• 15.977 nieuwsartikelen
  • 179.040 films
  • 12.273 series
  • 34.080 seizoenen
  • 649.209 acteurs
  • 199.273 gebruikers
  • 9.390.070 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

starbright boy (moderator films)

• 22431 berichten
  • 5131 stemmen

http://www.moviemeter.nl/?film=808

Uitgebreid zoeken met de titel, het woord clown in plot en minimaal 150 minuten leverde resultaat.

U-96

• 11875 berichten
  • 2087 stemmen

Bedankt, Starbright Boy.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Ik heb het een dagje laten rusten. De manier waarop er gereageerd werd op m'n mededelingen trek ik nog steeds erg slecht.

"Niet de updates wegdoen want actief is vet slecht want dit en dit zit er niet in hoe kun je dit maken, de site wordt zo super slecht" in plaats van "Goh Jordy, jammer zeg dat je genoodzaakt bent de updates weg te doen, maar echt te gek dat je toch veel moeite wil doen om ze voor ons beschikbaar te houden. Om de actief pagina toch nog enigzins een vervanging te laten zijn voor de updates raad ik dit en dit aan".

Ik heb de actief pagina iets aangepast aan de punten waar ik het mee eens was. Ik zal binnenkort laten weten hoe je in kunt stellen dat je de updates wilt behouden (nogmaals GEEN PM sturen). Tot die tijd ben ik weer even weg hier...

Stephan

• 7895 berichten
  • 1388 stemmen

Jordy... where would we be without you....

nowhere... that's where...

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Stephan schreef:

Jordy... where would we be without you....

nowhere... that's where...

Ik zat hier een heel verhaal te typen om te laten blijken dat we Jordy zeer dankbaar zijn en hem waarderen/respecteren alles, en jij doet het in 1, herstel, 2 zinnen! Ik sluit me hier dus bij aan.

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5985 stemmen

Die reacties in de laatste categorie zijn er wel geweest overigens.

Als je komt aan de meest gebruikte functie van MovieMeter, doet dat de MM'er wel iets. Dat is op zich niet vreemd.

Zie het niet als een persoonlijke aanval. Dat er wat emoties bij komen kijken, dat is inmiddels duidelijk. Dat maakt dat men niet altijd tot tien telt voordat er gepost wordt enz.

Nick Kang

• 973 berichten
  • 488 stemmen

Jordy schreef:

Ik zal binnenkort laten weten hoe je kunt opgeven dat je de updates wilt behouden.

Wat zou ik me hier bij voor moeten stellen? Is het dan misschien de bedoeling om geld te doneren zoals er al ter sprake kwam bij forom-topic Donor MM?

p.s. word Musicmeter nog tot later uitgesteld?

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Jordy, ik snap je frustraties wel een beetje, maar het lijkt nu wel even of je gewoon helemaal geen zin meer hebt in MovieMeter. Je komt zo ontzettend p*ssed over... Ik vind het eerlijk gezegd een beetje jammer.

Laat die actief/updates-pagina discussie gewoon rusten. Doe wat je denkt dat goed is en heb het er maar verder niet over. Op het moment dat de updates-pagina weg moet, gaan we gewoon over op de actief-pagina, iets anders is er toch niet te doen. Dus discussie voeren heeft toch geen zin.

Laten we er allemaal maar over op houden, want als Jordy al geen zin meer heeft in MovieMeter... dan zal het snel op houden. En om nou allemaal berichtjes te typen als: "Jordy, you're the best..." dat lijkt me ook niet dat je dat wil... tenminste, ik vind het nogal .

Agony

• 1985 berichten
  • 1256 stemmen

Jordy schreef:

Ik heb het een dagje laten rusten. De manier waarop er gereageerd werd op m'n mededelingen trek ik nog steeds erg slecht.

Lijkt me een beetje overtrokken reactie Jordy. Want als je goed tussen de regels doorleest zie je dat iedereen erg veel plezier aan MM beleeft en dat ook erg waardeert (zie bijv. ook de hypothetische sponsoractie). Dus laat je niet in een hoekje drukken. Jij bent de bouwer van deze site en jij bepaalt hoe je daar invulling aan geeft en dat kunnen we beter zo houden. Neemt niet weg dat je opbouwende (dus goedbedoelde) kritiek wel juist moet kunnen plaatsen. Keep up the good work. (oh ja, jammer dat je je weer uit dit topic terugtrekt, want juist door jouw reacties kun je tot iets constructiefs komen samen met de gerbuikers).

mister blonde

• 12708 berichten
  • 5842 stemmen

idd, agony.

hoewel ik me de reactie van jordy meer dan goed kan voorstellen. sommige reacties hadden een wel erg negatieve toon. formuleer het anders.

verder vind ik de site erg mooi geworden (had ik nog niet gezegd). als de kleine bugs er uit zijn, een geweldige vooruitgang. mocht wel weer een keer gezegd worden.

de updates eraf? so be it.....

blabla

• 2070 berichten
  • 5247 stemmen

kos schreef:

Als er een film wordt toegevoegd komt ie volgens mij gewoon in de lijst van actieve topics te staan.

Kom hier toch nog even op terug, als ik vandaag naar de actief pagina en de updates pagina kijk, zie ik bij de updates toch een hele lijst nieuwe films die ik in actief vandaag nog niet ben tegen gekomen en die ik ook nergens daarin kan terug vinden.

blabla

• 2070 berichten
  • 5247 stemmen

En nu ik de berichten hier boven zie staan zie ik ook berichten die niet op mijn actief pagina staan

[aanvulling]

Even grondiger gekeken, ik zie helemaal geen forum berichten meer in de actief pagina, en het ligt niet aan Opera ook in IE zie ik alleen nog maar discussies bij films.

yerdaddy

• 113 berichten
  • 1444 stemmen

Als je boven je pagina kijkt bij actief, zie je een indeling van de berichten in films/forum/toevoegingen/stemmen

blabla

• 2070 berichten
  • 5247 stemmen

Zie het, en het werkt.

Is dat sinds vanvond ? Want gistervond thuis en vanmorgen op werk stond het gewoon door elkaar.

Of word blabla nu echt gek

Bedankt in ieder geval.

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5985 stemmen

Jordy schreef:

Ik heb de actief pagina iets aangepast aan de punten waar ik het mee eens was.

blabla schreef:

Zie het, en het werkt.

Is dat sinds vanvond ? Want gistervond thuis en vanmorgen op werk stond het gewoon door elkaar.

blabla

• 2070 berichten
  • 5247 stemmen

Bericht van Jordy wel gelezen maar niet geregistreerd dus.

Actief ziet er nu beter uit als updates.

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Ok, cold turkey: ik zal eens een tijdje alleen de actief-pagina gaan gebruiken om veranderingen op MM te volgen, kijken hoe het bevalt.

pjotr

• 2672 berichten
  • 2781 stemmen

Ik zag in de Moviemeter-to-do-lijst staan dat "een Film toevoegen niet werkt in Mozilla" - met mijn Mac OS 9.2 lukt het ook niet...

Na stap 1 doet de knop "volgende ->" niks (ook niet als ik erop klik ).

Dustyfan

• 5607 berichten
  • 0 stemmen

Wat zou ik me hier bij voor moeten stellen? Is het dan misschien de bedoeling om geld te doneren zoals er al ter sprake kwam bij forom-topic Donor MM?

Lees alsjeblieft niet zo selectief. Ga terug naar het bericht van Jordy en denk eerst na voordat je wat vraagt.

p.s. word Musicmeter nog tot later uitgesteld?

Geduld is een schone zaak.

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

En een schone zaak is wel zo hygienisch.

starbright boy (moderator films)

• 22431 berichten
  • 5131 stemmen

Ik moet even kwijt dat de actiefpagina in zijn huidige vorm al erg flink verbeterd is. Ik kan daar wel aan wennen als het nodig is.

cr_ix

• 285 berichten
  • 0 stemmen

Jordy, heel vervelend voor je dat je je zo voelt. Da's denk ik niet de bedoeling en ik geloof ook niet dat ook maar 1 van de MovieMaatjes je niet zal supporten. Vergeet niet dat jij de MovieMeterVader bent en tja, soms moeten er (pijnlijke) dingen gebeuren.

Qua update-pagina betreft is het heel goed mogelijk om alle (nieuwe) topics dicht te klappen. Op het moment dat een gebruiker een discussie wil volgen zal hij de discussie moeten uitklappen. Als je er voor zorgt dat de browser dan pas de data ophaalt uit de database, dan scheelt dat al het dataverkeer van de topic's die niet gelezen gaan worden.
Dit is natuurlijk een oplossing voor de korte termijn. Toch denk ik dat deze oplossing een grote invloed kan hebben op de dataoverdracht, omdat alle data van discussies niet zal worden geladen. Dit vraagt natuurlijk wel om een nieuwe implementatie van het JAVA-script-uitklappen, met het laden van een nieuwe pagina met een update-sql-query, maar ik denk dat zoiets wel mogelijk zou moeten zijn.

Maar hoe dan ook... ik geloof dat niemand van de MovieMaatjes je ook maar iets kwalijk zal nemen , behalve dan als je je terug zou trekken uit MovieMeter

geronimo

• 1955 berichten
  • 0 stemmen

Wow! De site ziet er mooi en duidelijk uit! Misschien late reactie maar ik zie 't nu pas voor 't eerst.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

cr_ix schreef:

Qua update-pagina betreft is het heel goed mogelijk om alle (nieuwe) topics dicht te klappen. Op het moment dat een gebruiker een discussie wil volgen zal hij de discussie moeten uitklappen. Als je er voor zorgt dat de browser dan pas de data ophaalt uit de database, dan scheelt dat al het dataverkeer van de topic's die niet gelezen gaan worden.

Bedankt voor het meedenken, maar er is al een update pagina met ingeklapte titels: te vinden via de "actief" link in het linkermenu. Bovendien snap ik je redenatie niet. Stel ik haal alle titels op, ingeklapt. Stel dat dat 300 KB is. Ik wil één van de titels uitklappen, dan moet ik opnieuw de HELE pagina opnieuw inladen, maar dan met één uitgeklapt item, totaal 310 KB. Dan wil ik er nog 1 lezen, moet ik 320 KB ophalen. Als ik zo 20 berichten uitklap moet ik 10x zoveel data binnen halen als wanneer ik in één keer alle berichten uitgeklapt binnen haal (wat al te veel data is)

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Yak schreef:

Ok, cold turkey: ik zal eens een tijdje alleen de actief-pagina gaan gebruiken om veranderingen op MM te volgen, kijken hoe het bevalt.

Ik heb de afgelopen 3 dagen de update pagina niet aangeraakt, en ben nu al gewend aan de actief-pagina, vooral met de veranderingen van gisteren en de veranderingen die ik vanavond wil aanbrengen (lijsten met "eigen" actieve discussies. waarin je alleen actieve topics/films waar je zelf ooit aan de discussie hebt meegedaan) kan ik me niet voorstellen dat je de updates pagina zult missen.

Maar goed, ik zal vanavond even aangeven hoe de mensen die écht hoog en laag vast blijven houden aan de updates pagina dit kunnen instellen (als dat er tenminste niet teveel zijn). Mensen die twijfelen: je doet de site een groot plezier door gewoon op de actief-pagina over te gaan.

Dustyfan

• 5607 berichten
  • 0 stemmen

De oplossing:

de huidige 'updates pagina' opheffen en de 'actief pagina' voortaan 'updates-pagina' noemen. What's in a name....

Goodfella

• 5091 berichten
  • 4875 stemmen

Haha! Geniaal!

cr_ix

• 285 berichten
  • 0 stemmen

Jordy schreef:

Bovendien snap ik je redenatie niet. Stel ik haal alle titels op, ingeklapt. Stel dat dat 300 KB is. Ik wil één van de titels uitklappen, dan moet ik opnieuw de HELE pagina opnieuw inladen, maar dan met één uitgeklapt item, totaal 310 KB. Dan wil ik er nog 1 lezen, moet ik 320 KB ophalen. Als ik zo 20 berichten uitklap moet ik 10x zoveel data binnen halen als wanneer ik in één keer alle berichten uitgeklapt binnen haal (wat al te veel data is)

Als je nu in plaats van de data van de update onder een film of een toppic nu eens een frame laad. Als er op uitklappen wordt gedrukt, dan wordt het frame zichtbaar en wordt daar een pagina in geladen met de daadwerkelijke update van dat bepaalde toppic.

Op de manier laad je niet de hele updatepagina, maar laat je alleen de opgemaakte gegevens van de Query in de film. Deze Query bevat dan alleen de update van die film / forum-toppic.

Begin update page:

300kb

1e forumtoppic opengeklapt: frame vullen met 10kb

2e filmtoppic opgegeklapt: frame vullen met 10kb

enzovoorts.

Dit verschild van de actiefpagina, omdat je hier wel degelijk kunt zien wat er nu daadwerkelijk is geupdate.

dttom

• 2146 berichten
  • 2156 stemmen

Ook al plaats ik dan weinig berichten tegenwoordig(weinig films laatste tijd kunnen kijken, komt wel weer goed), wil ik toch ff melden dat ik nog niet veel problemen ervaar(misschien door wat minder aanwezigheid) en ondertussen ook ben overgestapt op de actief pagina, wat prima te doen is, want nu hoef ik niet zoveel te scrollen en die lange discussies te zien omdat ik daar ooit een berichtje heb je geplaatst. Dus ik heb tot nu toe geen klachten, maar goed gebruik gewoon de actief pagina, werkt in feite hetzelfde als de update pagina, ook zeer aan te rade voor de wat luiere mensen onder ons .

cr_ix

• 285 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb trouwens wat ondekt over die bug dat je een lijst met '()' krijgt op het moment dat je terug gaat naar de zoekresultaten. Hij zegt dat hij er precies 100 heeft gevonden en als je op 'genereer stemtabel' drukt, dan krijg je de top 100.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.