- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Jerome-B
-
- 467 berichten
- 589 stemmen
Misschien is het een idee om achter elke film die je in de lijst van de films die die dag op tv zijn, meteen het aantal sterren te zetten. Zo kan je snel zien welke films, de 'moeite' waard zijn om te zien, of de info van te lezen...!
Queto Yurlunyur
-
- 4775 berichten
- 3110 stemmen
Ik denk dat het tv-overzicht dan erg onoverzichtelijk gaat worden. Bovendien, een gemiddeld aantal sterren heeft (bij mij tenminste) pas waarde als ik weet hoeveel stemmen er zijn en wie er gestemd hebben. Bovendien is het met het beperkte aantal films dat er per week komt toch een kleine moeite om ze allemaal een keertje aan te klikken?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
waarom stonden die Zomergasten berichten nu weer in het "opmerkingen site" topic???
Wouter
-
- 18718 berichten
- 3085 stemmen
Jordy, kan er een knopje bij je prive-berichten: 'wis alle berichten'?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
ja, staat in de planning
Wouter
-
- 18718 berichten
- 3085 stemmen
Waarom kun je je eigen berichten niet geheel deleten? Zou handig zijn, Jordy.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Staat op de todo lijst Wouter. Overigens met de beperking dat je dat binnen een bepaald aantal minuten moet doen.
Hobbes
-
- 2911 berichten
- 1195 stemmen
krijg je dan ook het liedje van mission immpossible op de achtergrond met een timer d'r bij?
"QUICK, QUICK!!!!"

dttom
-
- 2146 berichten
- 2156 stemmen
this computer wil self-explode in ten seconds if...

Wouter
-
- 18718 berichten
- 3085 stemmen
Nog een Netscape-probleem Jordy:
Dat gespoiler werkt niet. Ik kan het enkel lezen als ik op 'quote' druk. Best lastig. Zou je er naar kunnen kijken?
Jos2
-
- 1730 berichten
- 0 stemmen
Dat gespoiler werkt niet. Ik kan het enkel lezen als ik op 'quote' druk. Best lastig. Zou je er naar kunnen kijken?
Heeft denk ik niks met netscape te maken. Explorer doet het ook niet. Hebben andere maccers hetzelfde probleem?
cornelis
-
- 4744 berichten
- 681 stemmen
Heeft denk ik niks met netscape te maken. Explorer doet het ook niet. Hebben andere maccers hetzelfde probleem?
Nee. Werkt in Explorer 5.1
Heb je een up-to-date systeem draaien?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Muisknop ingedrukt en tekst selecteren werkt niet ?
blabla
-
- 2070 berichten
- 5243 stemmen
Werkt in ieder geval niet in Opera, selektie wordt netjes 1 kleur maar komt geen tekst voor de dag (werkt wel in IE, weet dus dat er iets staat).
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
opvallend, bij mij in netscape kan ik de tekst gewoon selecteren
op de mac niet?? kent de mac geen tekst-selecteer mogelijkheid??? vaag
Wouter
-
- 18718 berichten
- 3085 stemmen
op de mac niet?? kent de mac geen tekst-selecteer mogelijkheid??? vaag
Verrek, werkt het zo? Jawel, dat werkt wel, maar het is nog steeds bijna onleesbaar, vanwege kleuren en klein.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
sja het staat er boven, "selecteer de tekst om hem te lezen.." 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
spoilers doen het nu ook in het forum
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
...maar niet op de updates pagina zo te zien... 
Wouter
-
- 18718 berichten
- 3085 stemmen

Precies....
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
ik snap maar niet waarom de huil-smiley het niet deed bij de films (wel in het forum)... de rest doet het ALLEMAAL wel
dus de oplossing was na een half uur kloten snel gevonden: de huil-smiley is van de site gehaald 
neo
-
- 15435 berichten
- 10035 stemmen
trouwens ook wel leuk dat nu ook vernaderingen van je eigen top 10 bij de update pagina staat.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
ja en nog meer leuks: jullie hebben voortaan een kwartier de tijd (na plaatsen) om berichten te verwijderen
[email protected]
-
- 49 berichten
- 4458 stemmen
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.