- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
yup er gaat flink wat in- en uitgeklapt (zonder reload natuurlijk) worden bij de nieuwe updates
maar goed jullie zien het wel tegen die tijd, heb er wel wat handige ideeën over
een "keep it Old School" mogelijkheid gaat er natuurlijk ook wel inkomen, want ik heb al gemerkt dat de MovieMetertjes qua conservatisme niet onder doen voor de gemiddelde bewoner van een gereformeerd dorp op de Veluwe 
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
een "keep it Old School" mogelijkheid gaat er natuurlijk ook wel inkomen, want ik heb al gemerkt dat de MovieMetertjes qua conservatisme niet onder doen voor de gemiddelde bewoner van een gereformeerd dorp op de Veluwe 
Haha 
mr.Frielink
-
- 744 berichten
- 0 stemmen
Iet dat me onlangs opviel is het feit dat je alle persoonlijke gegevens kan verwijderen en wijzigen, behalve je geslacht. Niet dat velen dat problemen mee zullen hebben (lijkt mij...) maar het viel me alleen op.
Linda
-
- 1336 berichten
- 0 stemmen
Hoezo wilde jij wel je geslacht veranderen dan 
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3705 stemmen
Dan moet je je naam ook veranderen
mevr. Frielink 
puck
-
- 399 berichten
- 931 stemmen
Ik vind avatars juist wel leuk... inderdaad alleen mits ze de vormgeving niet verpesten (en niet bewegen want dat kan erg storend zijn), maar dat is ook niet nodig als je het goed doet. Een mooi voorbeeld hiervan is te vinden op het macfreakforum (de avatars zijn daar erg mooi, storen niet... maar voegen juist iets toe en maken het overzichtelijker). 
Phooze
-
- 2544 berichten
- 597 stemmen
Jordy, komt er bij de nieuwe site ook een optie om 'm op een gsm te bekijken? Dus max. 200 pixels breed en zonder plaatjes, wellicht in een sterk afgeslankte vorm (alleen laatste films + zoek functie).
Lijkt me erg handig als ik in de bios of de videotheek sta en ik wil weten hoeveel sterren de film krijgt.
Phooze
-
- 2544 berichten
- 597 stemmen
Een mooi voorbeeld hiervan is te vinden op het macfreakforum
Agony
-
- 1985 berichten
- 1256 stemmen
.....
Phooze
-
- 2544 berichten
- 597 stemmen

Ik kon me ook zoiets herrineren, maar er staan nu al zo'n 33 pagina's..... Maar volgens mij had je het over WAP, ofniet? Ik zie het graag in html, omdat ik gewoon een opera browser op m'n telefoon heb zitten (en het is daardoor minder werk voor Jordy
)
Agony
-
- 1985 berichten
- 1256 stemmen
Het ging inderdaad over een WAPversie van de site...
Wouter
-
- 18722 berichten
- 3085 stemmen
Is het geen idee om een link naar elcheapo te doen bij elke film?
Hobbes
-
- 2911 berichten
- 1195 stemmen
el cheapo geeft blijkbaar geen links naar play.com?
lijkt mij persoonlijk dan niet zo'n goed idee.
bioscoopzaal
-
- 2805 berichten
- 4325 stemmen
Ik hou ook niet zo van avatars, dat maakt de topics zo rommelig ...
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
Avatars hebben ook totaal geen toegevoegde waarde. Een naam bij het bericht is ruim voldoende. Dat vind ik dan.
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
el cheapo geeft blijkbaar geen links naar play.com?
lijkt mij persoonlijk dan niet zo'n goed idee.
Ik heb de film Manhattan getest bij elcheapo maar die geeft onjuiste info. Bestelling van de film kost Euro 12,50 bij FRS (wel twee films bestellen en zelf ophalen bij filiaal) en elcheapo vermeldt Euro 16,55. Niet echt betrouwbaar dus.
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Een naam bij het bericht is ruim voldoende.
Droopy
-
- 357 berichten
- 406 stemmen
tegen, trekt mijn 33k modemke niet. Pluspunt van deze site is juist dat hij door zijn "eenvoud" lekker snel is.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Jordy, komt er bij de nieuwe site ook een optie om 'm op een gsm te bekijken?
In eerste instantie nog niet, maar vind het wel een leuk idee. Ooit misschien.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
ik heb al gemerkt dat de MovieMetertjes qua conservatisme niet onder doen voor de gemiddelde bewoner van een gereformeerd dorp op de Veluwe 
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Avatars hebben ook totaal geen toegevoegde waarde. Een naam bij het bericht is ruim voldoende. Dat vind ik dan.
tegen, trekt mijn 33k modemke niet. Pluspunt van deze site is juist dat hij door zijn "eenvoud" lekker snel is.
Die kleine avators doen je modempje toch echt geen pijn.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Dat vind ik inderdaad hetleuke aan avatars, berichten worden persoonlijker en er is in één oogopslag duidelijk wie er allemaal gereageerd hebben. Minpuntje is dat het qua uiterlijk wat druk en iets kinderachtiger wordt.
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Elke keer als er Jordy bij het berichtje staat, zit ik toch te twijfelen of jij het wel bent. 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Bij een discussie met meerdere berichten zal het je meer dan één oogopslag kosten om te zien wie er gereageerd hebben 
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Maar dan moet je wel met persoonlijke avators werken en niet met een paar standaard-waar-je-uit-kan-kiezen-avators.
Maar is het de bedoeling dat we op de nieuwe MM met avators gaan werken?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Maar is het de bedoeling dat we op de nieuwe MM met avators gaan werken?
Nee we zijn maar aan het speculeren
bioscoopzaal
-
- 2805 berichten
- 4325 stemmen
Hey Jordy,
ik heb zo het gevoel dat de MM de laatste tijd wat langzamer is geworden, kan dat? Het duurt bij mij tegenwoordig een eeuwigheid voordat er eindelijk eens een pagina geladen is. En ik heb nog wel een breedband-verbinding. 
Of zou het aan mijn eigen computer liggen?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.