- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
serpico
-
- 2900 berichten
- 491 stemmen
Hé, dat schermpje dat laat zien wat er met een uitgeschreven naam is gebeurd is goed zeg! Ik zie het nu pas!
Er blijven bijna geen punten meer over om MM op te verbeteren ... 
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5984 stemmen
Hé, dat schermpje dat laat zien wat er met een uitgeschreven naam is gebeurd is goed zeg! Ik zie het nu pas!
Ja foei dat je het niet binnen een uur zag! 
(dit bestaat sinds eind van de middag)
Zelva
-
- 2188 berichten
- 2702 stemmen
Alleen jammer dat het niet overal of bij bepaalde users niet werkt. Neem nou bijvoorbeeld bij O Homem do Ano. Bij FisherKing krijg je keurig de uitschrijfdatum te zien, by Dustyfan alleen het vraagtekentje.
Er verschijnt niets, tenminste bij mij dan.
sierrra
-
- 465 berichten
- 275 stemmen
Op MusicMeter.nl kan je door op de artiest/groep te klikken naar een overzicht pagina van de betreffende groep/artiest. Helaas werkt dit op deze site niet. Wordt hier nog aan gewerkt? Ik vind dit een heel handige optie. Nu moet je steeds de naam van de film weer intikken.
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2596 stemmen
Hier hebben we toch gewoon de regisseurspagina?
sierrra
-
- 465 berichten
- 275 stemmen
voorbeeld
Als een film serie, bv Harry Potter, door meerdere regisseurs wordt gemaakt, is dit niet handig.
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2596 stemmen
In dat geval typ je bij de zoekmachine gewoon Harry Potter in en krijg je ze alsnog allemaal.
sierrra
-
- 465 berichten
- 275 stemmen
Zou het nou niet handig zijn als dat nu niet meer hoeft, maar dat je alleen maar op Harry Potter hoeft te klikken. 
606
-
- 23881 berichten
- 12279 stemmen
waarom praten jullie elkaar precies na sierrra en Goodfella_90
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5984 stemmen
Staat al op de lijst:
De Site » Algemeen » voor je iets meldt: bekende bugs + ideeënlijst

gebruiker_56935
-
- 433 berichten
- 0 stemmen
In De Site > Algemeen > e-mail:
Hoe verander je je email adres op deze site? Ik ben gehackt dus moet het snel wijzigen.
Bedankt.
Zuzuu
-
- 557 berichten
- 757 stemmen
Bij films kun je zien hoeveel reacties er zijn geplaatst.
Dus bovenaan staat: (428) reacties | (6) recenties.
Maar als je kijkt bij het film lijstje van een regisseur en je klikt op het + icoontje, dan zie je staan: berichten. Vroeger stond bovenaan de film ook berichten. Waarschijnlijk dat Jordy dat heeft vergeten te wijzigen. Zou daar niet het woord 'reacties' moeten staan?
Onderhond
-
- 87606 berichten
- 12870 stemmen
Uhm, niet echt. Bericht (PM) naar één van de mods is volgens mij de enige mogelijkheid om je email te veranderen.
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5984 stemmen
Klopt. Het is inmiddels opgelost.
kArIzMa_Movie
-
- 1290 berichten
- 334 stemmen
Een film van regisseur Todd Graff staat twee keer op de site.
De film heeft ook een nieuwe naam, Bandslam (2009).
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2596 stemmen
Klopt, en toch staan ze hier met verschillende genres, acteurs en een ander plot. 
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5984 stemmen
Bedankt.
Dubbele toevoeging verwijderd en PM gestuurd naar toevoeger.
Titel aangepast
Manschot
-
- 152 berichten
- 0 stemmen
Ik kreeg zojuist een e-mail van een ene Max Smirnoff, waarin stond of ik zijn film reviews hier, op moviemeter.nl, kon posten in ruil voor een gratis license van zijn film collectie software.
Ik neem aan dat ik dit gewoon moet negeren?
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5984 stemmen
Ik denk dat je zo wel genoeg reclame hebt gemaakt ja. 
Vinokourov
-
- 3143 berichten
- 2909 stemmen
In De Site > Algemeen > Mogelijkheid om oude berichten te editten?:
Ik zat een beetje door MM te struinen en las wat oude berichten van mij, die ik klakkeloos heb neergekwakt bij diverse films. Allemaal leuk en aardig, maar iets wat me irriteert, zijn de onlogische zinsconstructies en spelfouten die mij zijn overkomen tijdens het tikken van die berichten. Graag zou ik ze bij mezelf willen herstellen, maar dat is niet mogelijk omdat de edit-tijd van je berichten maar beperkt is.
Waarom is die edit-tijd niet langer? Dan kan ik die lelijke foutjes herstellen namelijk.
Manschot
-
- 152 berichten
- 0 stemmen
Hehe sorry, geen rekening mee gehouden. Nu beter? 
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2596 stemmen
Gaat niet werken, discussies zullen nergens meer op slaan omdat allerlei berichten aangepast zullen worden.
starbright boy (moderator films)
-
- 22421 berichten
- 5127 stemmen
Gaat niet werken, discussies zullen nergens meer op slaan omdat allerlei berichten aangepast zullen worden.
Dit is inderdaad de reden. Om te voorkomen dat mensen hun berichten lang nadien nog editten of verwijderen. En dan niet om taalfouten te veranderen,
Vinokourov
-
- 3143 berichten
- 2909 stemmen
Ik vreesde dat argument al. Daar valt wel iets voor te zeggen, maar zo'n vaart zou het dan ook niet lopen... Enfin jammerdebammer dan :s).
vwtune
-
- 249 berichten
- 1378 stemmen
In De Site > Algemeen > Je eigen stemmen:
Hoi ik kan het maar niet vinden..
Maar waar kan ik alle films waarop ik heb gestemd vinden?ik kan alleen de meest recente stemmen vinden van mijzelf
En wanneer ik die heb gevonden zou ik die graag in mijn films willen verplaatsen.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.