- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3701 stemmen
- moet niet mogelijk zijn om meerdere enters (meer dan 2) achter elkaar te zetten
Vind ik erg goed 
narva77 (crew films)
-
- 12727 berichten
- 6540 stemmen
Hmm wat gebeurt er als ik die reactie van Dttom ga quoten?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
zegt het woord "userblock" je iets 
dttom
-
- 2146 berichten
- 2156 stemmen
Gelukkig heb ik heel wat inbreng op de site 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
die inbreng is met één druk op de knop drastisch terug te brengen, dus pas maar op 
dttom
-
- 2146 berichten
- 2156 stemmen
zal ik soms dideidlialdia gaan qouten 
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen

theobald
-
- 31 berichten
- 204 stemmen
Wat stond erin dan?
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
narva77 (crew films)
-
- 12727 berichten
- 6540 stemmen
Allemaal vage oude films van voor WO2!
Klopt niet helemaal met de werkelijkheid, nl. dat er tegenwoordig minstens zulke goede films worden gemaakt als vroeger!
theobald
-
- 31 berichten
- 204 stemmen
Klopt niet helemaal met de werkelijkheid, nl. dat er tegenwoordig minstens zulke goede films worden gemaakt als vroeger!
Absoluut, maar andersom is ook waar: vroeger werden er net zoveel goede films gemaakt als nu. En er is meer van vroeger dan van nu...
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Wat stond erin dan?
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Jordy, kun je het welicht ook zo maken dat als ik op de update klik, dat ik dan kan zien als ik bij een bepaalde film ook een post heb geplaatst? Soms reageer je op een reactie maar dat ben je dan de volgende dag weer kwijt. Bij andere onbekende films hoef ik dan niet zonodig door te klikken.
Duidelijk? 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
zit wat in, zal ik onthouden voor wanneer ik de update pagina ga "restylen"
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Jordy, als je nu bv naar Godfather II gaat, zie je direct dat hij op 1 staat in de top 100. Wellicht is het ook mogelijk om te laten zien dat hij op 3 staat in de alternatieve top 100!
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
denk dat dat wat veel wordt
misschien als er écht veel top-10 lijsten zijn ingevuld, nu nog niet..
Jos2
-
- 1730 berichten
- 0 stemmen
Helemaal eens. Het wordt wel erg kermis anders.
jester
-
- 806 berichten
- 1245 stemmen
Misschien is het een idee de top 40 toevoegers uit te breiden (top 50 of zo, hangt er vanaf hoeveel er toegevoegd hebben). Dan kun je ook als je minder dan 20 films hebt toegevoegd op de lijst blijven.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
door die lijst te beperken hoop ik het toevoegen juist te bevorderen 
jester
-
- 806 berichten
- 1245 stemmen
Niet belangrijk, maar ik vind het wel leuk om te zien hoeveel films je hebt toegevoegd als het er minder dan 20 zijn.
En Jordy: zo kun je het inderdaad ook bekijken, maar ik voeg in de eerste plaats films toe omdat ik ze mis, ik ga geen films toevoegen die ik niet gezien heb.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Maar niemand gaat toch films toevoegen om in de top zoveel te komen? 
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Ik voeg films toe omdat ik ze mis, maar ook om deze site zo compleet mogelijk te krijgen. En dat zijn niet altijd films die ik gezien heb, soms kijk ik een film die ik heb toegevoegd pas later.
narva77 (crew films)
-
- 12727 berichten
- 6540 stemmen
Sommige films die ik toevoeg heb ik gezien, andere niet, andere nog niet, weer andere zijn van regisseurs die ik goed vind enz.
Voorderest ben ik het met Yak eens 
neo
-
- 15435 berichten
- 10035 stemmen
ik voeg veel film toe om mijn lijst van films die ik heb gezien completer te maken en de site natuurlijk uit te breiden.sommige voeg ik toe om te kijken wat andere er van vinden zodat ik kan de beslissing kan nemen om een film toch maar eens te huren.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.