- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Melkor
-
- 357 berichten
- 706 stemmen
Misschien was dit beter een prive-bericht aan Jordy, maar misschien zit iemand met hetzelfde probleem dus zet ik het even hier.
ik kan sinds een para dagen niet meer uitloggen, er komt wel "je bent succesvol uitgelogd, maar ik kan nog altijd mijn profiel en berichten bekijken. Ik breng dit naar voren omdat mijn broer ook wel lid wil worden.
Dit probleem zorgt er ook voor dat iedereen (vooral mijn andere, irritantere broer) zomaar op deze site kan gaan en berichten en meningen plaatsen waar ik het helemaal niet mee eens ben.
ik hoop dat dit probleem kan verholpen worden.
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5984 stemmen
Probeer eens je MovieMeter cookie te verwijderen. Dit is een bestand dat staat in de 'cookies' folder.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Vreemd probleem idd, hopelijk gaat dat op de nieuwe site wel goed
Melkor
-
- 357 berichten
- 706 stemmen
Het was waarschijnlijk omdat ik met Mac werk, ik heb nl. zeer veel problemen met Mac op internet
Melkor
-
- 357 berichten
- 706 stemmen
Ik hoop iig dat de mijn Mac niet te veel problemen zal hebben met de nieuwe site.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Nee als je met een recente browser problemen hebt gaan we die oplossen...
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Dit probleem zorgt er ook voor dat iedereen (vooral mijn andere, irritantere broer) zomaar op deze site kan gaan en berichten en meningen plaatsen waar ik het helemaal niet mee eens ben.
dttom
-
- 2146 berichten
- 2156 stemmen
Kappeuter, ik zie dat het een stressvolle tijd wordt voor je, maar keep up the good work, en als je hulp nodig hebt vraag het dan. Oh ja en dan nog een tip tegen stress. 
Maak iedere dag wat tijd vrij om aan jezelf te besteden. Neem bijvoorbeeld eens een lekker ontspannen bad, ga naar de film of trek je terug met een spannend boek. 
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5984 stemmen
I'm calm. 
(but thanks anyway
)
Vyvre
-
- 422 berichten
- 185 stemmen
En dttom kan het weten. Als iemand veel manieren kent om helemaal niets te doen..is hij het wel
.
dttom
-
- 2146 berichten
- 2156 stemmen
dan doe ik altijd niets op een andere manier, dus doe ik eigenlijk altijd iets.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Hoe kan het dat in mijn update lijst nog altijd nieuw -toegeveogde films te zien zijn terwijl er eerst geen films toegevoegd meer mochten worden? (niet dat ik er last van heb, maar ik vraag het me gewoon af
)
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5984 stemmen
Die komen uit de foute toevoegingen lijst. Aardige MM'ers die proberen deze lijst weg te werken. Dat lukt tot nu toe vrij aardig.
Mods en crew kunnen trouwens nog wel films toevoegen. Het verschil moet er zijn. 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Mag ik je dan een hint geven: zo even stiekem..."De prooi" en "Vroeger bestaat niet meer", allebei gezien gister, maar ik kan nu nog nergens mijn ei kwijt om het maar zo te zeggen
.
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5984 stemmen
Mag ik je dan een hint geven: zo even stiekem..."De prooi" en "Vroeger bestaat niet meer", allebei gezien gister, maar ik kan nu nog nergens mijn ei kwijt om het maar zo te zeggen
.
Bedoel je niet Vroeger is Dood ?
Melkor
-
- 357 berichten
- 706 stemmen
Ik denk het niet, ik heb gisteren ook "gisteren bestaat niet meer" gezien en het was wel een aardig filmpje.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Nee Kapp, hij heet echt "vroeger bestaat niet meer". Telefilm uit 2000. Was gister op Ned3 om 23.40 uur.
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Kappeuter, zijn er stemmen gedelete ofzo? Ik ging net even wat films langs en mijn stemmen bij o.a. The Big Sleep en (jawel) The Big Lebowski waren weg. En ik weet echt 2401 % zeker dat ik gestemd had op The Big L!, anders kon ik hem trouwens ook niet in mijn top 10 zetten toch?
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5984 stemmen
Hmmm... vreemd. Je conclusie klopt wel, maar hoe dat heeft kunnen gebeuren is mij een raadsel. Ik heb 'm niet verwijderd.
petey
-
- 1901 berichten
- 3828 stemmen
en de tovenaar vraagt hoe dat kan gebeuren. 
1 Troost, kan je BL weer 5 sterren geven.
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
1 Troost, kan je BL weer 5 sterren geven.
Yep, dat was heerlijk
.
Locutus
-
- 606 berichten
- 5888 stemmen
Hoi. De sorteervolgorde beerichten van mijn profiel wordt niet opgeslagen. Klopt dat?
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5984 stemmen
Ik geloof dat het wel wordt opgeslagen maar vervolgens onjuist wordt weergegeven.
Als het goed is klopt de sorteervolgorde van berichten wel.
Mocht dit niet zo zijn dan helpt het verwijderen van het 'cookie' nog wel eens.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.