 berichten
  • 10049 stemmen

en een door jou ingesproken openingszin.

zoiets als '' Moviemeter, van film liefhebbers, voor filmliefhebbers'' maar dan uitgesproken op een zouteloze manier

neo

• 15436 berichten
  • 10049 stemmen

Zavo schreef:

Het scheelt jou ook werk want je hoeft dan geen film uit te kiezen daarvoor

dat hoefde ik toch al niet te doen

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Jordy schreef:

rechtermenu gaat weg

Ik hoop dat daar dan meer ruimte voor de tekstvakken komt, want eigenlijk staat er nu veel 'leegte' op het scherm als je een hoge resolutie hebt.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

het actieve deel van de site zal een kleine 800 pixels breed blijven, maar het rechtermneu wordt inderdaad bij wat nu het middenste gedeelte is getrokken.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Kun je dat frame geen dynamische grootte geven, zodat iemand met een hogere resolutie een groter tekstvak ziet? Ook handig voor diegenen die in een nieuw window laten openen, zoals ik, dat dan het hele scherm gevuld is met tekst, scheelt weer scrollen (he petey? )

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Zou kunnen, maar ben ik niet zo'n fan van. Bevordert de leesbaarheid ook niet, 2 of 3 heeeele lange regels.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Dat is misschien wel waar, maar een iets groter tekstframe zou wel een vooruitgang zijn vind ik.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

dat denk ik ook, daarom ga ik het tekst "frame" (nieuwe sites zal niet uit frames bestaan) ook groter maken

Spider

• 324 berichten
  • 1063 stemmen

Kun je in de toekomst hier ook wallpapers downloaden van Rene Mioch?

GerwinF

• 1643 berichten
  • 0 stemmen

Spider schreef:

Kun je in de toekomst hier ook wallpapers downloaden van Rene Mioch?

AAARGH! Dacht even lekker te kunnen gaan slapen, krijgen we dit!

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Jordy schreef:

Inderdaad, hebben jullie allemaal al een VR-bril gekocht? En vergeet m'n andere goede ideeën niet: een midi-muziekje op de achtergrond! Een flash intro van 4 minuten (ZONDER skip button natuurlijk!) Een geanimeerd "mail me" icoontje!! ik zit VOL goede ideeën!

Je bent die 200*300size Avatars vergeten

vdc

• 825 berichten
  • 619 stemmen

Jordy, maakt de "genre top 100" ook deel uit van de vernieuwing voor september ?

Ik ben razend benieuwd naar zo'n thriller top 100...!

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

yup

Mik

• 1504 berichten
  • 1094 stemmen

En een knopje in je profiel waarin je nog veel meer kunt veranderen aan de update lijst.. zoals bijvoorbeeld alle films waar een bericht bij is getypt onder elkaar weergeven zonder dat je meteen alle teksten van de mensen kunt lezen. Of alleen de films die je gestemd hebt opengeklapt houden, en de rest dicht ofz..

Dit alles om de update lijst een beetje beperkter te houden.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.