• 15.973 nieuwsartikelen
  • 179.028 films
  • 12.272 series
  • 34.078 seizoenen
  • 649.208 acteurs
  • 199.266 gebruikers
  • 9.389.714 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

Dustyfan

• 5607 berichten
  • 0 stemmen

Voor de ware 'die-hards' maakt het natuurlijk niks uit of ze de 'update'-knop of de 'actief'-knop moeten gebruiken. Het gaat uiteindelijk om de inhoud van de site en niet om de vorm.

Maar ik ben nu toch écht benieuwd wat het bezwaar is tegen een vrijwillige sponsoring door gebruikers. (Desnoods PM)

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

kappeuter schreef:

Daarom kwamen wij ook met het donateursvoorstel. Zodat we de site met alle toeters en bellen kunnen behouden.

Dat is dan een misverstand. Ik heb nooit gezegd dat op een gesponsorde site wel de updates pagina behouden kan worden. De updates-pagina begint gewoon VEEL te zwaar te worden in vergelijking met de rest van de site. Of de host gesponsord is of niet verandert daar niets aan.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Locutus schreef:

Sorry, maar de actief-pagina is echt niet equivalent aan de updates pagina.

Waar zeg ik dat dan?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Dustyfan schreef:

Maar ik ben nu toch écht benieuwd wat het bezwaar is tegen een vrijwillige sponsoring door gebruikers. (Desnoods PM)

Het is niet nodig. Mocht de huidige host de traffic te veel gaan vinden heb ik waarschijnlijk een nieuwe sponsor waar we wat meer ruimte hebben.

Dustyfan

• 5607 berichten
  • 0 stemmen

Het is niet nodig. Mocht de huidige host de traffic te veel gaan vinden heb ik waarschijnlijk een nieuwe sponsor waar we wat meer ruimte hebben.

Als het echt niet nodig is, neem ik dat direct van je aan. Maar mocht het in de toekomst alsnog wel nodig blijken, dan hoop ik van harte dat je niet te bescheiden bent om dat te laten weten.

Jordy, doe alsjeblieft wat je denkt dat het beste is, ik blijf toch wel komen.

Locutus

• 606 berichten
  • 5889 stemmen

Jordy schreef:

(quote)

Waar zeg ik dat dan?

Je zegt het nergens, maar je suggereert dat het een alternatief is voor de updates pagina. Dat is het niet. Wat is er mis met gewoon "opknippen" van de updates pagina? Updates nieuwe films, updates nieuwe stemmen, updates nieuwe berichten. Dan krijg je toch wel behapbare pagina's?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Locutus schreef:

"opknippen"

Hoe verkleint dat het dataverkeer?

kos

• 46714 berichten
  • 8868 stemmen

Jordy schreef:

(quote)

Hoe verkleint dat het dataverkeer?

De updates worden dat opgesplitst, zodat je niet alle updates in 1 keer te zien krijgt. Best goed idee (maar ik heb er dan ook geen verstand van).

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

4x een kwart updates is toch gelijk aan 1x de gehele updates?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Phooze schreef:

RSS systeem

Mooi systeem! maar het zal het dataverkeer niet verminderen.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

(edit : reactie op verwijderd bericht)

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Ik trek me maar even terug uit dit topic, want er staan teveel berichten van mensen die óf de discussie totaal niet gevolgd hebben, óf geen idee hebben waar ze het over hebben. Dit kost me teveel tijd.

Dustyfan

• 5607 berichten
  • 0 stemmen

Er zijn twee opties. Veranderingen doorvoeren zoals ik voorstel, of de site opdoeken. Ik zal voor het eerste kiezen. Van mensen die zich daar niet in kunnen vinden moeten we dan maar helaas afscheid nemen, en dan gaan we met de rest verder... ik zie het liever ook anders.

Da's pas echt triest. Dat er gebruikers zouden afhaken omdat er geen updatepagina (meer) is. Dat vind ik gewoon heel erg kinderachtig.

Als de site maar draait. Hoe, dat maakt uiteindelijk weinig uit (in gebruik).

Phooze

• 2544 berichten
  • 597 stemmen

Jordy schreef:

(quote)

Mooi systeem! maar het zal het dataverkeer niet verminderen.

Juist wel. Denk je de updates pagina even in zonder de tabellen, plaatjes etc.

Je zou de rss feed voor iedereen kunnen verpersonaliseren. Bijv: http://www.moviemeter.nl/rssfeed.rdf?id=ASDOIQWER987232LQKJWEQ23

Ik denk dat het een hele hoop scheelt en ik zou je er graag bij willen helpen.

Stephan

• 7905 berichten
  • 1388 stemmen

[b]JORDY.... [/b

Doe wat je doen wilt. Mijn zegen heb je tesamen met die van de meesten geloof ik.

Agony

• 1985 berichten
  • 1256 stemmen

Stephan schreef:

JORDY....

Doe wat je doen wilt. Mijn zegen heb je tesamen met die van de meesten geloof ik.

inderdaad Stephan!

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Ik ben hier eerst en vooral gekomen voor de films, en wat er ook gebeurd, zolang deze er zijn blijf ik komen. Dat het Jordy een beetje teveel wordt kan ik best begrijpen...

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

Zeer begrijpelijk......ik waardeer Jordy's inspanningen om de site draaiende te houden. Toch moet het toch ook begrijpelijk zijn dat ik het als vaste gebruiker betreur dat bepaalde dingen qua functionaliteit er op achteruit zijn gegaan. Ikzelf heb geen behoefte aan uitbreiding en verandering......maar voortbestaan van de site gaat natuurlijk voorop.

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Misschien moeten we deze discussie tijdelijk stilleggen en kijken of de maatregelen die Jordy nu heeft genomen van positieve invloed zijn op het dataverkeer.

Phooze

• 2544 berichten
  • 597 stemmen

Yak schreef:

Misschien moeten we deze discussie tijdelijk stilleggen en kijken of de maatregelen die Jordy nu heeft genomen van positieve invloed zijn op het dataverkeer.

Mee eens, eerst maar even rustig de tijd nemen om de fouten uit de site te halen. Updates of niet, de site blijft geweldig.

bioscoopzaal

• 2805 berichten
  • 4325 stemmen

De site blijft inderdaad geweldig, en een kostbare bron van informatie. Het is reuzejammer dat er momenteel zo'n deining is ontstaan rond de nieuwe site en ondanks de kinderziektes en soms wat ongelukkige (maar blijkbaar noodzakelijke) vernieuwingen, verdient Jordy meer lof dan we hem geven ...

... en ook ik ben van plan om te blijven.

MM 4 life!

starbright boy (moderator films)

• 22428 berichten
  • 5131 stemmen

Als het niet meer anders gaat kunnen is de actief pagina een redelijk alternatief. En aangezien dat zo is, steun ik Jordy daarin. Ik zou het al heel lief vinden als hij de updates pagina nog overeind kan houiden voor de huidige vaste gebruikers.

En Jordy verdient idd wat meer lof..... bij deze dan.

Ps Ik blijf ook.

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Bugreport.

Volgens mij heeft het wel op de todo-lijst gestaan, maar nu zie ik 'm er niet tussen: als ik naar de welkomstpagina van MM ga, staat er 'Welkom terug Yak, je laatste bezoek was op 9 september 2003, 01:47 uur. Je hebt geen ongelezen privé-berichten', terwijl mijn laatste bezoek een minuut geleden was. Ditzelfde probleem doet zich voor op de actief-pagina.

Yekezzez

• 2512 berichten
  • 1126 stemmen

De 10.000ste film heeft geen plaatje.

Phooze

• 2544 berichten
  • 597 stemmen

De 5.000ste ook niet.

Yekezzez

• 2512 berichten
  • 1126 stemmen

De 1.000ste film heeft wederom geen plaatje.

Vreemde zaken zo rondom de mijlpalen

Yekezzez

• 2512 berichten
  • 1126 stemmen

Overigens hebben alle XX.000ste dat.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Help, een plaatjes-virus!!!

kos

• 46714 berichten
  • 8868 stemmen

Wat is dat nou voor iets vaags?

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

kos schreef:

Wat is dat nou voor iets vaags?

Iets dat de plaatjes eet op filmsites.

(Grinnik)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.