- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
aire.
-
- 376 berichten
- 111 stemmen
Het gaat me vooral om het poster. Dat is echt zo'n ontzettend fijn herkenningspunt. Er zijn ook ander manieren (alfabetisch ofzo) maar een plaatje zegt natuurlijk meer dan duizend woorden, niet waar 
Onderhond
-
- 87613 berichten
- 12870 stemmen
Mooie toevoeging, al hoop ik dat Jordy toch ooit een ietwat handiger systeem uitdoktert. Ik heb ondertussen 38 paginas aan recensies, zonder een manier om één bepaalde recensie echt terug te vinden.
Maar zeker een mooie toevoeging verder 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Als je wilt weten wat Pietje bij een bepaalde film heeft geschreven, kun je toch al naar die film gaan en naar een bericht van Pietje zoeken? Daarom leek mij een zoekfunctionaliteit in dit tabblad overbodig. Dit tabblad gebruik je wanneer je een leuk bericht van Pietje ziet, en benieuwd bent wat hij nog meer allemaal geschreven heeft, of wanneer je al weet dat je de smaak van Pietje interessant vindt en regelmatig even wilt kijken of er nog wat nieuws te vinden is, leek mij.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Een betere optie dan "standaard uitgeklapt" zou misschien zijn om de filmposter op de plek van de Avatar te tonen? Ik vind het er sowieso erg lelijk uitzien nu, als je in het recensie tabblad de plusjes uitklapt, dus om dat nou standaard te doen...
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Ik heb ondertussen 38 paginas aan recensies
Amai, gij zijt een ijverig kereltje
.
Inderdaad een erg leuke toevoeging trouwens! MM wordt met de weken beter!
Norma
-
- 3463 berichten
- 5088 stemmen
Ik vind het ook een waardevolle toevoeging, alleen als ik bij mezelf er op klik staat er dat ik nog geen berichten als recensie heb aangevinkt? (wat ik onlangs juist wel heb gedaan, via dat tooltje)
Enig idee??
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
kleine aanpassing gedaan, ik hoor wel of dit beter is
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ik vind het ook een waardevolle toevoeging, alleen als ik bij mezelf er op klik staat er dat ik nog geen berichten als recensie heb aangevinkt? (wat ik onlangs juist wel heb gedaan, via dat tooltje)
Enig idee??
verholpen
Norma
-
- 3463 berichten
- 5088 stemmen
verholpen
Je bent geweldig, dank je wel 
Onderhond
-
- 87613 berichten
- 12870 stemmen
Dit tabblad gebruik je wanneer je een leuk bericht van Pietje ziet, en benieuwd bent wat hij nog meer allemaal geschreven heeft
Inderdaad, maar dan komt Pietje bij mij op een lijst van 38 paginas (50 recensies per pagina) terecht. Arm Pietje 
Ben het wel met je eens dat een zoek overbodig is, maar een A-Z lijstje lijkt mij op zich geen overbodige luxe. Daarbij lijkt het mij ook logisch om zelfs de recensies dicht te klappen. Zo krijg je snel een overzicht van alle films waar iemand een recensie bij heeft geschreven en kan je openklappen wat je wil lezen. Bespaart ook uren naar beneden scrollen (want ze zijn nu echt wel lang, die paginas) en verhoogt het overzicht.
of wanneer je al weet dat je de smaak van Pietje interessant vindt en regelmatig even wilt kijken of er nog wat nieuws te vinden is, leek mij.
Daarvoor is mijn voorstel hierboven minder interessant, maar ik dacht dat je toch al bepaalde users kon markeren en die zo opvolgen ?
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
Ben het wel met je eens dat een zoek overbodig is, maar een A-Z lijstje lijkt mij op zich geen overbodige luxe. Daarbij lijkt het mij ook logisch om zelfs de recensies dicht te klappen. Zo krijg je snel een overzicht van alle films waar iemand een recensie bij heeft geschreven en kan je openklappen wat je wil lezen. Bespaart ook uren naar beneden scrollen (want ze zijn nu echt wel lang, die paginas) en verhoogt het overzicht.
Lof!, maar eens met de opmerkingen van Onderhond. Het is niet echt overzichtelijk (bij mij overigens wel, want ik heb pas 1 sterretje geplaatst
)
OlafK
-
- 955 berichten
- 1820 stemmen
Ik vind t echt n mooie toevoeging! Users zoals Onderhond, HarmjanStegenga en kos volg ik altijd aardig omdat zij hun mening nogal treffend kunnen verwoorden. De nieuwe functie is daarbij een erg handig hulpmiddel!
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5984 stemmen
Zou je ook kunnen maken dat je op het gegeven aantal sterren kunt selecteren?
Dus even snel door de recensies van iemands favorieten kunnen bladeren?
Zou mooi zijn.
Reservoir Dogs
-
- 1393 berichten
- 819 stemmen
Hoe kan je moderator of crew worden?
Waarom kan je je nickname niet wijzigen?
Reservoir Dogs
-
- 1393 berichten
- 819 stemmen
Met zo'n antwoord ben ik ook niet veel mee ...
kArIzMa_Movie
-
- 1290 berichten
- 334 stemmen
Was geen antwoord, was meer iets als: Kijk wat ie zegt, haha!
Reservoir Dogs
-
- 1393 berichten
- 819 stemmen
Was geen antwoord, was meer iets als: Kijk wat ie zegt, haha!
Wat is er grappig aan?
Het is toch ook een opmerking.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Voldoende punten halen en de eindbaas verslaan 
Of even een mailtje naar de crew 
Reservoir Dogs
-
- 1393 berichten
- 819 stemmen
Hoe bedoel je punten?
Waar vind je die?
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Reservoir Dogs
-
- 1393 berichten
- 819 stemmen
Ja dat begrijp ik wel maar jij zegt iets over punten, hoe kan je punten verdienen en waar zie je die punten?
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Die punten en de eindbaas was niet echt serieus 
Hannibal
-
- 9359 berichten
- 3284 stemmen
Je nickname kun je niet wijzigen om de herkenbaarheid in discussies te behouden. Er is geen instructie om moderator of crewlid te worden. Mocht er ooit een nieuw crewlid nodig zijn, dan zal de huidige crew iemand benaderen die geschikt lijkt te zijn om crew- of modtaken te verrichten.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Net een week op de site, wil meteen moderator worden.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Veel langer. Al 11 dagen. 
Reservoir Dogs
-
- 1393 berichten
- 819 stemmen
Neen, vraag me gewoon af hoe je het kan worden 
neo
-
- 15436 berichten
- 10048 stemmen
Bij mijn recensies tabblad staan wat recensies die ik niet zelf bewust heb aangevinkt als recensie. Is het mogelijk om in het tabblad al een recensie te kunnen deactiveren ipv eerst naar de film pagina door te moeten klikken en daar het bericht opspeuren? Lijkt mij ook handig als je bewust recensie heb uitgekozen, maar sommige toch liever niet meer aangevinkt wilt hebben.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Nee sorry, je zult zelf even op het permalink linkje moeten drukken.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.