menu

De Site / Algemeen / Bij welke film is momenteel een leuke/ interessante discussie aan de gang?

zoeken in:
josseheijmen schreef:
Boordappel en Zinema rulen.

Jezus, die gasten zijn echt helemaal van 't potje gerukt.

Wow

Ik denk dat ik dat ook maar voortaan ga doen in discussies; allemaal vaage statements maken en als mensen mij naar uitleg vragen zeggen dat ze die zelf maar moeten opzoeken .

Pastichio Rocker
Boordappel heeft gelijk. Beetje triest om zo terughoudend te reageren. Als je je recensie niet eens kunt onderbouwen, hoe serieus moet je het dan nemen?

Ik vind ze altijd interessant en grappig om te lezen.

Pastichio Rocker schreef:
Boordappel heeft gelijk. Beetje triest om zo terughoudend te reageren. Als je je recensie niet eens kunt onderbouwen, hoe serieus moet je het dan nemen?

Het zou me niets verbazen als die Zinemu de hele film niet eens heeft gezien. Wat een immens slap geouwehoer zeg...

Bij One Hour Photo probeer ik een diepgaande discussie in gang te zetten. Lukt niet echt...

Het Martyrs topic vind ik wel boeiend om door te kijken de laatste dagen. De ene is geshockeerd, de andere vind het maar flauwekul en HarmJan spreekt schande van wie dit een mooie film vind...

Inderdaad ik volg die ook een beetje
Die theoriën over hoe dat nou met dat meisje zit is ook wel grappig om te lezen verder!

En ik dan zonder inspiriatie...

Die is leuk.

Erwinner schreef:
Die is leuk.
Meer dan leuk!

Van Nunen
Haha die is echt memorabel

combi
fantastisch.

Ja, erg grappig!

Een discussie die op een andere manier grappig is en die ik al een tijdje een beetje volg is over 'Der Ewige Jude' http://www.moviemeter.nl/fi...

aerts007
Martyrs ,drama queens tegen gore noobs!

Die familiediscussie is hilarisch! Jammer dat leonbart verder niet actief is

starbright boy (moderator)

Dick2008
Deze vind ik wel leuk, maar misschien nu afgelopen.

Soldaat van Oranje (1977)

starbright boy (moderator)
Persoonlijke aanval en reacties verwijderd.

2012 (2009)

Een nogal vreemde discussie, aanleiding: een wel heel rare vergelijking
Geinig om te volgen

In het voetbaltopic gaan otherfool en Ajax&litmanen1 (en anderen) weer 's heerlijk tegen elkaar tekeer. Vanaf hier.

Leuk is het zeker.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:30 uur

geplaatst: vandaag om 09:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.