- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
wat ik storend vind is als een user een nickname heeft van maar 3 letters ik dan niet zijn berichten of stem kan vinden, soms lukt het met een punt erachter maar niet altijd.
titia
-
- 601 berichten
- 1302 stemmen
wat ik storend vind is als een user een nickname heeft van maar 3 letters ik dan niet zijn berichten of stem kan vinden, soms lukt het met een punt erachter maar niet altijd.
Een film met een korte titel (bv. Up) is niet terug te vinden. Maar goed, als je dan een regisseur weet kom je er wel weer. Op titel alleen niet te zoeken.
Tja, dan denk ik ook dat het een beetje de schuld van de distributeur is, maak maar een vindbare titel.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Een film met een korte titel (bv. Up) is niet terug te vinden. Maar goed, als je dan een regisseur weet kom je er wel weer. Op titel alleen niet te zoeken.
Tja, dan denk ik ook dat het een beetje de schuld van de distributeur is, maak maar een vindbare titel.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
valt me trouwens ook op dat je bij sommige users niet kan zien vanaf wanneer ze ingeschreven staan of kan je dat met je profiel in stellen?
titia
-
- 601 berichten
- 1302 stemmen
bij mij is dat idd niet te zien...viel me laatst ook op. Ik wilde wel eens kijken hoe lang ik al ingeschreven sta, maar da's niet te zien dus. Tja.
Maar goed, over dat zoeken, in het zoekscherm komt hij niet naar voren, en dan hou ik meestal al weer op met zoeken, en probeer ik het op een andere manier. Misschien toch maar eens de "enter" gebruiken...
Onderhond
-
- 87606 berichten
- 12870 stemmen
valt me trouwens ook op dat je bij sommige users niet kan zien vanaf wanneer ze ingeschreven staan of kan je dat met je profiel in stellen?
Als ik het mij goed herinner heeft Jordy dat in het begin van MM niet bijgehouden, daarom dat users die al erg vroeg op de site zaten die info niet hebben.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
bij mij is dat idd niet te zien...viel me laatst ook op. Ik wilde wel eens kijken hoe lang ik al ingeschreven sta, maar da's niet te zien dus. Tja.
ik was ook nieuwsgierig. 
Maar goed, over dat zoeken, in het zoekscherm komt hij niet naar voren,
dat klopt
titia
-
- 601 berichten
- 1302 stemmen
Ik was idd op zoek naar de nieuwe Pixar, die (in theorie) in 2009 in de bioscoop moet komen.
Oja, en ik ben volgens mij al sinds 2002 ofzo lid...nieuwsgierig aagje 
gotti
-
- 14075 berichten
- 5895 stemmen
Als ik het mij goed herinner heeft Jordy dat in het begin van MM niet bijgehouden, daarom dat users die al erg vroeg op de site zaten die info niet hebben.
December 2001; bij mij is het gewoon te zien...
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
De reden dat Pixar's "Up" niet in het zoekboxje bij de zoekresultaten staat heeft niets met de lengte van de titel te maken, zoek maar eens op "It". Je ziet slechts een selectie van de populairste zoekresultaten, staat jouw film daar niet tussen kun je op "meer zoekresultaten" klikken.
Er valt wat voor te zeggen dat exacte zoekresultaten voorrang zouden moeten hebben, zal ik eens naar kijken
neo
-
- 15436 berichten
- 10048 stemmen
[December 2001; bij mij is het gewoon te zien...
December 2000 is ook gewoon te zien. Wel staat er ''obekend'' bij stemmen die geplaatst zijn ergens in de beginperiode van de site.
Onderhond
-
- 87606 berichten
- 12870 stemmen
Kan goed zijn dat ik me daarin vergist heb 
JJ_D
-
- 3815 berichten
- 1344 stemmen
Sedert enkele dagen zijn bepaalde Moviemeter-zoekresultaten via Google ontregeld, in die zin dat alle leestekens in de titel wegvallen.
Als we zoeken op "moviemeter ace in the hole" krijgen we als resultaat " Ace in the Hole1951 MovieMeternl ", terwijl "moviemeter any way the wind blows" wel keurig " Any Way the Wind Blows (2003) - MovieMeter.nl " oplevert. Weet niet of het probleem te wijten is aan Google of Moviemeter, dus meld ik het maar even... 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Zo daar zijn we weer, de servers zijn in een ander netwerk gehangen
Criticism
-
- 3011 berichten
- 1446 stemmen
Ik kreeg al bijna afkickverschijnselen
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Ik heb ondertussen al een occasie Grundig videorecorder gekocht. Zo heb ik er nog eentje reserve tegen de rest in panne valt. 
Lui (crew films)
-
- 3493 berichten
- 11964 stemmen
altijd handig speedy, ik denk dat ik er ook nog maar eens 1 bij koop. kan je ze nog ergens krijgen?
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
altijd handig speedy, ik denk dat ik er ook nog maar eens 1 bij koop. kan je ze nog ergens krijgen?
Ik heb er op dit ogenblik drie Philipsen staan die perfect werken en een JVC die wel speelt en niet meer opneemt.
Zij komen van een vent uit de streek die ze op ebay zet en je kan ze alleen krijgen bij afhaling. Ditmaal heb ik € 21,95 betaald wat voor een perfect werkende recorder wat voor mij zeer goedkoop is. Stroomdraad en afstandsbediening zijn er bij natuurlijk. Ze draaien toch altijd een jaartje of twee. 
Lui (crew films)
-
- 3493 berichten
- 11964 stemmen
klopt, ik heb de mijne al een jaar of 8, en hij doet het altijd nog
heb hem pas nog schoongemaakt met een schoonmaakband
555
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
In De Site > Algemeen > hoe kan ik een film kijken:
hoi ben nieuw. dit is een leuke en handige site, goed dat ik hem hem gevonden,maar nou wil ik een film heel graag kijken,hoe moet ik dat doen. Als ik de film zoek is hij er maar ik zie nergens een link om hemm te kijken.zou AUB iemand mj kunnen helpen zodat ik die film vandaag kan kijken)))
Mescaline
-
- 7089 berichten
- 3248 stemmen
Beste 55, dit is een site voor filmliefhebbers.. een site om te discuseren en te stemmen op films.. niet voor films te downloaden.. 
555
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
oke beste mescaline maar om over film te discusseren moet je toch de film gezien hebben dus daarom vraag ik nu opnieuw als jij het wil beantwoorden waar kijk jij de films om over te discuseren?))
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Waar zijn de films normaal te bekijken? In de bioscoop, op tv, met de dvd-speler of videorecorder. Misschien wel bij vrienden? En als je er eentje gezien hebt, kom je hier terug om er op stemmen er er over te discussiêren. 
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Ik kan Ben Hur niet vinden met de zoekbalk. ?
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Ik kan Ben Hur niet vinden met de zoekbalk. ?
Het is Ben-Hur. 
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Hmm, bedankt, toch vreemd dat ie er niet onder komt te staan.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Wat mij al een dag of drie, vier opgevallen is dat de zoekfunctie niet meer werkt als je vertrekt vanuit de "locatie: Mijn MovieMeter » Mijn Films"
Ik weet niet of het bij iedereen is, maar ik werk met IE7. 
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Gebruik je soms de oude Mijn Films variant? In dat geval zal ik helaas ook dat probleem niet verder onderzoeken, die wordt nl. niet meer (actief) ondersteund.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Hmm, bedankt, toch vreemd dat ie er niet onder komt te staan.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.