- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Sorry cr_ix, ik vind het iets te vergezocht allemaal. Bovendien zie ik nog steeds het verschil niet zo met de actief pagina: bij beide pagina's zijn de daadwerkelijke berichten 1 klik weg...
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
De oplossing:
de huidige 'updates pagina' opheffen en de 'actief pagina' voortaan 'updates-pagina' noemen. What's in a name....
Ik vind het wel een goed idee om de actief pagina gewoon om te dopen in "updates". Krijg je straks ook niet de vragen van "waar zijn de updates gebleven"... en 't is toch een MovieMeter begrip dat anders verloren gaat 
Agony
-
- 1985 berichten
- 1256 stemmen
Jordy, ik moet zeggen dat de actiefpagina's me toch niet eens zo heel slecht bevallen. Kan er aardig mee uit de voeten. Ik heb echter 1 vraagje hierover... Wordt het mogelijk om (net als bij de updates) het in te stellen om automatisch een nieuw venster te openen wanneer een topic/film aanklikt?
blabla
-
- 2070 berichten
- 5247 stemmen
Ik vind het wel een goed idee om de actief pagina gewoon om te dopen in "updates".
Heb ik m'n hand net afgericht om naar 'actief' te gaan. 
Just kidding 
Zoals de pagina nu is met de aparte rubrieken werkt het perfect wat mij betreft.
Korter, sneller en overzichtelijker dan de oude updates pagina.
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Ik heb me ook weer even aan de actief-pagina gewaagd. Toen ik eerst reageerde kreeg ik meteen een sneer van Jordy, waarop hij zei dat de reacties op de films en forum perse niet apart mochten... nu staan ze wel apart? Beetje frappant. Maar ach, zo ziet er goed uit. Sterker nog zo is het nagenoeg perfect. Van mij mag de update-pagina inderdaad gerenamed worden naar de actief-pagina.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
ja sorry tov, toen ik de boel liet bezinken was ik het met sommige opmerkingen (die hier en daar wat slecht verpakt waren) toch wel eens... waaronder die
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Iemand merkte hier boven op dat de laatste bezoek datum niet klopte ("mijn laatste bezoek was één minuut geleden"), maar de site (en ook de actief-pagina) werkt nu met ECHTE bezoeken. De datum wordt pas herschreven als je een NIEUW bezoek pleegt. Even naar een andere site en dan terug werkt niet, de browser moet helemaal afgesloten zijn.
Vind ik erg handig, maar zal misschien wat gewenning kosten.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
"eigen" discussies toegevoegd aan de actief pagina, en "openen in nieuw venster" (in te voeren bij je profiel) werkt er nu ook
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Okee:
Mensen die de oude updates willen blijven gebruiken moeten voor zaterdag a.s. 12.00 uur 's middags de link bezoeken die onderaan dit bericht staat.
Voor je dit doet: bekijk svp nog eens goed de pagina die je nu onder 'actief' vind (dit zal straks te vinden zijn onder de kop "updates" in het menu). Geef alleen als je écht denkt hier niet mee uit de voeten te kunnen aan dat je de updates wilt behouden. Bedenk wel dat je hiermee een flinke aanslag doet op de snelheid en het dataverkeer van de gehele site.
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Ik vind de huidige actief-pagina een goed alternatief. Ik zal de link naar "updates behouden, ja" niet volgen Jordy, alhoewel ik wel benieuwd ben naar wat er achter zit
.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
door "'=ja" met "=nee" te vervangen kun je het weer ongedaan maken 
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
.
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Oké jongens, doe het voor Jordy! Allemaal even de actief-pagina, die nu heel wat verbeteringen heeft gekregen, een kans geven. Niet alleen kunnen we dan bekijken of de gigantische aanslag op het dataverkeer er drastisch mee naar beneden kan, maar ermee leren omgaan is misschien ook wel alleen maar een drempel die overwonnen moet worden. Morgen of misschien vanavond zal ik mijn evalutatie de groep in schoppen.
cr_ix
-
- 285 berichten
- 0 stemmen
Sorry cr_ix, ik vind het iets te vergezocht allemaal. Bovendien zie ik nog steeds het verschil niet zo met de actief pagina: bij beide pagina's zijn de daadwerkelijke berichten 1 klik weg...
In dat geval zal ik bij wijze van test het Actief-onderdeel van de site gaan gebruiken, om er aan te wennen. Zoals ik het namelijk nu bekijk zitten er wel wat verschilletjes in, maar we zullen zien... 
Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
Oké, heb bij deze dan voor de laatste keer op 'updates' geklikt... *snif*

Agony
-
- 1985 berichten
- 1256 stemmen
"eigen" discussies toegevoegd aan de actief pagina, en "openen in nieuw venster" (in te voeren bij je profiel) werkt er nu ook
Top! daar zat ik nog op te wachten.
bioscoopzaal
-
- 2805 berichten
- 4325 stemmen
Ik kan voorlopig ook nog niet zo heel erg best uit de voeten met de nieuwe actief-pagina, en daarom heb ik me voorlopig nog maar even opgegeven om de oude updates te behouden ...
Ik ben echter van plan om er nog meer aan te wennen, en mocht ik er na het weekend toch van de actief-pagina overtuigd zijn, is uitschrijven natuurlijk zo gepiept. 
[edit verwijderd, met neus gekeken
]
bioscoopzaal
-
- 2805 berichten
- 4325 stemmen
Nee, ik ben eigenlijk toch niet noodzakelijk voor het behouden van de update-pagina, het nieuwe systeem werkt eigenlijk prima, ook al is het minder eenduidig dan het vorige systeem. Ik heb me dus weer uitgeschreven ...
Als ik ook maar eens wist wat ik wou 
bioscoopzaal
-
- 2805 berichten
- 4325 stemmen
Verder is het misschien een idee om ook op de actief-pagina de usernaam bij een nieuwe toevoeging te zetten. Het is toch altijd leuk om te zien wie wat heeft toegevoegd ...
blabla
-
- 2070 berichten
- 5247 stemmen
Wat is het nut hiervan, als je bij film kijkt staat het er gewoon bij.
Hobbes
-
- 2911 berichten
- 1195 stemmen
van mij mag de updates pagina wel weg nu 
de actief pagina vind ik veel fijner, kan nu veel makkelijker bepalen wat ik wel en niet wil lezen etc.
bioscoopzaal
-
- 2805 berichten
- 4325 stemmen
Wat is het nut hiervan, als je bij film kijkt staat het er gewoon bij.
Da's natuurlijk waar, maar dan moet je eerst weer de film aanklikken ...
roda
-
- 1670 berichten
- 961 stemmen
ik kan de foute-toevoeging van Columbo niet verbeteren, er komt dan het woord foute toevoegingen in beeld en wat lijnen doorelkaar.
Erwin!
-
- 11 berichten
- 467 stemmen
De link in de FAQ naar de uitleg van Vyvre over IRC doet het niet!
Leek me wel handig, maar nu heb ik er jammer genoeg niets aan...

Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Verder is het misschien een idee om ook op de actief-pagina de usernaam bij een nieuwe toevoeging te zetten. Het is toch altijd leuk om te zien wie wat heeft toegevoegd ...
goed idee
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
ik kan de foute-toevoeging van Columbo niet verbeteren, er komt dan het woord foute toevoegingen in beeld en wat lijnen doorelkaar.
meer mensen problemen met deze pagina? welke browser gebruik je roda?
blabla
-
- 2070 berichten
- 5247 stemmen
No problem, en ik gebruik Opera.
Trouwens wel bij film toevoegen, kom niet uit de eerste pagina (knop onderaan doet niets), staat al in je lijst voor Mozilla maar wilde je het toch even laten weten.
roda
-
- 1670 berichten
- 961 stemmen
meer mensen problemen met deze pagina? welke browser gebruik je roda?
Windows XP professional versie 2002 intell pentium III-processor
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Zal wel Internet Explorer zijn dan
vreemd Roda, zou goed moeten zijn.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.