- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2596 stemmen
Tsjidde bedankt voor de bewezen diensten
.
lordsnoopy
-
- 2949 berichten
- 2245 stemmen
Bedankt voor alles tsjidde 
Knisper veel plezier / succes met je crewlidmaatschap 
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Bedankt voor je werk Tsjidde en proficiat Knisper!
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
Bedankt Tsjidde voor al die tijd die je in de site hebt gestoken!
En alvast bedankt voor de felicitaties, al duurt het nog wel even voordat ik er aan ga beginnen.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
De recensie knop lijkt me wel redelijk handig maar snap alleen niet hoe ze de recensies vinden. Bv bij Saw 5 staat er één recensie en als ik daar op klik krijg ik dit bericht
inderdaad, dit lijkt ook nergens op
Kun je nu niet echt een recensie noemen.
Hannibal
-
- 9359 berichten
- 3282 stemmen
Nu ik toch schermafdrukjes aan het maken ben: 
Hiet viel me op dat ik bij de eerste 2 berichten bij Mongolian Ping Pong het sterretje en de beoordeling van deze users niet zie staan.
Als ik de eigenschappen van de afbeelding open is het een plaatje van 0 x 0 pixels, maar wel 276 bytes. 
http://img157.imageshack.us/img157/9879/schermafdrukji2.png
Edit: In Firefox zie ik ze wel, zal dus wel aan Opera liggen.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
De recensie knop lijkt me wel redelijk handig maar snap alleen niet hoe ze de recensies vinden.
Discussie over het recensie filter svp hier: http://www.moviemeter.nl/forum/1/4815/ , hier vind je ook een uitleg
Lui (crew films)
-
- 3493 berichten
- 11964 stemmen
De recensie knop lijkt me wel redelijk handig maar snap alleen niet hoe ze de recensies vinden. Bv bij Saw 5 staat er één recensie en als ik daar op klik krijg ik dit bericht
Kun je nu niet echt een recensie noemen.
Lijkt mij nogal logisch dat het niet de bedoeling van mij was om dit als recensie te gebruiken, heb overigens geen idee hoe het er zo gekomen is, ik zal wel verkeerd geklikt hebben. Ik heb het trouwens weer weggehaald.
tsjidde
-
- 2112 berichten
- 4040 stemmen
Graag gedaan en heel erg bedankt voor alle leuke reacties. 
En Knisper alvast veel succes toegewenst!
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31163 berichten
- 5455 stemmen
Tsjidde, hartelijk bedankt voor alle bijdrage en toch nog veel plezier verder op de site. Hopelijk groeit Knisper snel in de nieuwe job. Veel succes. 
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
Ik zie gele sterretjes en witte sterretjes met het stemcijfer bij de berichten staan. Is dat nieuw of heb ik een mededeling daarover gemist?
Hannibal
-
- 9359 berichten
- 3282 stemmen
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
dat recencie filter werkt niet echt naar behoren, als ik spoilers wil bekijken vraagt ie steeds,
Weet je zeker dat je dit bericht wil markeren als jou mening of recensie van deze film? deze markering word gebruikt voor het recensiefilter bij deze discussie.
ps. ik stem niet, mischien dat dat er wat mee te maken heb.
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5984 stemmen
Discussie over het recensie filter svp hier: http://www.moviemeter.nl/forum/1/4815/ , hier vind je ook een uitleg
serpico
-
- 2900 berichten
- 491 stemmen
Bedankt voor alles Tsjidde!
En Knisper; veel succes gewenst!
matjuhhh
-
- 17 berichten
- 13 stemmen
De zoekmachine werkt weer met Google Chrome
.
serpico
-
- 2900 berichten
- 491 stemmen
Knisper moet nog beginnen. 
Ieperman
-
- 527 berichten
- 1936 stemmen
Ik weet niet direct in welk topic dit hoort, daarom schrijf ik het hier maar. De nieuwe zoekmachine is handig maar toont blijkbaar niet alle films. Als ik bv. de titel Ben Hur intik dan toont hij alleen maar de tekenfilm, nochtans heb je ook nog de films uit 1959 en 1925.
Is dit probleem geweten?
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4900 stemmen
Dat probleem is bekend. Als je er een streepje tussenzet vind ie' de titel wel.
Ieperman
-
- 527 berichten
- 1936 stemmen
Oké, merci voor de reactie! Iets anders dan, heb een film zien staan in een programmaboekje die hier niet te vinden is op moviemeter. Namelijk Stranger in My Bed kan deze worden toegevoegd?
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Ieperman
-
- 527 berichten
- 1936 stemmen
Dat kan hier.
Had dit ook zien staan maar onderaan staat er daar dan, ben je zeker dat deze film niet op IMDb? Hij staat er wel op ja en nu?
Ieperman
-
- 527 berichten
- 1936 stemmen
Ander moet je de IMDB-code vermelden. Check anders ook even de Wiki.
Oké, dank u!
Resh
-
- 701 berichten
- 609 stemmen
dat recencie filter werkt niet echt naar behoren, als ik spoilers wil bekijken vraagt ie steeds,
Weet je zeker dat je dit bericht wil markeren als jou mening of recensie van deze film? deze markering word gebruikt voor het recensiefilter bij deze discussie.
ps. ik stem niet, mischien dat dat er wat mee te maken heb.
Mag ik vragen hoezo je nooit stemt?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.