- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
En als ik dit
intoets komt er dan O te staan? 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
dat moet dan even afgevangen worden idd
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
In feiten betekent _dit_ dat het woord 'dit' als cursief te gelezen dient te worden. Kan MM dat niet automatisch cursief zetten, zoals Word dat bijvoorbeeld ook doet?
blabla
-
- 2070 berichten
- 5247 stemmen
Misschien iets voor de vernieuwde MM, bij de updates een vermelding voor nieuwe plaatje bij een film ?
(Ik kwam net bij Ran een nieuwe (mooie) tegen.)
Wouter
-
- 18722 berichten
- 3085 stemmen
Ja zit wel wat in, *dit* is dan vetgedrukt? .
Yep. Werkt idd ook in Word.
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Misschien iets voor de vernieuwde MM, bij de updates een vermelding voor nieuwe plaatje bij een film ?
(Ik kwam net bij Ran een nieuwe (mooie) tegen.)
Ben ik op tegen. Je hebt altijd mensen die het geen verbetering vinden. Dan krijg je ontzettend veel posterdiscussies bij de films.
blabla
-
- 2070 berichten
- 5247 stemmen
Dat gebeurt toch wel als iemand het niet met een poster eens is. 
Ik persoonlijk vind het altijd wel leuk om nieuwe plaatje te zien, of ze nu mooi of lelijk zijn maakt mij niet echt uit.
petey
-
- 1901 berichten
- 3828 stemmen
is het in de nieuwe site ook mogelijk bij de volledige overzichten (DVD en TV) de gemiddelde waardering van de films er achter te zetten??
Kan ik in 1 oogopslag zien waar ik vannavond naar moet kijken.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Kweenie, denk dat ik het te druk vind worden. Zal het eens overleggen met degene die het design gaat maken.
dttom
-
- 2146 berichten
- 2156 stemmen
Jordy, ik vroeg me af of de sms dienst misschien voor iedereen beschikbaar kan worden gemaakt? 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
ja daar wordt je vrolijk van, bij elk nieuw berichtje een sms
neo
-
- 15436 berichten
- 10049 stemmen
Dttom stuur voortaan eerst dan maar een sms naar mij als er weer wat belangrijks in het nrc staat (wel op tijd dan) 
neo
-
- 15436 berichten
- 10049 stemmen
Zou het ook niet leuk/handig zijn als je in de toekomst uitgebreid kan zoeken op leeftijden en woonplaatsen van users? Zomaar een idee wat mij ineens te binnen schoot 
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Ja en een keuzemogelijkheid om in het profiel (expliciet) aan te geven in welk land je woont. Vind het altijd leuk om te weten of iemand uit Belgie komt.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
neo waarom zou je een user willen zoeken?? 't is geen cu2 
dat van dat land vind ik niet zo nodig persoonlijk, aan de plaatsnaam zie je 9 vd 10 keer of het België is, en je kunt het er eventueel ook gewoon achterzetten.
neo
-
- 15436 berichten
- 10049 stemmen
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Zou het ook niet leuk/handig zijn als je in de toekomst uitgebreid kan zoeken op leeftijden en woonplaatsen van users?
neo
-
- 15436 berichten
- 10049 stemmen
Nou zal ik gelijk maar even toegeven dat ik eigenlijk 12 ben en in Berlijn woon 
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
De zoon van Boris Becker! 
yosemite44
-
- 1241 berichten
- 1314 stemmen
jordy, heb je bewust voor het huidige 5 sterren systeem gekozen?
mij lijkt een systeem waarbij je je waardering preciezer kunt aangeven een eerlijkere methode. ook zeker voor de top 100.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Heb ik inderdaad bewust voor gekozen, groot deel van de recensies werkt met een 5-sterren systeem. Overigens is de keuze oorspronkelijk ontstaan doordat (waar stond dat verhaal ook al weer) ik de site begon met een knipoog naar "Mioch's Movie Meter". Rene Mioch gebruikt nu trouwens een 10-sterren schaal, misschien wil hij niet met deze site geassocieerd worden 
yosemite44
-
- 1241 berichten
- 1314 stemmen

(maar ik vind het jammer, zo'n 5 sterren schaal)
Wouter
-
- 18722 berichten
- 3085 stemmen
Heb ik inderdaad bewust voor gekozen, groot deel van de recensies werkt met een 5-sterren systeem. Overigens is de keuze oorspronkelijk ontstaan doordat (waar stond dat verhaal ook al weer) ik de site begon met een knipoog naar "Mioch's Movie Meter". Rene Mioch gebruikt nu trouwens een 10-sterren schaal, misschien wil hij niet met deze site geassocieerd worden 
Hij kent 'm in ieder geval zeker...
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
Hij kent 'm in ieder geval zeker...
O ja? Vertel... 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Precies, kom maar op met die sappige verhalen 
Phooze
-
- 2544 berichten
- 597 stemmen

Allemaal verplicht deze avatar... en schieten maar 
Zonder dat "donateur" uiteraard, of Jordy moet nu even zijn bankrekening bekend maken 
Hobbes
-
- 2911 berichten
- 1195 stemmen
Okee dan...ik probeer het toch nog een keer 
Roda is nu druk bezig om allerlei pilots van tv-series toe te voegen (dat mag nu blijkbaar)...Jordy (en waarschijnlijk de rest van MM) weet nu vast wel waar ik naar toe wil... 
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
En Hobbes levert ook nog eens kwaliteit aan... 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.