• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.954 films
  • 12.263 series
  • 34.064 seizoenen
  • 649.050 acteurs
  • 199.240 gebruikers
  • 9.387.602 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

Melkor

• 357 berichten
  • 706 stemmen

Misschien was dit beter een prive-bericht aan Jordy, maar misschien zit iemand met hetzelfde probleem dus zet ik het even hier.

ik kan sinds een para dagen niet meer uitloggen, er komt wel "je bent succesvol uitgelogd, maar ik kan nog altijd mijn profiel en berichten bekijken. Ik breng dit naar voren omdat mijn broer ook wel lid wil worden.

Dit probleem zorgt er ook voor dat iedereen (vooral mijn andere, irritantere broer) zomaar op deze site kan gaan en berichten en meningen plaatsen waar ik het helemaal niet mee eens ben.

ik hoop dat dit probleem kan verholpen worden.

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5984 stemmen

Probeer eens je MovieMeter cookie te verwijderen. Dit is een bestand dat staat in de 'cookies' folder.

Melkor

• 357 berichten
  • 706 stemmen

het is gelukt !!

kappeuter

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Vreemd probleem idd, hopelijk gaat dat op de nieuwe site wel goed

Melkor

• 357 berichten
  • 706 stemmen

Het was waarschijnlijk omdat ik met Mac werk, ik heb nl. zeer veel problemen met Mac op internet

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Ik heb het ook wel eens.

Melkor

• 357 berichten
  • 706 stemmen

Ik hoop iig dat de mijn Mac niet te veel problemen zal hebben met de nieuwe site.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Nee als je met een recente browser problemen hebt gaan we die oplossen...

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Melkor schreef:

Dit probleem zorgt er ook voor dat iedereen (vooral mijn andere, irritantere broer) zomaar op deze site kan gaan en berichten en meningen plaatsen waar ik het helemaal niet mee eens ben.

Ah, ik dacht ook al: Matrix op 1 in je top 10 dat kan vast niet goed zijn.

Melkor

• 357 berichten
  • 706 stemmen

dttom

• 2146 berichten
  • 2156 stemmen

Kappeuter, ik zie dat het een stressvolle tijd wordt voor je, maar keep up the good work, en als je hulp nodig hebt vraag het dan. Oh ja en dan nog een tip tegen stress.

Maak iedere dag wat tijd vrij om aan jezelf te besteden. Neem bijvoorbeeld eens een lekker ontspannen bad, ga naar de film of trek je terug met een spannend boek.

kos

• 46709 berichten
  • 8866 stemmen

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5984 stemmen

I'm calm.

(but thanks anyway )

Vyvre

• 422 berichten
  • 185 stemmen

En dttom kan het weten. Als iemand veel manieren kent om helemaal niets te doen..is hij het wel .

dttom

• 2146 berichten
  • 2156 stemmen

dan doe ik altijd niets op een andere manier, dus doe ik eigenlijk altijd iets.

Vyvre

• 422 berichten
  • 185 stemmen

mja maar eigenlijk niets..

bum.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Hoe kan het dat in mijn update lijst nog altijd nieuw -toegeveogde films te zien zijn terwijl er eerst geen films toegevoegd meer mochten worden? (niet dat ik er last van heb, maar ik vraag het me gewoon af )

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5984 stemmen

Die komen uit de foute toevoegingen lijst. Aardige MM'ers die proberen deze lijst weg te werken. Dat lukt tot nu toe vrij aardig.

Mods en crew kunnen trouwens nog wel films toevoegen. Het verschil moet er zijn.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Mag ik je dan een hint geven: zo even stiekem..."De prooi" en "Vroeger bestaat niet meer", allebei gezien gister, maar ik kan nu nog nergens mijn ei kwijt om het maar zo te zeggen .

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5984 stemmen

Quido schreef:

Mag ik je dan een hint geven: zo even stiekem..."De prooi" en "Vroeger bestaat niet meer", allebei gezien gister, maar ik kan nu nog nergens mijn ei kwijt om het maar zo te zeggen .

Bedoel je niet Vroeger is Dood ?

Melkor

• 357 berichten
  • 706 stemmen

Ik denk het niet, ik heb gisteren ook "gisteren bestaat niet meer" gezien en het was wel een aardig filmpje.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Nee Kapp, hij heet echt "vroeger bestaat niet meer". Telefilm uit 2000. Was gister op Ned3 om 23.40 uur.

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Kappeuter, zijn er stemmen gedelete ofzo? Ik ging net even wat films langs en mijn stemmen bij o.a. The Big Sleep en (jawel) The Big Lebowski waren weg. En ik weet echt 2401 % zeker dat ik gestemd had op The Big L!, anders kon ik hem trouwens ook niet in mijn top 10 zetten toch?

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5984 stemmen

Hmmm... vreemd. Je conclusie klopt wel, maar hoe dat heeft kunnen gebeuren is mij een raadsel. Ik heb 'm niet verwijderd.

petey

• 1901 berichten
  • 3828 stemmen

en de tovenaar vraagt hoe dat kan gebeuren.

1 Troost, kan je BL weer 5 sterren geven.

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

*poef*

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

petey schreef:

1 Troost, kan je BL weer 5 sterren geven.

Yep, dat was heerlijk .

Locutus

• 606 berichten
  • 5888 stemmen

Hoi. De sorteervolgorde beerichten van mijn profiel wordt niet opgeslagen. Klopt dat?

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5984 stemmen

Ik geloof dat het wel wordt opgeslagen maar vervolgens onjuist wordt weergegeven.

Als het goed is klopt de sorteervolgorde van berichten wel.

Mocht dit niet zo zijn dan helpt het verwijderen van het 'cookie' nog wel eens.

Locutus

• 606 berichten
  • 5888 stemmen

Nope, werkt nog steeds niet.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.