menu

De Site / Algemeen / iPhone / Android apps

zoeken in:
Hallo.

Er hebben tegenwoordig al heel veel websites een speciale uitvoering van hun website speciaal voor de iPhone!

Dus is het niet een keer tijd voor uitvoering van moviemeter voor de iPhone? ik denk dat alle iPhone gebruikers hier erg blij mee zullen zijn.

ik gebruik zonder enige problemen regelmatig de volledige versie van de site met m'n iPhone (zo ook nu op dit moment), onzinnig idee dus naar mijn mening

Reinbo
Voor mij werkt deze versie ook prima.

Ik gebruik dan gewoon m'n mobiele telefoon (*probeert niet in huilen uit te barsten omdat hij nog nooit een iPhone heeft aangeraakt*), maar MM is een van de betere sites om te bezoeken met je mobiel. Vrijwel ook de enige die zo goed werkt dat ik er het meest op zit via m'n mobiel.

Vandaag een Nokia N95 aangeschaft en voor het eerst mét internet. Ben benieuwd....

Hop. Dat gaat gemakkelijk.

Fijn hé, overal internetten Nu ik er aan gewend ben ga ik het nog moeilijk hebben als ik er afscheid van moet nemen.

Voorlopig zal ik mijn thuis computer nog wel preferen boven mijn telefoon. Alhoewel ik net wel even in de bioscoop op internet keek of er nog een film draaide, omdat we er nog eentje wilden zien, haha.

ik zou ook wel zo,n iphone willen

kos
Weet of heeft iemand een specifieke adblocker voor mobile browsers (te weten Opera en IE)?

Ik wilde weer eens wat nieuws leren en ben me in de iPhone ontwikkelomgeving aan het verdiepen, en toen leek het me toch wel leuk om eens wat MovieMeter-data te tonen. Het resultaat tot nu toe is iets als dit (nog lang niet af natuurlijk):

(afbeelding)

Ik weet niet of ik ooit tijd en zin heb om het helemaal af te maken, maar wie weet komt er toch nog een keer een MovieMeter applicatie in de AppStore Al blijf ik er bij dat een aparte applicatie voor de iPhone niet echt nodig is, omdat je de normale variant ook prima kan bekijken via de browser.

AHWA
Internet op de n73 van nokia gaat ook best goed, al staat er op mm wat tekst over elkaar heen, maar dat zal wel aan mijn telefoon liggen.

Hij is vandaar ter beoordeling naar Apple gestuurd, dus hopelijk in de loop van volgende week (gratis) in de AppStore te vinden. De applicatie is nog niet zo uitgebreid en interessant als het mogelijk zou kunnen zijn, maar ik vond het resultaat van m'n geknutsel toch best grappig geworden al zeg ik het zelf.

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

kos
Ziet er idd netjes uit.

606
Jordy schreef:
Hij is vandaar ter beoordeling naar Apple gestuurd, dus hopelijk in de loop van volgende week (gratis) in de AppStore te vinden. De applicatie is nog niet zo uitgebreid en interessant als het mogelijk zou kunnen zijn, maar ik vond het resultaat van m'n geknutsel toch best grappig geworden al zeg ik het zelf

hoe werkt dat dan als het gratis is voor Ipod.

Ziet er erg netjes uit zelfs

respect man!
Zou je ook reacties kunnen plaatsen via de app?

Nee. Mocht ik het nog verder willen ontwikkelen dan zou ik wel dingen als een mogelijkheid voor stemmen, of het beheren van Mijn Films willen maken. Maar berichten accepteren gaat me wat te ver, daarmee stimuleer je denk ik dat iedereen snelle onleesbare berichten gaat plaatsen waar niemand op zit te wachten.

De applicatie is overigens geaccepteerd door Apple, maar het zit nu in de allerlaatste fase voor dat ie echt on de AppStore en iTunes store verschijnt. Ik heb helaas echt geen idee hoe lang het nog gaat duren, kan morgen zijn of volgende maand.

De applicatie staat in de AppStore! Je kunt op je iPhone of iPod Touch op het AppStore icoontje klikken om de (gratis) applicatie te downloaden uit de Nederlandse of Belgische store, zoek naar MovieMeter. Ook kun je de volgende url openen met iTunes, de applicatie zal dan de volgende keer dat je synchroniseert gekopieerd worden

http://phobos.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/viewSoftware?id=294152979&mt=8

Kai
Al een beetje meegespeeld, werkt prima en overzichtelijk. Goed werk Jordy!

De applicatie is zo'n 300 keer gedownload inmiddels. Ik zal binnenkort zorgen dat wanneer je de normale site bekijkt met de mobiele Safari, je een extra reminder krijgt dat er ook een losse app is.

Versie 1.1 is zojuist naar Apple gestuurd, zal binnenkort dus beschikbaar zijn. Hiermee kun je o.a. inloggen op je MovieMeter account en stemmen vanuit de app. Ik denk dat ik het daar voorlopig bij laat, op misschien nog wat kleine bugfixjes na. Het was in ieder geval leerzaam

(afbeelding)

Beste Jordy,
Toevallig kwam ik deze app voor moviemeter tegen tijdens het surfen op het web.
Ik kan je zeggen dat ik het een geweldige app vind! Het werkt super, lekker snel en heel overzichtelijk.
Ik vroeg me af of het mogelijk zou kunnen zijn om je "Mijn Films" ook te kunnen benaderen? Dit zou voor mij een welkome aanvulling zijn, omdat ik dan op een eenvoudige manier mijn collectie aan anderen kan laten zien.
Ik hoop dat dit ooit toegevoegd gaat worden?
Bvd en mvg.
Marcel

dragje
Jordy schreef:
De applicatie is zo'n 300 keer gedownload inmiddels. Ik zal binnenkort zorgen dat wanneer je de normale site bekijkt met de mobiele Safari, je een extra reminder krijgt dat er ook een losse app is.

Mooi werk. In januari koop ik de nieuwe i-phone. Zal deze dan ook wel installeren.

Deze app valt ook dan zeer zeker niet te negeren

Pocketpedia

of direct via i-tunes:
Pocketpedia I-Tunes

eveneens gratis. En wees gerust, het is geen 'tegenhanger', het is eerder voor de persoonlijk samengestelde dvd, cd en/of boeken lijsten die je op het dvdpedia programma hebt samengesteld. Wat Pedia vooral ok maakt is dat je dvd lijst direct gesynchroniseerd wordt zodra je deze update over en weer.

Misschien een goeie tip voor de mensen die op moviemeter een dvd lijst hebben samengesteld of boekenlijst enz.

Jordy schreef:

Versie 1.1 is zojuist naar Apple gestuurd, zal binnenkort dus beschikbaar zijn. Hiermee kun je o.a. inloggen op je MovieMeter account en stemmen vanuit de app. Ik denk dat ik het daar voorlopig bij laat, op misschien nog wat kleine bugfixjes na. Het was in ieder geval leerzaam

(afbeelding)

Hallo Jordy,
Knap werk zeg! Ik ben benieuwd hoe je app werkt. Kun je daar iets over zeggen?
-Hoe werk de apple SDK?
-Hoe laat je de gegevens van moviemeter in de iphones lopen, mag je daarvoor de API van MM gebruiken?
-Kwestie van een keer goed induiken, of ben je programmeur?
groeten,
Harry

Ik heb inderdaad toestemming van mezelf om gegevens van MovieMeter af te halen er is echter geen "echte" API.

Het is een mooie ontwikkelomgeving, maar zonder ervaring met object georienteerd programmeren in bv. Java lijkt me de leercurve erg steil, je klikt niet zomaar iets in elkaar.

kos
Jordy, is er geen Windows Mobile versie in elkaar te flansen? Kan toch niet zo moeilijk zijn. Allerlei applicaties die ik op mijn Windows heb waren eigenlijk voor IPhone bedoeld en daarna geconverteerd door deze of gene.
Schijnt niet zo lastig te zijn, al zou ik totaal niet weten hoe dat werkt.

En voordat ik me weer ga inlaten met van die vermoeiende figuren op Tweakers toch maar effe een poging wagen. .

Ik ben niet de grootste liefhebber van Windows en Windows telefoons. Ik zou me veel eerder (ooit...) nog in Google Android, of het nieuwe OS van Palm willen verdiepen. Als ik al de interesse had om het wel te doen dan heb je nog het probleem dat je een Windows computer nodig hebt om voor Windows Mobile te developen. Dus sorry...

kos
Oke, ik zal het op een andere manier proberen. .

Top applicatie. Handig om even een recensie van een film op te zoeken. Verder ook leuk om de films van vandaag (TV) te zien.

Echter mis ik één ding nogal... Als ik inlog met mijn account wil ik graag 'Mijn films' kunnen bekijken. Zodat ik gewoon mijn films die ik heb/wil zien bij de hand heb en snel de info kan lezen.

Hopelijk kan dit er nog een keer in worden gemaakt Zou echt top zijn.

AHWA
Ik heb zelf een ipod Touch en heb de MM App ook geinstalleerd, alleen ik merk vaak dat na een synchronisatie de apps het niet meer doen. Ze doen het pas weer als je een nieuwe app installeert.

Zijn er meer mensen die dit hebben?

Gast
geplaatst: vandaag om 08:01 uur

geplaatst: vandaag om 08:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.