- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Vreemd genoeg heb ik dat probleem de laatste dagen ook. Erg traag. Bij andere sites ondervind ik geen problemen.
bioscoopzaal
-
- 2805 berichten
- 4325 stemmen
Same here, de andere websites laden wel even snel (of langzaam) als anders ...
stinissen (crew films & series)
-
- 23494 berichten
- 77011 stemmen
Hier precies het zelfde, kan hier wat aan gedaan worden svp.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Yup ik merk het ook, dikke stront. Zal eens informeren hoe het komt.
stinissen (crew films & series)
-
- 23494 berichten
- 77011 stemmen
Yup ik merk het ook, dikke stront. Zal eens informeren hoe het komt.
Ruikt het ook 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Sorry dat de site moeilijk doet mensen, de site geeft weer (of eigenlijk nog steeds) problemen bij de hosting provider.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Heeft het feit dat ik vanmiddag niet op MM kon komen ook met die problemen te maken?
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Bij mij laad hij de site ook heel traag de laatste tijd, en vanmiddag kwam ik er zelfs niet eens op! En das jammer, want aan deze site raak je verslaafd!
puck
-
- 399 berichten
- 931 stemmen
Ik ben tegen avatars, maar voor MacFreak ! 

puck
-
- 399 berichten
- 931 stemmen
Maar dan moet je wel met persoonlijke avators werken en niet met een paar standaard-waar-je-uit-kan-kiezen-avators.
Als je dat doet wordt het júist een visuele chaos... en mensen gaan waarschijnlijk te grote (en bewegende) bestanden gebruiken, wat de snelheid van de site zeker niet ten goede komt...
gotti
-
- 14075 berichten
- 5897 stemmen
Ben ook TEGEN avaters. Ze zijn imo erg irritant en voegen niets toe.
GerwinF
-
- 1643 berichten
- 0 stemmen
Ben ook TEGEN avaters. Ze zijn imo erg irritant en voegen niets toe.
Heerlijk dat iedereen avatars verschillend noemt!
Waarom noemen ze die dingen niet gewoon "naamplaatjes".
Avators, Avatars, Avaters 
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
[en mensen gaan waarschijnlijk te grote (en bewegende) bestanden gebruiken, wat de snelheid van de site zeker niet ten goede komt...
IamBernie
-
- 672 berichten
- 1641 stemmen
Wel als je een 33k3 modem hebt, die maximaal 4kb/s kan halen.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3285 stemmen
Wel als je een 33k3 modem hebt, die maximaal 4kb/s kan halen.
Dan verdien je t niet om een site goed te bekijken
.
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
Ik zag de volgende tekst staan in de Faq onder updates:
Als je niet elke dag de site bezoekt kan deze update pagina nog al lang, het is dan aan te raden om de "actieve-discussies"-pagina te gebruiken om op de hoogte te raken van veranderingen op de site. Deze bereik je via de "actief"-link in het menu.
Toen dacht ik: "Huh, de actieve discussie pagina?"
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Jordy, je moet je FAQ blijkbaar weer aanpassen. 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
nee ik ga de site aanpassen, da's minder werk 
de oude "active" pagina was niet zo denderend, zal z'n comeback maken op de nieuwe site die ik momenteel aan het bouwen ben
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3285 stemmen
Misschien dat het aan mn internet verbinding ligt maar de site gaat nu zo langzaam als dikke stont die tegen een berg omhoog kruipt. Hebben meer mensen hier last van?
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Misschien dat het aan mn internet verbinding ligt maar de site gaat nu zo langzaam als dikke stont die tegen een berg omhoog kruipt. Hebben meer mensen hier last van?
Jep. En vrijdag (geloof ik) kwam ik de site zelfs niet op. Maar vandaag valt het laden weer reuze mee.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
vrijdag heeft de site er een deel van de dag uitgelegen. De site is inderdaad erg traag, een van de vele redenen waarom ik momenteel de site opnieuw aan het bouwen ben (misschien moet ik maar een standaard reply inbouwen bij dit soort klachten
)
Eind augustus hoop ik de nieuwe site online te hebben.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Oke, dat ook weer opgelost. Maar verder is de site echt TOP! Ik ben er verslaafd aangeraakt (toch erg he).
Mik
-
- 1504 berichten
- 1094 stemmen
Vraagje aan Jordy.. wat heeft dit te betekenen?

yosemite44
-
- 1241 berichten
- 1314 stemmen
ik kreeg dat bericht ook, en daarvoor "too many connections"... volgens mij heeft hij niet betaald 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Dan is de site tijdelijk even offline (gehaald). We hebben dus nogal problemen de laatste tijd die (daar is ie weer) waarschijnlijk opgelost zijn als ik de nieuwe site af heb, wat nog wel minstens 2 maanden gaat duren. Tot die tijd is het even behelpen.
JayLunar
-
- 748 berichten
- 2961 stemmen
Met netscape krijg ik dat bericht iedere keer, maar met IE nooit. Vorige week ofzo kon ik de site nog wel gewoon met netscape op.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
deze berichten kunnen niets met je browser te maken hebben
Wouter
-
- 18722 berichten
- 3085 stemmen
Vraagje. Is het niet handig om ipv (of naast) de [i]-codes de algemene schrijfwijze aan te houden.
In feiten betekent _dit_ dat het woord 'dit' als cursief te gelezen dient te worden. Kan MM dat niet automatisch cursief zetten, zoals Word dat bijvoorbeeld ook doet?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
In feiten betekent _dit_ dat het woord 'dit' als cursief te gelezen dient te worden.
Ja zit wel wat in, *dit* is dan vetgedrukt? Zal het op de lijst zetten voor de nieuwe site.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.