- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Zuzuu
-
- 557 berichten
- 757 stemmen
Wanneer ik in Mijn Films op de submap 'In Bezit' klik dan verdwijnt mijn bovenste map?
Als het goed is, blijft het niet permanent weg. Je zou kunnen proberen om de pagina te refreshen.
erwin04
-
- 2 berichten
- 1 stemmen
Wellicht kun je daarvoor terecht op MusicMeter.
Dit is MovieMeter. Je vindt hier wel documentaires over bands en muziekstromingen.
ik heb op musicmeter gekeken maar ook daar vind ik de muziek dvd's niet
in ieder geval dank je wel voor het aangeven van je antwoord helaas kon ik het daar ook niet vinden
Ieperman
-
- 527 berichten
- 1936 stemmen
Iets vreemds meegemaaakt, heb een film toegevoegd en kreeg daarna een mail dat de poster van de film te breed was. Aangepast en niets meer van gehoord. Nu eens gekeken en film staat ondertussen blijkbaar op moviemeter met een andere poster ( slechtere ) op de site?
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Ik heb niet naar ip-adressen gekeken, maar ik heb zo'n vermoeden dat deze en deze account door dezelfde persoon worden "beheerd".
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4900 stemmen
Vanwaar de vermoedens? Ik kan geen link leggen tussen die twee.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
deze is ook wel verdacht.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Toe ik de verjaardagen nog deed, kwam ik dikwijls gebruikers tegen waarvan ik 100% zeker was dat ze een dubbele account hebben. En geen twee of drie hoor...
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Ik heb niet naar ip-adressen gekeken, maar ik heb zo'n vermoeden dat deze en deze account door dezelfde persoon worden "beheerd".
Lui (crew films)
-
- 3493 berichten
- 11964 stemmen
Waarschijnlijk heb ik op dit IP-adres ook 2 accounts, maar dat komt omdat de andere van mijn broertje is. Dus het wil lang niet altijd zeggen dat het 1 persoon is...
Lui (crew films)
-
- 3493 berichten
- 11964 stemmen
Dat is wel zo, als je natuurlijk 2 dezelfde namen ziet.
Achmed
-
- 550 berichten
- 0 stemmen
Soms als ik een post plaats dan komt niet mijn volledige tekst op het forum maar alleen de eerste 2 regels? Ik dacht ik meld het ff 
kleez
-
- 849 berichten
- 1207 stemmen
Ik zie dat sommige mensen een 'gele ster' krijgen bij het aantal sterren dat zei hebben gegeven, andere hebben dit weer niet...
Onderhond
-
- 87613 berichten
- 12870 stemmen
Dit betekent dat die gebruikers hun bericht als recensie hebben aangeduid. Iets wat je zelf kan doen bij een film, als je vindt dat een bericht jouw mening over een film weergeeft.
Cheo
-
- 5474 berichten
- 1182 stemmen
Soms als ik een post plaats dan komt niet mijn volledige tekst op het forum maar alleen de eerste 2 regels? Ik dacht ik meld het ff 
Ligt waarschijnlijk aan je internet, heb ik ook wel eens op de zeer rappe (
) schoolcomputer 
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5984 stemmen
Knisper is zich aan het inwerken voor zijn functie als nieuw toevoegingen crewlid.
Het kan al zijn dat jullie correcties en toevoegingen door hem worden behandeld.
Als hij genoeg punten heeft verzameld zal hij de crewtag toegekend krijgen. 
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4900 stemmen
Laat die acceptaties maar komen 
JohnWilliams
-
- 7504 berichten
- 1006 stemmen
Gefeliciteerd Knisper! Met je nieuwe functie. 
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Wat is er eigenlijk met de user desteven007 gebeurd? Als ik op zijn naam sta komt er alleen maar een vraagteken.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Wat is er eigenlijk met de user desteven007 gebeurd? Als ik op zijn naam sta komt er alleen maar een vraagteken.
Uitgeschreven.
Arnie
-
- 1082 berichten
- 1882 stemmen
Wat ik me afvroeg: Bij de normale zoek-functie kan ik op alle mogelijke (niet meer bestaande) landen zoeken. Bij het zoeken in toplijsten van landen is dit echter niet mogelijk. Zo was ik op zoek naar de top van Tsjechoslowakije, maar die is niet achterhaalbaar tenzij ik omslachtig en indirect via de zoekfunctie op gemiddeldes ga sorteren. Zo zijn er vast nog wel meer landen.
Is dit bekend/bewust/een bug? Ik zou het graag verholpen zien in ieder geval...
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
Voor de toplijsten van landen komen alleen films met een gemiddelde hoger dan 3.00 en meer dan 50 stemmen in aanmerking. Als een land niet in de lijst staat, betekent dus dat er geen enkele film aan deze vereisten voldoet.
Arnie
-
- 1082 berichten
- 1882 stemmen
Oei, dat is een slecht teken
Maar bedankt.
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4900 stemmen
Ik zie dat je bij het profiel van elke user alle recensies van die betreffende user kunt lezen. Erg leuke toevoeging weer 
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Haha, dat doe je goed Harm! Mooie binnenkomer heb jij.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Goede toevoeging uiteraard! Leuk om af en toe iets terug te halen, prima toevoeging. Houden zo, want die scroll quotes hebben we niet meer teruggezien
Lukt het daar nog mee?
aire.
-
- 376 berichten
- 111 stemmen
Deze feature schopt kont! Zo handig en zo logisch gewoon. Had me wel iets anders bij voorgesteld. Oogt een beetje raar. Als die tabjes uitgeklapt zijn ziet het er al een stuk beter uit. Ook wat duidelijker allemaal. Nu lees je al gauw over een titel. Soit. Good job Jordy 
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Goeie tip, tabjes direct uitgeklapt tonen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.