- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
kappeuter, dat verandert niets aan het feit dat een film met een iets lager gemiddelde, maar een veel hoger aantal stemmen voor je gevoel (mijn gevoel iig) hoger zou moeten staan
ik zal nog wel eens naar de gewogen gemiddelden kijken, maar er zijn nog dingen die voorrang hebben
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Simpele methode: rond af op 1 cijfer achter de komma. Vervolgens rangschik je de lijst met gelijk gemiddelde op aantal stemmen.
jester
-
- 806 berichten
- 1245 stemmen
Jordy, het voorkomt wel dat films die daar (naar mijn mening uiteraard) niets te maken hebben op 1 en 2 staan.
Sterker nog, ik denk dat 20 stemmen nog aan de lage kant is.
Je zou inderdaad kunnen instellen dat voor de top 100 een aantal stemmen van 50 nodig is. De films die dat waard zijn krijgen die stemmen toch wel.
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Als je het aantal stemmen wil verhogen; wat mij betreft OK; maar dan moet eerst de Tip-parade er zijn ! Dat stond toch nog ergens op je To-Do lijstje, Jordy
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Dan krijg je alleen maar bekende films in de top 100 en dat vind ik niet zo interessant. Een 20 stemmen top 100 film nodigt anderen uit om de film te gaan zien.
narva77 (crew films)
-
- 12726 berichten
- 6540 stemmen
50 stemmen is wel heel erg hoog hoor!
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
tip-parade in combinatie met een verhoging van een minimumaantal stemmen (maar meer dan 25 is ECHT te veel) zou een oplossing zijn
maar nogmaals, ik vind het persoonlijk niet zo erg belangrijk... er zijn andere dingen (zie todo-lijst) die een hogere prioriteit hebbeb. En zolang ik nog elke dag een half uur bezig ben met nieuwe plaatjes zoeken van toegevoegde films, komt er van die todo-lijst niet veel...
jester
-
- 806 berichten
- 1245 stemmen
Als je naar de huidige top 100 kijkt valt het wel mee. Bovendien blijft het aantal deelnemers aan de site ook steeds stijgen.
dttom
-
- 2146 berichten
- 2156 stemmen
ik vind gewoon dat je alleen mijn stem mee moet tellen 
jester
-
- 806 berichten
- 1245 stemmen
Even een vraagje uit nieuwsgierigheid:
Ik heb gisteren 4 films aangeleverd, waarvan er inmiddels 3 geplaatst zijn. De 4e (Paper Mask) nog niet. Heeft dat te maken met de kwaliteit van de foto, of is er een andere reden dat het nog niet gelukt is?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Ik zie 'm niet staan in de wachtrij. Zou kunnen dat Jordy 'm verwijderd heeft vanwege het slechte plaatje idd.
jester
-
- 806 berichten
- 1245 stemmen
Ik weet het al weer, ik moest hem nog vertalen, ik heb hem dus nog niet aangeleverd. Sorry, stom...
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
ik heb trouwens de top100 naar minimaal 20 stemmen, en de flop100 naar minimaal 10 verhoogd
kan wel met het huidig aantal stemmen
narva77 (crew films)
-
- 12726 berichten
- 6540 stemmen
Bravo! Net nu sinds gisteren allemaal oude films de top100 begonnen te veroveren; Je bent een held 
narva77 (crew films)
-
- 12726 berichten
- 6540 stemmen
Hmm gemengde gevoelens; In the Name of the Father is er nu uit, maar Spoorloos is er heel terecht ingekomen 
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
In the name of the father er idd helaas uit, maar nu geeft de top 100 een veel beter beeld. Hij begon nl een vreemde top 10 te krijgen.
Driewerf Hoera voor Jordy. 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Onderschat mijn treitercampagne ook niet. 
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
En die tipparade, staat die ook nog op de planning.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Ja.
Zie to do lijst.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
- veranderen quotes
deze begrijp ik niet
- mogelijkheid om een "moet ik nog zien" lijst te maken, prive msg als er 1 van op tv komt
deze vind ik geweldig, dat je een berichtje krijg als er films opkomen die je persoonlijk wilt zien
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Het uiterlijk van de quotes verbeteren.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.