• 15.775 nieuwsartikelen
  • 178.124 films
  • 12.218 series
  • 33.989 seizoenen
  • 647.157 acteurs
  • 199.037 gebruikers
  • 9.373.511 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

Mirandak

• 110 berichten
  • 163 stemmen

Je zou in de tv-gids of in de krant kunnen kijken (als die hebt natuurlijk).

Flexje

• 317 berichten
  • 1083 stemmen

de zender waar ie op was weet ik vaak ook niet dus moet je eerst een half uur zoeken, of de gids ligt al bij het oud papier ect.

jester

• 806 berichten
  • 1245 stemmen

zo belangrijk vind ik het allemaal niet, want de site werkt nu prima, er zijn een paar dingetjes die wel verbeterd kunnen worden.. nou ik zal wel eens naar het lijstje kijken als ik me weer eens verveel

Mocht je je nog eens vervelen, Jordy: de optie dat je op de regisseur kunt klikken, zodat je z'n andere films ook kunt zien, vind ik heel nuttig. Heb je er wel eens over gedacht dat ook voor de acteurs te doen? Zal wel veel werk zijn, niet? Lijkt me wel heel handig.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

't is niet zoveel werk, maar het is niet zo nuttig. Bij de regisseur zie je echt alle films van die regisseur die op de site staan. Bij de acteurs krijg je de films te zien waarin de acteur speelde waar de toevoeger vond dat hij één van de drie interessantste acteurs was (volg je het nog? )... niet zo'n boeiend overzicht dus

narva77 (crew films)

• 12726 berichten
  • 6540 stemmen

De meeste toevoegers nemen toch alleen de drie belangrijkste acteurs/actrices?

Toch is het de moeite niet denk ik. Op regisseur zoeken is idd beter.

jester

• 806 berichten
  • 1245 stemmen

Ik denk dat er in het algemeen niet veel discussie zal bestaan over wie de belangrijkste acteurs van een film zijn.

Maar het geeft niet, ik heb inmiddels gemerkt dat je met de uitgebreide zoekfunctie ook heel goed op acteur kunt zoeken, en dat was wat ik zocht.

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Jordy, iets heel anders: volgens mij is die mogelijkheid om updates terug te zoeken redelijk gevaarlijk. Ik kan namelijk met gemak een querie naar de database sturen waar etterlijke MB's als antwoord op komen, bijvoorbeeld 'Geef mij alle updates vanaf januari 2002'. Niet alleen leidt dit waarschijnlijk tot heavy traffic, maar het zou ook zo je database in de war danwel uit de lucht kunnen schoppen.

Misschien iets om rekening mee te houden, maar als het paniek om niks is ben ik in elk geval gerustgesteld

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

ja erg goed punt, ik ga er een maximum aan stellen

database in de war schoppen zal het niet, maar de traffic kan zo ERG zwaar worden

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

http://www.moviemeter.nl/todo.txt

dit is trouwens m'n todo-lijst, als ik een van de vele opmerkingen in de "LAAG"-categorie vergeten ben neer te planten hoor ik het wel

(en geen gezeur over de indeling van de lijst he )

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Jordy; misschien ook wel handig om bij toevoegen van een film een remark optie te maken; met extra info voor jullie !

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Jordy; misschien ook wel handig om bij toevoegen van een film een remark optie te maken; met extra info voor jullie !

extra info mag ook in het tekstvak, knippen we wel weer weg

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Zie dat je ondertussen bij 2 regisseurs apart kunt linken, HULDE!

narva77 (crew films)

• 12726 berichten
  • 6540 stemmen

Yeah, en ze dachten nog wel dat wij een oude versie hadden gedownload

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Zie dat je ondertussen bij 2 regisseurs apart kunt linken, HULDE!

Ah! Jordy of Kappeuter, zou één van jullie misschien bij de film 'Forgotten Silver' Costa Botes als tweede regisseur willen toevoegen, naast Peter Jackson? Zo staat het ook op IMDB.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

vooruit

Flexje

• 317 berichten
  • 1083 stemmen

alvast bedankt:

- tv overzicht vanaf gisteren ipv vanaf vandaag, om te checken wat je gisteren ook al weer gezien hebt

en ook nog eens prioriteit HOOG, lief!

aburefan

• 430 berichten
  • 952 stemmen

is het niet wat om het aantal smiley's bij te houden die de users gebruiken en misschien hoeveel hij/zij er gemiddeld gebruikt per bericht?

narva77 (crew films)

• 12726 berichten
  • 6540 stemmen

Hoezo? Om ze vervolgens in rekening te brengen ofzo?

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Volgt er dan een nafacturatie ?

aburefan

• 430 berichten
  • 952 stemmen

weet ik veel, ik heb et wel vaker gezien, ik dacht misschien is et wat.

kunnen we zien wie hier de smiletjes freak is ofzo

narva77 (crew films)

• 12726 berichten
  • 6540 stemmen

Dan heb je aan mij niet veel; ik gebruik namelijk maar heel zelden een smiley

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

LOL, hulde aan narva

don-the-jeweler

• 42 berichten
  • 0 stemmen

effe een korte opmerking: ik zie dat er maar 20 berichten op 1 film-pagina kunnen, wat mij betreft mogen dat er wel meer zijn... dubbele ofzo... dan hoef je tenminste niet zo snel van pagina te wisselen.

(waaarschijnlijk heb je rekening gehouden met de 56k mensen en de pagina niet zo groot gemaakt)

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

precies, dat laatste

jay73

• 1184 berichten
  • 1388 stemmen

Waarom zou je met de top 100 niet gewoon werken met een "gewogen gemiddelde", zoals imdb ook doet?

Een film met een iets lager gemiddelde maar met veel meer stemmen komt dan toch hoger te staan. Toch raar dat Star Wars: A New Hope helemaal niet in de lijst voorkomt, om maar een voorbeeldje te noemen.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

al een keer geprobeerd, kregen we een erg vreemde top 100 van

narva77 (crew films)

• 12726 berichten
  • 6540 stemmen

Ik ben gelijk benieuwd

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

al een keer geprobeerd, kregen we een erg vreemde top 100 van
Dat zou toch juist niet zo moeten zijn. Je hebt nu juist een vreemde top 100.

jay73

• 1184 berichten
  • 1388 stemmen

Nu het aantal votes op deze site groeit, raad ik je toch aan het nog eens te proberen met het gewogen gemiddelde.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Ik heb het al eens gezegd, maar ik zou willen pleiten voor een minimum van 20 stemmen dat een film moet hebben, om voor de top 100 in aanmerking te komen.

Eventueel kun je dan nog voor de films die minder dan 20 stemmen krijgen, een tipparade maken.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.