• 15.977 nieuwsartikelen
  • 179.040 films
  • 12.273 series
  • 34.079 seizoenen
  • 649.209 acteurs
  • 199.272 gebruikers
  • 9.389.948 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

Stephan

• 7895 berichten
  • 1388 stemmen

kos schreef:

Wat is dat nou voor iets vaags?

Lijkt mij een ">" en een "<" probleem... ik gok maar wat

kos

• 46714 berichten
  • 8868 stemmen

Ik kan ze ook niet verbeteren trouwens....

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3285 stemmen

Mmmmmmm 10000, 11000 en 15000 hebben bij mij wel een plaatje maar de andere duizenden niet

Phooze

• 2544 berichten
  • 597 stemmen

Hint voor Jordy:

Bij nummer 1000 staat nu:

images/covers/0/1000.jpg

Hoet moet:

images/covers/1000/1000.jpg

zijn.

Hoe dit komt weet ik niet.

cr_ix

• 285 berichten
  • 0 stemmen

Met al die problemen met bandbreedte in het achterhoofd zag ik dit plaatje ergens staan:

(afbeelding)

kos

• 46714 berichten
  • 8868 stemmen

(afbeelding)

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

NERD

• 1723 berichten
  • 1435 stemmen

Ik ook dan maar effe

(afbeelding)

U-96

• 11875 berichten
  • 2087 stemmen

Ik heb even een vraagje:

Sinds vandaag is mij opgevallen dat het bijzonder rustig is op MM. Veel minder berichten dan voorheen o.a. Van enkele mensen hoorde ik dat mensen die korter dan een jaar lid van MM zijn (o.a. ik dus) niet de volledige update-lijst krijgen te zien. Is dit echt zo?

NERD

• 1723 berichten
  • 1435 stemmen

Oh and ik vind die "actief" pagina trouwens super! Misschien wel beter dan de huidige "updates" pagina......enige dat je extra hoeft te doen is onthouden waar je wat geschreven hebt recentelijk en verder alleen maar kijken wat je interesseerd.....simpel dacht ik zo.

Armin

• 584 berichten
  • 7140 stemmen

De site heeft door de jaren heen al heel wat veranderingen ondergaan. Ik was misschien niet met alle veranderingen even gelukkig, maar heb er blijkbaar wel mee leren leven.

Nu lees ik dat de "update" mogelijkheid waarschijnlijk moet verdwijnen en daar schrik ik eerlijk gezegd toch wel een beetje van. Van alle veranderingen op MovieMeter vond ik persoonlijk de toevoeging van de update-knop de beste.

Aan de andere kant: "Wat mot, dat mot !" al gaat het mij wel aan mijn hart.

Sterkte Jordy

blabla

• 2070 berichten
  • 5247 stemmen

Denk wel dat ik aan de actief pagina zal wennen (als ik eenmaal heb geleerd hier op te klikken ipv updates ).

Gaat hier in de toekomst ook 'nieuw toegevoegde films' in verwerkt worden ? Want dat vind ik persoonlijk echt een onmisbare rubriek.

U-96

• 11875 berichten
  • 2087 stemmen

Ik vind de actief-functie bijzonder handig. Toch vind ik het heel jammer dat de updates (waaronder de stemmen) gaan verdwijnen. Dat was altijd hetgene dat ik het eerst deed als ik thuiskwam.

Goodfella

• 5091 berichten
  • 4875 stemmen

Jordy schreef:

(quote)

is er al

Tja sorry, je kan het idd instellen maar het werkt blijkbaar niet. Nieuwe link wordt gewoon in hetzelfde venster geopend. Maar shift inhouden is natuurlijk ook een oplossing

kos

• 46714 berichten
  • 8868 stemmen

blabla schreef:

Gaat hier in de toekomst ook 'nieuw toegevoegde films' in verwerkt worden ? Want dat vind ik persoonlijk echt een onmisbare rubriek.

Volgens mij is dat al hoor. (Of zit ik nu helemaal mis?)

petey

• 1901 berichten
  • 3828 stemmen

correctemundo.

blabla

• 2070 berichten
  • 5247 stemmen

Waar dan ?

kos

• 46714 berichten
  • 8868 stemmen

Als er een film wordt toegevoegd komt ie volgens mij gewoon in de lijst van actieve topics te staan.

blabla

• 2070 berichten
  • 5247 stemmen

Je bent me net voor, zelf ook al gevonden.

Vind het alleen onhandig dat het gewoon tussen de rest staat zonder duidelijke vermelding dat het een nieuw toegevoegde film is.

blabla

• 2070 berichten
  • 5247 stemmen

blabla schreef:

Vind het alleen onhandig dat het gewoon tussen de rest staat zonder duidelijke vermelding dat het een nieuw toegevoegde film is.

Gelul blabla, staat er gewoon bij, soms zo moeilijk, lezen.

kos

• 46714 berichten
  • 8868 stemmen

Alles goed verder?

NERD

• 1723 berichten
  • 1435 stemmen

hey blabla, beetje respect jegens blabla hè

bioscoopzaal

• 2805 berichten
  • 4325 stemmen

U-96 schreef:

Ik heb even een vraagje:

Sinds vandaag is mij opgevallen dat het bijzonder rustig is op MM. Veel minder berichten dan voorheen o.a.

Ik heb ook zo'n gevoel dat de discussies sinds de nieuwe update wat minder snel gaan, en dat er minder wordt gepost.

Ik hoop dat iedereen snel aan de nieuwe MM kan wennen, en dat we zo snel mogelijk weer ons oude post-niveau bereiken.

Phooze

• 2544 berichten
  • 597 stemmen

Ik denk gewoon dat er even een filmdip is.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Toen we vroeger op de home-pagina zaten, zagen we buiten de users ook nog het aantal gasten, komt dat nog terug???

bioscoopzaal

• 2805 berichten
  • 4325 stemmen

Phooze schreef:

Ik denk gewoon dat er even een filmdip is.

Laten we het hopen.

bioscoopzaal

• 2805 berichten
  • 4325 stemmen

Is waarschijnlijk al ouwe koek, maar ik keek er toch behoorlijk van op:

Het aantal pageviews is namelijk sinds 1 september wel héél erg drastisch gestegen ...

Queto Yurlunyur

• 4775 berichten
  • 3110 stemmen

Dat komt doordat de Nedstat-teller vroeger op het menu-frame zat, en nu elke pagina apart telt.

bioscoopzaal

• 2805 berichten
  • 4325 stemmen

Maar het was toch de bedoeling om het upload-verkeer te verminderen? Of heb ik dat verkeerd begrepen?

U-96

• 11875 berichten
  • 2087 stemmen

Hallo,

Ik heb even een vraagje:

Ik heb zojuist mijn nieuwe Top10 ingevoerd (ook al lijkt het op de vorige), maar ik kan de film It uit 1990 er absoluut niet inkrijgen. Ik wou hem graag op nummer 2 zetten, maar de zoekmachine kan die film niet in één keer vinden, net zoals de zoekmachine in het hoofdscherm.

Ik vind het tevens wel een goed idee van dat je zelf je eigen film in mag typen. Toch wil ik graag It in mijn Top10 hebben staan. Weet iemand misschien hoe ik dat kan doen?

Roger.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.