- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Legan
-
- 18121 berichten
- 4947 stemmen
Ik begreep van kappeuter dat de landen toplijsten altijd 25 titels hebben bevat. Is het misschien een idee om deze ook uit te breiden naar 50 titels zoals ook het geval is bij de jaar-, decennium- en genretoplijsten?
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
Die zijn samengevoegd voor de landentoplijst, omdat Duitsland nu een land is. 
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5984 stemmen
Goed punt. Is nog niet naar gekeken. 
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
Dan hoop ik dat juist ook die "oude" landen erin blijven (of komen). Het zou zonde zijn om bijvoorbeeld een Sovjet toplijst te verliezen namelijk.
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
Heb ik iets gemist of is dat scrollbalkje in de quotes nu weer verwijderd?
jammer zou dat zijn.
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2596 stemmen
Is het wellicht niet leuk de mogelijkheid te hebben in je profiel ook een link in te kunnen vullen naar je account op een van de andere metersites (uiteraard als mogelijkheid op allevier de sites, krijg je een beetje het gevoel van overlappende community) ?
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Heb ik iets gemist of is dat scrollbalkje in de quotes nu weer verwijderd?
jammer zou dat zijn.
Het was een proefballonnetje waar ik de resultaten niet altijd even goed vond uitpakken. Het was lastig om de juiste "toegestane" hoogte te bepalen, en ik vond het ook vervelend dat wanneer mensen een persbericht of nieuwtje "al quotend" op de site plaatsten, dit werd afgekapt.
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
Aha, op die manier.
Maar het had toch ook wel z'n voordelen niet?
Mac Hammer Fan
-
- 6038 berichten
- 7453 stemmen
De laatste dagen geraak ik soms erg moeilijk op Moviemeter. Zijn er misschien problemen met de server?
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Zo daar zijn we weer, de servers zijn in een ander netwerk gehangen
Observator
-
- 18281 berichten
- 3579 stemmen
In Mijn Updates zijn ineens alle films verschenen waar ik in het verleden een reactie op heb geplaatst. Is daar een functie voor die ik per ongeluk heb geactiveerd? Alle films die ik in Mijn Updates geplaatst heb zonder reactie te schrijven zijn verdwenen.
belchinees
-
- 4182 berichten
- 2326 stemmen
De film Arashi no Yoru Ni heeft een stemgemiddelde van 2.5* (1 stem). Als je dan gaat kijken bij stemmen zie je 1 stem van stinissen, maar die is maar 2.0*.
Is daar een verklaring voor, of is daar iets misgelopen?
Viel me op
.
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5984 stemmen
Gefixed. 
Geen idee wat er mis is gegaan.
Adrenal
-
- 1381 berichten
- 0 stemmen
Dit idee heb ik van Ramon K bij Feng Hou gejat en ik volg hem hier volledig in. Het lijkt me goed een "martial arts" aanduiding te maken bij het genre, het is toch wel een gevalletje apart he. Echte actiefilms vind ik het niet en het is ook makkelijker om nieuwe films te vinden. Misschien het overwegen waard?
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
Top trouwens de nieuwe functionaliteit bij "Mijn Films" Kan dingen veel sneller vinden ook.
Legan
-
- 18121 berichten
- 4947 stemmen
Dit idee heb ik van Ramon K bij Feng Hou gejat en ik volg hem hier volledig in. Het lijkt me goed een "martial arts" aanduiding te maken bij het genre, het is toch wel een gevalletje apart he. Echte actiefilms vind ik het niet en het is ook makkelijker om nieuwe films te vinden. Misschien het overwegen waard?
JohnWilliams
-
- 7504 berichten
- 1006 stemmen
Top trouwens de nieuwe functionaliteit bij "Mijn Films" Kan dingen veel sneller vinden ook.
Inderdaad, mijn complimenten! 
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
het is nu wel een rommeltje in het forum algemeen met alle topic's die verplaats zijn, ziet er niet uit zo.
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2596 stemmen
Overigens, elke keer dat ik een Quicktime trailer aanklik gaat het genadeloos mis (bezit het programma gewoon, dus daar ligt het niet aan). Zo verschijnt het beeld niet centraal, maar linksbovenin het scherm, voor het grootste gedeelte nog buiten beeld ook. Verschuiven wil niet.
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5984 stemmen
Na bijna twee jaar trouwe dienst legt tsjidde zijn crewlidmaatschap neer wegens tijdgebrek.
Hij handelde nieuwe toevoegingen en correcties af.
Teade bedankt voor je inzet en de prettige samenwerking!
Eind dit jaar komt Knisper de toevoegingencrew versterken.

Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4900 stemmen
Bedankt tsjidde voor alle toevoegingen, correcties etc. die je voor me behandeld hebt. Klasse werk 
-edit- Knisper veel plezier en succes toegewenst!
Quentin
-
- 10202 berichten
- 8558 stemmen
Overigens, elke keer dat ik een Quicktime trailer aanklik gaat het genadeloos mis (bezit het programma gewoon, dus daar ligt het niet aan). Zo verschijnt het beeld niet centraal, maar linksbovenin het scherm, voor het grootste gedeelte nog buiten beeld ook. Verschuiven wil niet.
Hier ook!
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
Dank Tsjidde!
Succes Knisper!
danuz
-
- 12935 berichten
- 0 stemmen
Bedankt Tsjidde en veel succes (en plezier) Knisper!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.